Shoppingsugen!!

Jag har fortfarande dåligt samvete för jag knappt hinner varken pyssla eller blogga... =/
Men men...dagarna går framåt med det som hinns med nu..
Det har ju varit så underbart väder ute den senaste veckan. image718Så Loke å jag har varit ute å gått en hel del.
 Superskönt!!

Jag och Loke har åter fått toppenfin post!!!!  image729*skuttar runt av glädje*

 Inge från Holland     HelenaK         Majamelon

Tack snälla, söta, rar ni!!!!!! *glad*
Many thank you!!!! *happy*


Jag är såååå enormt shoppingsugen!! Det var länge sen jag beställde något på nätet..men NU har jag såååånt
köpbehov!!
Jag har ju plötsligt börjat vilja scrappa lite, men det är ju inte så lätt när man knappt inte har några grejer att
scrappa med.
Jag har ju skurit ner alla mina papper till 15x15 storlek. Å många av de dekorationer jag har funkar sisådär till scrapbooking. Så nu behöver jag lite nytt!!

178069-719   178069-720
                 clearstamps-flourish corner (Basic grey)                 clearstamps- journal flourish(basic grey)

178069-722    178069-721
                   clearstamps-photoframes (Prima)                          clearstamps-wild things (Gel-a-tins)             

Givetvis vill jag har mycket mer än så..men det är en dyr början ;)
Jag har inte lagt någon beställning än.....Jag kan inte riktigt bestämma mej vilka jag vill ha allra mest..
för jag måste beställa dem i omgångar...*suck* =(

Förresten!!!! Jag har gjort en lo!!!! *skutt*
Men jag blev klar lite sent med den, så jag hade inget bra ljus att fota i...
Därför blir det nog fotografering imorgon å kanske även en uppdatering till innan helgen =)

NU ska jag gå å lägga mej!!!!! *längtar*

Må gott!!!!
Kramisar Petra

Kommentarer
Postat av: Malin

Oooo spännande med en LO!!=D Visst är det jobbigt att inte vara miljonär och få beställa allt man vill ha! Jag skulle förmodligen bara miljonär i några dagar...sen skulle pengarna vara slut =P
Ser fram emot Lo'n och lite nya kort på Loke imorgon *blinkblink* ;D
Mys riktigt rejält för rät vad det är är dom små över ett år och ska börja på dagis nästa onsdag *buääääh* (fast det kommer att bli lite skönt oxå)
Ha en härlig dag imorrn gumsan =D

Kram!

2008-05-08 @ 23:58:42
URL: http://majamelon.blogg.se
Postat av: lenislenis

Ha inte dåligt samvete för att du inte hinner skapa o blogga. Ta tillvara på dagarna och det uuunderbara vädret. Du får nog tid till skapande tids nog (även om det är trist att din blogg inte uppdateras så ofta längre.... en av mina största inspirationskällor...;-) )
Kan konstatera att du har bra smak ;-). Har själv spanat in precis de stämplarna (ej BG flourish corner men de var snygga...!) o de står på önskelistan. Funderar bara över vilka "Wild things" som är mest användbara... De stora eller de små...?

2008-05-09 @ 00:45:47
URL: http://lenislenis.blogg.se
Postat av: Dani

Ska bli riktigt spännande att se dina LO´s i framtiden. Det finns så mycket fint där ute på nätet, själv är jag helt såld på böcker det sista. Har klickat hem enorma mängder ;-)
Ha en trevlig fredag
Kram Dani

2008-05-09 @ 06:53:15
URL: http://www.danijela-dani.blogspot.com
Postat av: Camilla

Hejsan Petra!
Vad bra att du har varit ute i solen och myst.
Passa på .
Jag tror Loke hellre vill det en att du sitter inne och klipper och klistrar :)
Ha inte dåligt samvete för att du inte har gjort något...
Alla längtar vi efter Petra "skapelser" men du har en liten som du ska skapa en framtid med.
Vi väntar så gärna på dig.
Vi älskar dig Petra!
Vad spännande med LO, du är duktig på detta med.
Ja det är inte lätt när man vill ha en massa.
Nu ska jag köpa mycket nytt till köket, men jag hadde hellre köpt mig något till pysselsrummet....
Kramar i massor:
Camilla

2008-05-09 @ 07:28:20
URL: http://pysselsidan.blogspot.com
Postat av: Cathrin

Hej vännen! Kul att du vill komma och hälsa på,givetvis ska du göra det eller ni ta med hela familjen vet ja. Kul kul. Jaha då har man något att se fram emot .....en LO av dej. Visst blir man shoppingsugen ibland eller kanske jämt,hi,hi. Ha en underbar helg,vi ska lägga i vår segelbåt i morgon så vi vet vad vi ska göra. Kram Cathrin

2008-05-09 @ 07:30:57
URL: http://cathrink.blogg.se
Postat av: petraso

Äsch varför pyssla när du kan njuta av väder och baby..... fast skissa kan man ju göra på parkbänken med glass fast scrappa vet det tusan hur det skulle gå......*vind*
Det var massa fina saker du vill ha tjejen.... jag är sugen på big wildthings... sett helena K fantastiska kort vill ha turkos ebvb och qk chopsticks....så jag måste göra många många kort om jag ska få shoppa något;)

2008-05-09 @ 08:29:35
Postat av: ulrica

Köp stämplarna på ebay.. långt mer än halva priset!!

