Ni har väl inte missat!?!!

  ...*buuuuurr* Det börjar bli riktigt kallt ute..

Ni har väl inte missat att vi firar 1årsdag inne på StampARTic!?!
Alla i designteamet har varsin dag att göra vad vi vill.
Lotta ut vinster, dela med oss av tutorials och inspiration etc.
Imorgon har lotten fallit på mig..så är ni nyfikna, gör gärna ett besök =)


Här går annars livet i 180.   (ok..en traktor kanske inte går i 180..men ni fattar vinken)
Hinner inte med nånting känns det som..Har en massa pyssel att färdigställa å det är väl det som
prioriteras just nu. Men skulle så gärna vilja hinna med så mycket annat;
Binda en krans till ytterdörren. Göra en söt skylt att dekorera med här hemma, renovera klart en av gästtoaletterna..etc etc.

Nu ligger alla "akut-måste-göras"-kort iallafall klara, ÄNTLIGEN!
Det som finns kvar nu på min "to do"-list är alla dessa julkort!
Har ca 35st till att göra..men funderar på att göra enklare varianter så det inte tar sån tid ;)

Just nu ser jag fram emot i morgon och lördag!! Min bästis kommer hit tillsammans med hennes vänner + bäbis!
Vi ska åka till Ullared på lördag och även att jag vet att det kommer vara helvetiskt med folk så har jag förberett mig väl; Vässat armbågarna, utrustat mig med stålhättor och hockeyhjälm ;)
Har även snott med mig en kundvagn hem som jag dagligen övar att köra på min mans hälsenor med..*muhahahha*

..*harkel*...
Nu kom min glädjedödare till make och berättar att de tagit bort de där stålskenorna på Gekås kundvagnar så man inte längre kan skada andras hälsenor...ONDSKA!  Jag som sett fram emot just detta!



Jag har faktiskt ett kort att visa!
Å här kommer den:


En söt pojke från ett Sagenvintage-mönsterark som jag klippt ut.
Så himla smidigt med dessa färdiga motiv, att slippa färglägga stämpelmotiv!
Vem vill inte att ett julkort ska gå snabbt och smidigt att färdigställa!!? =)
Resterande papper från Inkido och 3ndy papers.
Den där lilla bradén som jag satt i rosettens mitt har jag gått å blivit kär i!
Så himla läcker! Märket är Storyteller.
Allt material (utom textstämpeln) kommer från Hobbyhärvan.



Jag hade ju tänkt å bakat och göra lite julgodis ikväll..men det får nog vänta.
För min säng skriker på mej NU! Är dödstrött...

Godnatt på er kära vänner så hörs vi i slutet av veckan =)

KRAMAR Petra


Kommentarer
Postat av: lenislenis

Så gulligt kort och min favoritfärg! :-)

2009-12-04 @ 00:03:36
URL: http://lenislenis.blogg.se/
Postat av: Anette

Jag veeeet! Så jäkla synd att de ändrat på vagnarna. De var ju lixom mitt största vapen de gånge rjag åker till U-red. Då är den lyckan förstörd... ;o)



Är så lycklig att jag är färdig med alla pyssel-måsten redan (som tex julkorten). Och det är lika bra det, för jag behöver verkligen koncentrera mig på skolan nu och fram till mitten på januari när terminen slutar. Så pysselsakerna får snällt stå nerpackade en period nu...

Tråkigt, men absolut ett måste :O(





Kram

2009-12-04 @ 08:16:30
URL: http://anettej.blogg.se/
Postat av: Cina99

Ehrrmmmm, Ullared nu innan jul?? Hmmm, ja kanske med vässade armbågar då ;) Frågan är ju om du ens kan köra kundvagnen, har hört talas om folk som klättrat i och över vagnarna för att kunna ta sig fram... Lycka till i alla fall :D

2009-12-04 @ 09:52:47
URL: http://cina99.bloggagratis.se
Postat av: Lena

wow, här har jag inte varit på länge! Har varit på semester från mitt bloggande, men pysslandet har jag inte kommit ifrån. Tänkte komma igång igen å blogga som förr. Har gått över lite för tillfället till tyg, å jag älskar det! Ha det så bra! Ska titta in oftare!

