10 års jubileum!

Japp..10år sedan man slutade grundskolan. Och givetvis ska detta firas!  festa
Imorgon ska jag gå upp 05.45. Jag och mitt lag ska bege oss till Västervik och Nässjö
för å spela match.
Tyvärr hinner jag inte vara med i Nässjö utan hänger bara med till Västervik.
På vägen till Nässjö slänger de av mej i Vimmerby där klassfesten kommer hållas!
Jag ska till en klasskompis som på den tiden var min bästis. Vi han knappt haft kontakt
de senaste 10åren, men det ska bli jäääkligt kul å träffa henne igen!!
Vi ska ta en heldag bara vi två; Äta, göra oss i ordning, dricka lite(?) vin å snacka en massa skit!
Sen bär det vidare till harrys kl 19 där vi kommer träffa resten av klassen å alla andra gamla 9:or!

Jag kommer även få träffa mina nya små töser!
Hundvalpen Fannie och brorsans nya tös som  ännu inte fått något namn..
..MÅSTE KOMMA IHÅG Å TA MED MEJ KAMERAN!!  *påminna mej själv*

Idag fick jag ett härligt paket på posten från Magnolia
med nya härliga stämplar som släpptes i webshopen idag! KOLLA IN!

Alla stämplarna är jättefina!
Men några som jag tyckte var megasöta var hunden och katten:

image171          image172

Visst är de söta!!
På söndagkväll och måndag kommer jag sätta mej med de nya stämplarna
å göra lite kort  *längtar*

Ha nu en alldeles alldeles underbar helg allesammans så ses vi på söndag igen!!
*kramar om*

Petra

Kommentarer
Postat av: johanna

Kul med reunion!!
Ha det skoj!

2007-04-20 @ 23:28:48
URL: http://desbarrar.blogg.se
Postat av: HelenaK

åh vad kul med klassfest! Hoppas du får det riktigt skoj.

Ser med spänning framemot vad du skapar för kort med dom nya stämplarna. Kollade på magnolias blogg tidigare idag och såg att stämplarna hade släppts. Slängde mig på telefon för att bekräfta att dom verkligen finns i butiken och sen hopp in i bilen. *skratt*
Att stämplar kan ha en sådan effekt. Dom nya stämplarna är ju bara så söta. Brände ett antal hundralappar.

Ha en bra helg.

kram

Postat av: Åsa/asamia

Vad kul med klassfest, hoppas ni hade en trevlig kväll!
Själv fastnade jag ibland alla nya fina stämplar - det blev en stor beställning tack vare dig. Ska bli kul att se vad du hittar på med dem.

2007-04-21 @ 06:36:16
URL: http://asamia.blogg.se
Postat av: SusanneSj

Klassfest är alltid kul : D
Hoppas att du får superduperkul!!! Det är värt lite huvudvärk dagen efter.
Nu måste jag "springa" till Magnolia för att titta på de nya stämplarna.

Ha det sååååå jättekul och lycka till på matchen!
Kramis Susanne

2007-04-21 @ 07:17:31
URL: http://susannesj.blogg.se/
Postat av: monica

Kul med klassfest o att träffa folk man inte träffat på länge =)
Underbart söta stämplar magnolia släppt! ser fram emot o se dem målade av dig ;-) Själv ska jag (o några till) ta en heldagstur till Borås i veckan (har ju några mil...) för att bla shoppa på Magnolia, ska bli så kul o få se dina kort "live"!!!

Ha det bäst!
*kram*

2007-04-21 @ 07:52:19
URL: http://leamon.blogg.se
Postat av: Gunilla/Nilla

Är inne ofta och tittar på din sida. Det är så roligt att titta på ALLA dina fina kort och läsa vad du skriver. Du skriver så kul!! Vad färglägger du med. Jag får inte rikigt till det med min färgläggning.

2007-04-21 @ 13:00:41
Postat av: Therese

Hoppas att du har en underbar helg!!
Stämplarna är underbara. Fastnade oxå för hunden och katten:)
Många kramar

Postat av: Petraso

* när du läser detta Är du väl lite trött*

hoppas du hade super kul.....

2007-04-21 @ 18:54:03
Postat av: Carina

Hoppas du haft det riktigt trevligt på din klassträff :-) Jättefina stämplar Magnolia släppt, ser fram emot att få se nya fina kort av dig.

2007-04-22 @ 05:01:10
URL: http://carinas.webblogg.se
Postat av: Helena

Hoppas att du hade det trevligt på träffen. Ser fram emot korten med katten o hunden :)
/Helena

Postat av: SusanneSj

Tack gulliga du för svaret ang retroblomman. Ska testa det när mitt "stora projekt" är klart!
Hoppas att du hade superdupersuperkul på din klassträff :D
Kramisar Susanne

2007-04-22 @ 17:59:30
URL: http://susannesj.blogg.se/
Postat av: Cathrin

Hej hopp! Hoppas din helg varit full av roligheter,låter ju kul med klassträff. Ser fram emot att få se korten med de nya stämplarna. Hm,kanske skulle ta och åka till Borås nån dag och shoppa stämplar.Ska du med kanske? Tjo flöjt!

2007-04-22 @ 18:44:45
URL: http://cathrink.blogg.se
Postat av: Carina

Du är utmanad, kolla min blogg!
*kram*

2007-04-22 @ 21:31:07
URL: http://carinas.webblogg.se
Postat av: Eivor/Ejja

Hoppas helgen var lyckad. Ja, nya stämplarna är fina. Jag gillar Blåsiga Tilda, Tag m.ränder och Text scroll. Du kommer säkert med några snygga kort snart, så man får beundra.

Kram Eivor

2007-04-22 @ 21:47:40

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0