Magnolia 10år

178069-231

På lördag fyller Magnolia 10år!
Och detta ska givetvis firas! Butiken kommer ha extra öppet fram till kl 16.
Linda och jag kommer stå å dema färgläggning. Det kommer
även vara utlottningar, en massa erbjudande och dessutom
får de första 25 kunderna varsin jubileumsstämpel gratis!! De du!!! stort leende

Du har även chans att vinna en finfin cuttlebug! wow*gaah*
Det enda du behöver göra är att tillverka ett kort med Magnolias egna stämplar
som du sedan lämnar in i till butiken på lördag!



......jag kan ju säga som så här..jag har aldrig stått å demat förut,
det ska bli spännande å framför allt roligt å få träffa alla goa pysselgalna
människor där ute i landet!! Men oj va nervös jag börjar bli!! *gaah*

IDAG HAR JAG GJORT KLART MITT BIDRAG #3!!!!!! *wiiiiii*
Men jag tänkte inte lägga in bilderna här förrens imorgon!! *retas* ;)
Kom gärna å besök mej morgon igen! stort leende

En sak jag har glömt å berätta..Jag har påbörjat ännu en blogg!
Den bloggen är enbart till för Magnolias DTkort.
Den är under uppbyggnad, ska försöka fixa till den när jag väl
förstått mej på blogspot.com.
Jag försökte nämligen skaffa ännu en blogg.se. Men det gick ju fasen inte..
*datadamp* attans
Här kommer iallafall adressen! http://magnoliaparadise.blogspot.com

Nu ska jag ta mej en bloggrunda =)

Kram Petra



Kommentarer
Postat av: SusanneSj

Vilket himla snyggt kort!!! Så fina färger, föll mig i smaken precis.
Stort LYCKA TILL på lördag. Det kommer funka jättebra när du ska hålla demos, inga problem för dig alls.
Jag kan inte komma. Mina barn fyller år fredag och lördag så vi ska ha kalas på lördag. Men jag hoppas många kommer och att ni får det trevligt.
Stora *kramen* Susanne

2007-07-05 @ 20:25:00
URL: http://susannesj.blogg.se/
Postat av: Jessica

Oj, vad många nya fina kort du gjort! Jag såg att du kikat in på min blogg och undrade över hur jag vet vem som var den 10 000:de. Jag satt och väntade tills det stod 9999 på besöksräknaren och lade in ett inlägg om att nästa skulle lägga en kommentar och det gjorde hon :O)

2007-07-05 @ 20:36:52
Postat av: Gunilla/nilla

Kortet du har gjort är som vanligt kanonfint. Jag vet att du kommer att klara av lördagen perfekt. Du verkar ha ett så härligt och vinnande sätt så det kommer att gå lysande. Önskar jag kunde komma.
LYCKA TILL kramar till dig från mig/Gunilla

2007-07-05 @ 21:04:00
URL: http://kortnilla.blogg.se
Postat av: Kicki

Jättemysigt kort! Min Maja sa "Jag älskar det kortet!" :-) Hon tycker också att du gör jättefina kort!
Tusen tack för den underbara kommentaren i min blogg! Jag blev superduperglad! Tack själv för all inspiration som jag får från DIG!
Jag och min svägerska försöker hitta nån med bil som vill köra oss till Borås på lördag, vi är sååå sugna att åka!!! :D
Kram Kicki

2007-07-05 @ 21:21:48
URL: http://kickis.blogg.se
Postat av: Åsa/asamia

Jag hoppas vi inte missar några kort om
vi fortsätter besöka dig här ;0)
Hoppas ni får jättekul imorrn, synd att jag
bor för långt bort för att komma. Kram Åsa

2007-07-05 @ 21:45:23
Postat av: Helena

Tur man inte ska dit på lördag o sprätta pengar *s* och jag tror inte de skulle uppskatta mina amöba kort. Är som sagt ganska trött på magnolia o allt deras strulande med mina klubbpaket.
Hoppas att DU får en bra dag iallafall.
Kram
Helena

Postat av: Örnen

Kul att se dig IRL i dag :-)

2007-07-07 @ 20:35:15
URL: http://ornen.blogspot.com/
Postat av: Mia/Lehna

Jättehärligt kort Petra! Scrapliftvarning...

2007-07-11 @ 13:03:35
URL: http://lehnbom.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0