KRAMAR

2008-05-09 @ 08:36:31
Postat av: Helena

Ser fram emot att få se din Lo....den är säkert lika underbar som dina kort.
Det tar ett tag att komma in i rutinerna när man har fått smått.
Nu när det är så fint väder så vill man ju vara ute i solen så det blir lite mindre pysslat även för mig.
Det är alltid en massa grejor man vill ha....när Malin och jag kom från mässan i Gävle satte jag mig genast vid datorn och gjorde en beställning....fast jag shoppat en massa under dagen.=)
Man blir liksom aldrig nöjd.=)
Ha en härlig helg vännen och pussa lilla Loke från mig och prinsessorna.
Kram

2008-05-09 @ 08:41:55
URL: http://www.vildaella.blogg.se
Postat av: Tesa

Jättefina kort! Ta vara på tiden att umgås med Loke, tiden bara rusar iväg när de är små bebisar. Trevlig helg!

2008-05-09 @ 08:42:44
URL: http://www.tesapysslar.blogg.se
Postat av: Elisabet

Hej Ja man kan tycka att man inte har någe saker att pyssla med, men du lär väl ha massvis med scrapsaker. Tänk på en annan som har hållit på ca 1,5 år bara. Ändå har jag ganska mycket saker har jag hört.... men skulle gärna vilja vinna pengar att köpa mer saker för. Hoppas att ni mår bra i familjen. Kram

2008-05-09 @ 08:48:43
URL: http://www.gobiten.blogg.se
Postat av: Angelika

Å en ny LO, spännande! Ser verkligen fram emot att få se den :-)
Ja du, shoppa skulle man ju kunna göra tills man stupar, det finns ju sååå mycket fint!! :-)
Förstår att ni är ute och spatserar i det heeelt underbara vädret, vilken härlig tid att få barn i!!
Ha en superhärlig helg nu i sommarvärmen!
KRAM

Postat av: Karolina

Längtar med spänning på att få se din LO.
Känn ingen panik över pysslandet och bloggandet, jag tror vi är många här ute som återkommer hit även om det inte uppdateras så ofta :)
Din tid kommer för pyssel, bara vänta ut den.
Ha det så gott, lycka till med inköpen.
Kram från Karolina

2008-05-09 @ 09:33:10
URL: http://karolina-imittlillarum.blogspot.com
Postat av: Maria

Hej! Kikar in :) Förstår att du inte vill sitta inne och pyssla när det är så fint väder.

2008-05-09 @ 09:36:51
URL: http://www.mariasdagbok.blogspot.com
Postat av: Pimmi

Det är så kul att få shopa på internet :)
Du verkar ha hittat mycke roliga saker och mer finns det, det är så mycke man behöver, eller rättare sagt vill ha.
Ser fram emot din LO. Ha det gott /Emma

2008-05-09 @ 09:49:48
URL: http://pimmigumman-scraphorna.blogspot.com
Postat av: gunilla/nilla

Du ska INTE ha dåligt samvete. Pysselsakerna och bloggarna finns kvar. Tiden med Loke går fort så du gör helt rätt som pysslar med din lilla sötis. Ta du dina promenader och NJUT i det fina vädret vännen!!!
Ja du, vem vill inte SHOPPA. Det är livet tycker jag. På lördag har Stämpelgården öppet på lagret så då bara MÅSTE jag shoppa ngt. Om så bara en stämpelrengöring, hahaha kul kul!! Dom där clearstamps-wild things vill jag också HA. Kikat på dom länge men attans så dyra.
Nä du min vän nu ska jag sätta mig och virka. Har massa beställningar och det är ett riktigt pillgöra men det går framåt. Lite svårt bara när näsan rinner hela tiden;=)!!
Sköt om dig/er och ha en underbar helg
Stor kram till dig från mig/Gunilla

2008-05-09 @ 10:37:21
URL: http://kortnilla.blogg.se
Postat av: Lotta/ FruH

Ja, dom där wild things har jag sneglat på ett bra tag fast i den mindre modellen som passar bättre till kort tycker jag! Njut av Loke och det vackra vädret, min töser är född på vintern....De japanska rosa körsbärsträden vid gamla hotellet innan biostaden i JKPG var helt underbara förra veckan ochdet fanns bänk under så man riktigt kunde njuta!
Ha det gott stumpan, vi höres!
Kramelikram,
Lotta/ FruH

2008-05-09 @ 14:21:34

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0