Bläää =(

Jah..jag har ju upptäckt att spray enbart strular, så nu tänker jag mer
eller mindre bojkotta det!! *grr*
Har skaffat en ny mail, kommer mer å mer gå över till den.
Till er som skriver/skrivit mail till mej, ni kommer få svar via min nya mail..
Jag kommer givetvis läsa mailen på spray, men kommer inte svara därifrån.
vet nämligen inte hur många mail jag inte fått iväg =(

nåja..nog om det.

Imorgon ska jag gå upp 05.00 *pip*
UUUURK!
Vi ska till Kalmar och Västervik å spela match!
Min första å enda matchhelg som jag kommer kunna vara med på...
..alla andra matchhelger i höst jobbar jag lilleskuttgr? 
såååå grymt jävla tråkigt!! *snyft*

Jag kommer stanna i Vimmerby hos mina föräldrar efter Västerviksmatchen!!
Så på söndagkväll är jag åter tillbaka i Jkpg å ska ta mej an klubbpaketet!! =D

Detta blev ett kort litet inlägg ikväll..
Rätt mycket klagosång från mej,..*generad*
MEN jag iallafall glad över att jag äntligen får komma hem en liten sväng till min
älskade familj som jag saknar massor!

Ses på söndag allesammans!!
178069-223

kram Petra

Kommentarer
Postat av: Linda

Gmail är kanon. :) Vilken söt liten smiley längst ner! Trevlig helg. Kram

2007-09-07 @ 23:38:20
URL: http://www.knorrigt.com
Postat av: Vikkan

Jag håller tummarna för att det blir två vinster hem till Jönköping den enda helg du kan vara med och spela! *tycka synd om*
Helgjobb är inge skoj...!
Hoppas helgen blir kanon...med vänner och familjen i Vimmerby!
Kramar Vikkan

2007-09-08 @ 09:58:13
URL: http://vikkan76.blogg.se
Postat av: Anita Hagen

Kos deg så mye det bare går hos din familie og masse masse lykke til med matchen. Krysser fingrene for deg!
klem Anita

2007-09-09 @ 11:52:07
URL: http://anitas-hobbyblogg.blogspot.com/
Postat av: krumeluran

hoppas du haft en skön helg hos föräldrarna och att matchen gick bra.
synd att du inte kan komma på mässan nästa helg, hade varit roligt att träffas :)
ha det gott så hörs vi på mailen,
Kram
Katarina
ps vad menar du med att jag är tagen?

2007-09-09 @ 13:44:08
URL: http://www.krumelurans.blogg.se
Postat av: gunilla/nilla

Hallo där tjejen!
Hoppas att du haft en toppenskön helg med familjen
och att matchen gick bra. Vi har haft super duper fint väder. Lite höstkänning med sol! Ska bli kul att se vad du skapar med klubbpaketen!
You´ve got mail:)
Kram på dig vännen/Gunilla

2007-09-09 @ 19:42:56
URL: http://kortnilla.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0