Vinnaren är......

........*trumvirvel*

          image431


           Sussig!!!!

Min sambo hjälpte mej med att dra vinstlotten.
Så Sussig, maila din adress till [email protected]
så kommer dina hjärtan på posten inom kort! =)

STORT GRATTIS TILL DEJ!!!
 image432

------------------------------------------------------------------------------------------

Nå, vad har jag annars att berätta?
Inte så mycket..
Varit å klippt mej idag. Dock bara toppat det, så det är inte så sensationellt.
Men lite får man nog allt höja på ögonbrynen då jag klipper mej kanske
högst en gång om året *fniss* image434

Jag hade stora planer om att sitta vid pysselbordet ikväll, men när jag kom
hem somnade jag ;)
Jag var såå sjukt trött men en timmas sömn räckte för å bli en ny människa! =)

Ikväll har Johan å jag besök av Johans systers minsta, Adam.
De sitter å härjar inne i tv-rummet nu.
Jag fick ett spel av en jobbarkompis idag.."monster rumble"
till buzz (playstation 2).
Det verkar roligt för ojoj va de stimmar där ute!! image433

Imorgon kommer min äldsta bror med familj å stannar till söndag!! =D
Jag jobbar imorgon men de kommer inte förrens efter kl 17.
På söndag är jag dock ledig!! *längtar*
Så då ska vi gå lite i affärer å bara ta det allmänt lugnt =)
Ska bli roligt å få träffa mitt gudbarn Emilia och söta Amanda!! *skutt*

Min brors tjej Lotta är åxå en pysslig tjej så jag ska placera henne i min
pysselvrå å kanske hinner vi pyssla lite!! stort leende


FÖRRESTEN!!!!
Jag måste passa på att gratulera Vikkan som fick en pojke och en flicka
natten till idag!!!
De ska heta Elias och Johanna!
TUSEN KRAMAR TILL DEJ OCH FAMILJEN VÄNNEN MIN!!!!!
*kramar om massor*



Trevlig helg allesammans!!!!!

/Petra med bullen

Kommentarer
Postat av: Sussig

Jippiie!
Vad kul att jag vann! "dansar och sjunger"
Vilken rolig början på dagen!
Mailar min adress bums!
Tack, tack!

2007-11-17 @ 10:03:10
Postat av: gunilla/nilla

Festlig trumvirvel han jobbar för glatta livet;=D Grattis till vinnaren!
Inte så kul att jobba på en lördag men det verkar som helgen kommer bli kanon ändå med tanke på alla kul besök Ni kommer att få!
Ha en riktigt rolig helg och sköt om dig och din bulle!
Stor kraaaaam till dig vännen♥♥♥
/Gunilla

2007-11-17 @ 13:31:00
URL: http://kortnilla.blogg.se
Postat av: Åsa/asamia

Kramar till dig, tänker på dig o
saknar dig på msn.Hoppas vi ses där snart!

2007-11-18 @ 09:28:55
URL: http://asamia.blogg.se
Postat av: Helena

Åh vad fina hjärtan du gjort,och vad otroligt generöst att lotta ut dom också.Helgen har varit bra,besök av en kompis med två barn inkl en bebis.Så jag har snusat bebis hela helgen.
kram!

2007-11-18 @ 15:03:06
URL: http://pixelitpyssel.blogspot.com
Postat av: elisabeth

hei hei petra
å å jeg var sikker på at det var meg... ja ja bedre lykke neste gang jeg da kanskje. hun er i alle fall heldig hun som får disse fine på treet sitt..
tusen takk for kjempe koselig hilsen hos meg, det er alltid så koselig å få høre noen ord fra deg..
Her er alt bare bra. Var ute med noen veninner i går, og fredag var vi på hytta. I dag har jeg fått laget 2 kort som var bestilt, så nå tenkte jeg kanskje jeg fikk laget et jule kort.. så godt at du fikk tak i blomstene.. jeg har også bestilt men de er ikke kommet enda, men bare gi beskjed hvis du mangler kanskje jeg har fått de til da..
håper alt står bra til med deg
ha en fin søndag
klem fra elisabeth

2007-11-18 @ 17:56:40
URL: http://elisabeths-kortoglitt.blogspot.com
Postat av: Lotta/ FruH

Hoppas att ni har haft det trevligt under helgen
och hunnit umgås ordentligt! Lät trevligt med lite pyssel med och du, pysselbatteriet är väl laddat
tills vi ses i veckan?!
Kram,
Lotta/ FruH

2007-11-18 @ 20:36:55
URL: http://lottafruh.blogg.se
Postat av: Lilo

Grattis till vinnaren av dina fina hjärtan. Hoppas du haft en toppenhelg och kunnat skapa lite fint.

2007-11-19 @ 11:19:11
URL: http://liloscrap.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0