TACK!!!!

MÅSTE TACKA ALLA FÖR DE OTROLIGT GULLIGA KOMMENTARERNA
JAG ALLTID FÅR HÄR!!!!
Jag blir så otroligt glad!!! *skuttar runt*

~~~~~~~~~~~~~~~                                              ~~~~~~~~~~~~~~~~
OjOjOj va roligt det var å få träffa alla pysseltokiga tjejer igår!!! stort leende

Skoja att jag var nervös över å sitta där å dema min färgläggning.
..så verkade jag lite frånvarande ibland så berodde det på min
nervositet och osäkerhet *generad* generad
Men alla var så snälla mot mej så det där släppte efter ett tag =)
Tyckte det gick väldigt bra för å vara första gången *ler stolt*

Skulle vara sååå roligt om man kunde samla ihop allesammans
på en stor pysselträff! Jag har ju aldrig varit på pysselträff någongång...

178069-237

Här sitter Linda vid sitt bort och demar färgläggning med distresser.
tyvärr hann jag aldrig testa på distresserna.. =(
Fotot har jag rakt av stulit från Lillemor *blink* ;)

178069-238

Här kommer ännu ett foto som jag snott från Lillemor.
Detta ska då föreställa mej (hur sjuttsingen har jag håret?)

178069-239

Här kommer en bild som jag hittade på Petrasos blogg.
Vinnarna i korttävlingen Magnolia hade.
Lisa (till höger) vann med sitt härliga svart/vit/röda kort!
Petraso(i mitten) med sin otroligt spektakulära kort kom 2:a och
3:a kom SasSa med sitt underbart fina kort!
GRATTIS TILL ER!
...fy sjutton va svårt det var att välja ut en vinnare..
Jag hade velat ge pris till ALLA! ;)

Idag har man jobbat som vanligt..*suck* Jääättemycket kunder..
Det var väl en typisk; "dåligt-väder.vi-åker-till-A6-och-shoppar " -dag

Ikväll har jag inte gjort många knop..städat i min pysselhörna.
Försöker hitta en lösning till alla mina mönstrade papper...men
finner inget bra sätt för att enkelt kunna se över dem...
Kom gärna med förslag!!!!!
Har även fixat å donat med mina stämplar som legat huller om
buller ett tag.

Sist och (/men inte?) minst..jag var bara tvungen å ta ett foto på mina
två klockor jag köpte i våras..de var så billiga att jag köpte
2st likadana men i olika färg..
Tro det eller ej, men de har lyckats stanna på nästan exakt samma
klockslag! (å förmodligen samtidigt också!)

178069-240

Hur ofta händer det då??
Ska man klaga där man köpte dem?
jah..jag vet i tusan..lite smått komiskt var det iallafall!! teehee-smiley

Må gott!!!!
*kraaaaaaaaaaaaaaaam*


Kommentarer
Postat av: Helena

Hej
Hoppas du fick min hälsning av Monica :)
/Helena

Postat av: Åsa/asamia

Åh vad mysigt det ser ut! Det där med att va nervös när man ska måla känner jag igen sen mässan i Gävle när jag skulle dema distresser...händerna skakade i början - men sen gick det snabbt bättre.
Nästa gång är du proffs-demare!

2007-07-08 @ 23:41:27
URL: http://asamia.blogg.se
Postat av: HelenaK

Hej hej. Det var så roligt att träffa dig. Min mamma hälsar också. Hon hälsar att du var precis så go´ och söt som hon hade tänkt sig. Jag kan ju bara instämma :)Äh lite nervositet hör ju till när det är första gången.. och kanske även när det är 100:e gången. Du var jätteduktig!
Jag hänger gärna med på pysselträff!! Skulle va jättekul.
kramkram

Postat av: Lisa Nilsson (LisaMattias)

Hej Petra! Tack för igår, och för de gulliga kommentarerna i mitt galleri! Jodå, jag provade med akvarellpappret, och det blev ju helt annat liv i motivet än med albumbladen! Har inte vågat prova akvarelltuberna ännu, det får bli en kväll när jag har gott om tid... Lustigt med fotona du hittade, det ena är jag med på, (bakom Muhren, visar magen) och ett annat har jag fotat, (det med vinnarna i korttävlingen)Och vilka fina kort förresten, förstår att ni hade det klurigt, men jag tycker nog att vinnarbidraget var i en klass för sig och förtjänade priset! Bra jobbat på er! Kram från Lisa

2007-07-09 @ 00:31:35
Postat av: Kicki

Det var jätteskoj att få träffas på riktigt tillslut! :D Tyckte att du visade jättebra, har inte hunnit testa själv än, har varit sååå trött i helgen!
