Chefens onda planer...

Min chef plockade in mej för "kvartsamtal" idag.
Eftersom vi börjat öppna 11 på vardagarna nu istället för 10 så får vi en massa timmar över å dessa timmar måste vi lägga på nåt annat.
Chefens planer är att vi måste ut på "golvet" å bli säljare ca 4ggr i månaden.
Jag var ju helt säker på att det skulle bli min kära kassamedarbetare som skulle få den äran. Men icke. Idag fick jag reda på den stora planen som chefen suttit å smidit på...å det är att jag..JAG ska gå ut som säljare...jag visste inte om jag skulle skratta eller gråta. 
JAG kan inte sälja!! Jag har fan ingen produktkunskap alls.
Visst, jag ska bli skickad på utbildning å gå bredvid lite andra säljare några gånger..men med min lilla ynkliga hjärnkapasitet så kommer jag inte komma långt *gråta*
Jag hade inte mycket å säga till om heller....han hade redan gjort klart schemat och jag ska börja min första utbildning den 22/2.
nåja...va är en bal på slottet?..det kommer säkert bli bra det här åxå..

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0