2009-12-04 @ 11:37:50
URL: http://latto.blogg.se/
Postat av: Jenny J

Underbart kort! Vad kul att du ska vara DT åt hobbyhärvan. Jag kan inte låta bli att smita in där när jag är i närheten. :)



Ha det superkul i Ullared. Glöm inte tålamodet. Misstänker att det kan behövas... ;)



Kram

2009-12-04 @ 19:45:31
Postat av: Catta



Vilket otroligt fint pop-up kort du hade gjort på StampARtic =) Fattar inte hur du får till så små detaljer så perfekt...Kortet ovan var också riktigt sött, härliga färger och helt underbart motiv!



Julkort ja :) det är himla kul att göra kort man kan lägga ner tid på, men det går ju inte göra 30 sådana! Och enkelt kan också vara fint:)



Lycka till på Ullared (det är bara att ta sats o meja ner dem som går i vägen) Tänk bowling ;)



Kram, kram!!!

2009-12-04 @ 22:10:34
URL: http://www.skymningslandet.net
Postat av: Anita Hagen

Herreguuuuuud så lekkert Petra. Nydelig harmonisk og DU VERDEN så elegant! ME love♥



Ha en fin adventstid!



Klem fra Anita

2009-12-04 @ 23:51:59
URL: http://anitas-hobbyblogg.blogspot.com
Postat av: Jennie/deleelsia

Men kom igen, du som är händig kan väl lätta

bygga en extra stålskena att montera på vagnen fniss



Helt fantastiska julkort du gjort pekar uppåt å nedåt

De där ljusen du målat själv borde bli stämpel...så fina.



Ha en bra dag på Ge-Kås.



Kram J

2009-12-05 @ 10:13:25
URL: http://deleelsias.blogspot.com
Postat av: Linda

Ett sådant tjusigt julkort!! Jättefint! Så synd att du inte kunde vara med på julfesten igår men jag hoppas att du har det kul i Ullared idag! Kram på dig

2009-12-05 @ 15:16:00
URL: http://lindajohannacaroline.blogg.se/
Postat av: Carro/camile

Ullared.....Ja där lär du inte ha varit ensam idag. ;-) Ser framför mig dig iförd hockeyhjälm och full hockeyutrustning och skor med stålhätta för att ta dig fram. fniss Hoppas du hittade det du ville ha och kanske lite till....



Kortet är ju ljuvligt! Håller med dig....Braden är kanonfin.



Ha det gott!

KRAAAAAAAAM!!

2009-12-06 @ 00:18:04
URL: http://camile.blogg.se/
Postat av: Malin/majamelon

Löööövley kort! =D Så sött!!

Tagit bort stålskenorna!? Då får du ta med och svetsa fast själv...och sätt på ett såntdär horn som man tutar högt med! Gör en krigsmålning och tupera håret...det borde få folk att flytta sej ;P

Ska bli spännande att se hur du ska klippa dej!!!



Stor Kram!!

Malin

2009-12-06 @ 22:22:04
URL: http://majamelon.blogg.se/
Postat av: Linda-Pauline

Tävling i bloggen - bästa kommentaren vinner valfri produkt från rockbutiken Inferno! (www.studioinferno.se)



Lycka till



Läs mer här: http://www.lindapauline.se/2009/december/tavling-i-samarbete-med-inferno.html

2009-12-07 @ 17:25:10
URL: http://lindapauline.se
Postat av: Maiden

Fantastiskt fint kort!

Å fantastiskt hår har du åxå - med och utan lugg!! :-)

2009-12-08 @ 10:08:41
URL: http://maidens.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0