Hoppas att vi ses snart igen!
Kram Kicki

2007-07-09 @ 07:57:31
URL: http://kickis.blogg.se
Postat av: Krumeluran

Hej!
Nervositet går över, jag blir också nervös framför folk, och då gör jag inget annat än och står och instruerar andra hur de ska göra dagarna i ända ;) Men jag brukar fokusera på tre personer en till höger, en i mitten och en till vänster om mig, som jag fvrider huvudet emot regelbundet när jag pratar, då tror folk att man har kontakt med alla :) och du tittar bara på tre, inte 30 eller 200 :)
jag kommer också gärna på en träff :) Skulle vara så roligt!
Katarina

2007-07-09 @ 08:49:49
URL: http://www.krumeluransmagnolia.blogg.se
Postat av: Rossanna

Hej, Petra!
Jag vill bara tacka så mycket för i lördags! Du är så go´. Jättebra demat också. Nu har jag inhandlat akvareller och provat. Det är jätte roligt och efter ett tag blir det nog bra. TACK!!!!!

2007-07-09 @ 10:24:31
URL: http://rossannas.blogspot.com
Postat av: Zara

Det var kul att träffa dig i lördags och jag kämpar på med min färgläggning...
Kram

2007-07-09 @ 12:35:46
URL: http://zaras.blogsome.com/
Postat av: Linda/Linxen

Hejs Svejs!
Kul att träffa dig i lördags!
Tyckte du var jätteduktig på att dema, du såg så proffsig och lugn ut.
Förstår att du var nervös, men det syntes inte ;)
Jag sitter här och ångrar halvt ihjäl mig över 2 pappersblock som jag helt enkelt glömde av att köpa med mig hem i lördags *grrr* De finns inte i webshopen tyvärr...attans! Har mailat dem för att höra om de kanske kan skicka dem ändå men vet ju att de inte hinner läsa alla mejl...kanske du kan fråga för mig om du har kontakt med dem framöver? *blinkar lite* Blir så arg på mig själv att jag glömde köpa dem.
Hur som helst så var det jättekul i lördags och du var superduktig! Min dotter tyckte du målade "fina flickor" ;)
Kram Linda

2007-07-09 @ 13:12:25
URL: http://linxen.blogg.se/
Postat av: Lotta/ MrsH

Hej!
Det var sååå kul och inspirerande att träffa dej i lördags och se hur du målar! Ska skaffa akvarelltuber
nästa gång vi beger oss till Westers i Jkpg.
Hoppas att vi ses snart!
Kram,
Lotta

2007-07-09 @ 13:14:29
Postat av: sannaF

Jag förstår att det var nervöst!!!
Men det ser kulut och jag önskar att jag hade kunnat komma och titta på er också!!! : )
Kram Från SannaF

2007-07-09 @ 16:54:41
URL: http://sannaf.blogspot.com
Postat av: Pernilla

Du var helt suverän på att dema! Jag blev så inspirerad att jag köpte akvareller och papper, och jag har provat, jätte kul!!
Jag kommer gärna på en pysselträff, hade varit göör kul. Snygga klockor, gå tillbaka till affären med dom.
Kram Pernilla

2007-07-09 @ 17:05:08
URL: http://pernillaa.blogg.se
Postat av: Gunilla/nilla

Förstår att du var trött efter en hel dags demande. Kul att det blev så lyckat.
Idag har jag varit inne på scrappiz;)
Ha en bra vecka och sköt och dig vännen.
Kramar från Gunilla

2007-07-09 @ 17:18:47
URL: http://kortnilla.blogg.se
Postat av: SusanneSj

Vad kul att det blev så lyckat!!!
Skulle vart så kul att se, men som sagt. Skulle haft kalas men det blev inställt : (
Ha en bra vecka och Kram på dig!

2007-07-09 @ 17:32:08
URL: http://susannesj.blogg.se/
Postat av: Myamia

Hejsan going! Jag har inte glömt av dig, bara så du vet ;) Ang det där med youtube så är det min sambo som fixar sånt =) Men om du fortfarande är intresserad och inte fått hjälp ngn annanstans ifrån så kan du ju hojta på mailen eller så. Jag kan be Daniel fixa en liten lathund ;) Kram Maria

2007-07-09 @ 17:39:26
URL: http://myamia.blogg.se
Postat av: Janny

nice photo's Petra but which one is you on those pictures?

