*grr*

Jag tänkte ju visa min lo som jag gjort...men jag lyckas inte ladda upp en enda bild på blogg.se =(
suuuuurt!! *gråter en liten skvätt*

Imorgon vankas bröllop  Min kusin ska gifta sig i Pelarne, en liten byhåla utanför Vimmerby.
Kyrkan är toppenmysig å med vädret som utlovas så kommer det bli finfint tror jag!! =)

Jag har köpt mej en champagnefärgad klänning, rätt somrig sak.....ser faktiskt lite granna ut som en gammal gardin!! *haha*  När jag tar på mej den så liksom..försvinner jag.. ;)  jag är sån blekfis!! *fniss*
NÅja. Jag ska försöka "piffa" upp utstyrseln lite med gröna accessoarer.

Johan och jag ska vara toastmasters! Det kan bli intressant, när vi absolut inte haft tid till att förbereda oss..
Visst har vi förberett oss så gått vi kunnat...men vi vet ju inte hur pigga vi kommer vara då vi inte fått ordentlig sömn i en månads tid.. ;)
Å så måste jag väl springa iväg lite titt som tätt å ta hand om Hubben.
Men vi får försöka göra så gott vi kan *tänker positivt*

Idag var Loke å jag på BVC. Han äter som en häst numera och detta visar vågen tydligt! Han är 53cm lång å väger 4085gr, han har med andra ord gått upp 500gr på en vecka!! ;)

NÄ, nu måste jag avrunda!

MÅ gott allesammans!! Å trevlig helg på er!!!
STOOOOR KRAM
Petra





Kommentarer
Postat av: petraso

Ha det så skoj på galejet det kommer bli så bra....Ni grejar det galant!!! du fösvinna i en klänning nääääää det tror jag inte... på med spackel.... Ja och hubben tankas rejält förstår jag.... 500 gr per vecka då kommer han väga....... Massa till sommaren!!! hoppas du kommit in i mamma rollen och sov middag med sonen......Puss Vill krama dig!!! Du vet var vi finns när du vill Tjöta!!!

2008-05-09 @ 20:14:19
Postat av: Linda

Så skönt att höra att allt är bra med er! :) Ha det så jätteroligt på bröllopet, trevlig helg! Kramar

2008-05-09 @ 20:16:17
URL: http://www.knorrigt.com
Postat av: Karolina

Lycka till imorgon, det kommer nog att gå hur bra som helst. Kul med viktuppgång, se hur det ordnar sig tillslut :)
Kramelikram

2008-05-09 @ 21:38:44
URL: http://karolina-imittlillarum.blogspot.com
Postat av: VeronikaP

Lycka till på bröllopet imorgon! När Theresia gifte sig var Axel 6 veckor gammal och jag & Anders var toastmasters. Axel hade kolik.... Jag och Anders var inte inomhus samtidigt på hela bröllopet!
Nu kan jag skratta!!

2008-05-09 @ 22:03:29
URL: http://veronikap.blogg.se
Postat av: Eivor / Ejja

Det kommer att gå bra imorgon, ta det bara lungt! Ni verkar vara så härligt par, så du och Johan fixar det där.
Känner igen vikt kurvan från Kevin, han hade bra matlust och gick upp 500 g/ vecka de 4 första veckorna!! HELT galet! Har var en liten rund, men när han började röra sig så försvann de runda kinderna.
Ska bli kul att se din layout. Gissar att den är fin, du har ju sån talang.
Känner igen att man vill ha mycket saker, det finns sååå mycket fint och det kommer hela tiden nytt!!

Ha en bra helg och så tänker jag på dig!

Kram från mig,
Eivor

2008-05-09 @ 22:12:45
URL: http://www.eivor.blogg.se
Postat av: Mia Lehnbom

Petra! Sluta blogga!! ;) Sätt upp en gräns, blogga max en gång i veckan. Och hinna med att vara toastmaster också. Oh my god. Du är ju verkligen värsta supermamman! *fniss*
Heja Loke som ökar i vikt! Ät på, det är bara nu du får äta när och så mycket du vill :)
Hoppas att ni får skoj på bröllopet och att det går bra med toastmasteriet. Vill se bilder sen. På er och lilla Hubben.
Kram!!!

2008-05-10 @ 07:08:13
URL: http://lehnbom.blogg.se
Postat av: Elisabet

Hej ja bröllop låter trevligt, hoppas att vädret håller i sig. Här lyser solen nu. Ni får ha det så trevligt.

2008-05-10 @ 10:06:09
URL: http://www.gobiten.blogg.se
Postat av: Jorunn

Hei Petra!
Lykke til som toastmasters i bryllupet! Det går nok så bra så!!
Så herlige at Loke har lagt på seg da!! *jippi*
Håper han fortsetter med det!

Nydelige kort du har fått igjen!

Gleder meg til å se dine LO`er!

klem,
Jorunn

2008-05-10 @ 12:21:56
URL: http://jorunnskrede.blogspot.com
Postat av: krumeluran

ha det så skoj på bröllopet, inte det minsta avis ;)

själv packar jag upp ca 100 flyttlådor. internet fungerar, och jag ska försöka uppdatera så fort jag fått bort hälften av alla lådor :)

sen är det dags för att börja träna.... nya husets speglar är en mardröm, man ser verkligen hur fet man blivit av att bara sitta och pyssla :( nu får det lov att bli träning... åtminstone promenad alla kvällar, annars kommer grillsäsongen bli en mardröm :)
ha det bäst
Kram
Katarina

2008-05-10 @ 19:24:45
URL: http://www.krumelurans.blogg.se
Postat av: SusanneSj

Vad spännande och kul. Hoppas ni får det riktigt trevligt.
**kram**

2008-05-10 @ 20:10:30
URL: http://susannesj.blogg.se
Postat av: Therese/Therese23

låter som en supersnygg kombo med grönt till klänningen! Hoppas ni har/hade det trevligt! kram kram

2008-05-10 @ 23:30:06
URL: http://www.thezzan.blogspot.com
Postat av: Malin

Härligt att han har gått upp så mycket! =D
HOppas att bröllopet var najs och att det gick bra som toasters!

Ha en härlig söndaaag!

Kram!

2008-05-11 @ 08:12:00
URL: http://majamelon.blogg.se
Postat av: Maria i götet

Härligt att höra att killen går upp!!
hoppas vi ses snart! annars så får det bli i auguati på bröllopet!!

kramar från maria och pontus

2008-05-11 @ 15:19:26
Postat av: Lotta/ FruH

Hoppas att det gick på på bröllopet och att ni hade kul! Härligt att lilleman vuxit
ocj frodats så mycket! Vi har haft det härligt i stugan och tjejerna har hoppat med kaninerna.
Ha det bäst!
Kram,
Lotta/ FruH

2008-05-11 @ 20:33:50
Postat av: Petra S

Hej vännen !
HUR gick det på bröllopet ? Måste ha gått superb med ER som toastmasters !
Skönt att Loke går upp i vikt och äter bra, alltid skönt att veta att de får i sig så det räcker...
Allt bra med oss, men vart tar helgerna vägen ??
Kramis Petra

2008-05-11 @ 21:36:55
URL: http://petras-place.blogspot.com/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0