2007-07-09 @ 18:40:53
URL: http://itsscraptime.blogspot.com/
Postat av: Maria

Lustiga klockor du fått fatt i.
Lördagen var speciell, jag såg mina stora kortidoler. Hann inte hälsa på dej tyvärr, det får bli nästa gång.
Maria

2007-07-09 @ 21:28:35
URL: http://mariasvra.blogspot.com
Postat av: Maria

Lustiga klockor du fått fatt i.
Lördagen var speciell, jag såg mina stora kortidoler. Hann inte hälsa på dej tyvärr, det får bli nästa gång.
Maria

2007-07-09 @ 21:29:25
URL: http://mariasvra.blogspot.com
Postat av: monica

härligt att det gick bra!!! grämer mig att jag inte kunde åka men så är det ibland...förstår om du inspirerat många till att prova på akvarell nu då ;-)
Ha det gott!
*kraaam*

2007-07-10 @ 06:58:03
URL: http://leamon.blogg.se
Postat av: Inger Marie

Heisann!!
Så koslige bilder det var i bloggen din da :)
Og så bra at det var vellykket :)
Må bare si at det POP UP kortet du har laget var helt utrolig nydelig, har bare sittet å beundret det en stund. Du er utrolig dyktig, og du er en stor inspirasjonskilde.Tusen takk :)
Så rart at klokkene dine stoppet på likt da..hihi
Ha en flott dag!!
Varme klemmer fra Inger Marie

Postat av: TessDesign

Tack för inspirationen du gav i lördags, jag är verkligen glad över att fått se dig arbeta live!
Jag pratade med dig om pappersval när det gäller färglägging och nu har jag köpt akvarellpapper det blev så bra Tack!!!
Ps Det syntes inte det minsta att du var nervös
Kram Therese (TessDesign)

2007-07-10 @ 15:39:54
URL: http://www.tessdesign.blogg.se
Postat av: Nina

Hej ser ut att ni hade en trevlig dag, önska att jag kunde ha varit där...men det är ju lite långt bort från Irland :-)
Nina

2007-07-10 @ 18:12:13
URL: http://ninascards.blogspot.com
Postat av: Helena/Pixelit

Klart du får mycket kommentarer,du är ju alltid så trevlig och kommenterar tillbaka,det gillar jag:)
Oj,vad ni verkar ha haft kul i helgen,jag skulle också gärna varit där.Tyvärr ligger det så långt från mig,så det går inte..gah...går gör det väl,men det tar sån tid...bra med internet,men trist då det är jubileum och allt.
Kul att se lite bilder därifrån iallafall,
Ha en fin vecka,här väntar tomteland,
kram!

2007-07-10 @ 21:37:58
URL: http://pixelitpyssel.blogspot.com
Postat av: Anna

Åhh
vad jag hade velat vara där, men tyvärr så var maken på svensexa!!
Ja du ska gå tillbaka till butiken där du köpte klockorna! Av märket att dömma så är det inga klockor från min makes butik på A6, men dom har i alla fall 1 års garanti på batteriet. Det kan ju vara så att klockorna har legat ett tag innan dom kom ut i butik, och även där kan dom ha legat ett tag. Jag tor minman säger att upp till 3-4 år ska ett batteri hålla på en ny klocka.
Sommarkramen Anna

2007-07-10 @ 21:59:50
URL: http://annastenman.blogg.se
Postat av: Eivor/Ejja

Kul att se dig, på bild alltså*ler*. Måste ha varit jättekul att vara där!!! Du har gjort så mycket fint sen sist jag var och kikade här. Fixar med några LO:s nu så korten ligger lite på vila...
Galet och lite "spoooki" med klockorna...
Kramkram från mig

2007-07-10 @ 23:50:08
URL: http://eivor.blogg.se
Postat av: VeronikaP

Det hade varit väldigt roligt att få vara med på kalaset hos Magnolia, men man kan inte vara med på allt kul!
Vad roligt att få se ett större foto på dig... :-)

2007-07-11 @ 11:33:28
URL: http://veronikap.blogg.se
Postat av: Rossanna

Hej igen, Petra!
Jag har nu länkat din blogg i min. Hoppas att det är ok annars får du kontakta mig så tar jag bort länken. Kram Rossanna

2007-07-11 @ 22:15:29
URL: http://rossannas.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0