2 årskalas

Hej svejs!

Hur dålig är inte jag på att blogga och kika runt bland era bloggar nu´rå?!?!!

Jag måste verkligen be om ursäkt över mitt lilla anonyma beteende för tillfället.

Men just nu jobbar jag med ett STORT projekt som måste vara klart till på tors så jag svettas

med det på de 2-3 timmarna varje kväll som jag har, efter det att Loke somnat.

Hoppas ni har förståelse.

Jag känner mej så dum när jag bara ”försvinner”.

För jag vill ju besöka Er å lämna kommentarer men just nu måste annat prioriteras, tyvärr :/

 

 

I söndags hade vi 2årskalas!

Vi bjöd några av Lokes jämnåriga kompisar m föräldrar & syskon. Så det vart fullt hus ett tag.

Det festades på marängswiss, bullar och saft! MUMS för lilla magen

 

Loke somnade bara en kvart efter att sista personerna gick, min lilla utslagen hjälte ;)

Det vart en lång dag för honom.

Och det är inte varje dag som man får stå i centrum HELA dan! ;)

 

Med tungan mitt i mun öppnar Loke ett av paketen.

 


Inbjudningskorten.

Här har jag använt en Skogstokig bakelse. Färglagd med akvareller.

Och muffinsformen är klädd med mönstrat papper. Texten kommer även den från Skogstokiga.

 

Att vara tillbaka på jobbet efter min veckas mammaledighet känns ju sådär :P
Hade gärna varit ledig en vecka till ;)

Nu får man snällt vänta på semestern, med start v 32… *börjar nedräkningen*


Tänkte faktiskt lägga mej någorlunda tidigt ikväll så jag säger härmed Godnatt!!!

KRAMISAR!!!!!


Kommentarer
Postat av: Muffin

Vilka ursöta inbjudningskort (passar mig med muffins och allt)! Så fin han är högtidspersonen, nysnaggad och fin och snygg skjorta! :)

Hur går det förresten med dina planer på att köpa pennor, har du blivit något klokare? Jag bara älskar mina Copic Ciao, måste ha fler....

Kram på dig!

2010-04-14 @ 08:40:24
URL: http://muffinspyssel.blogspot.com
Postat av: Lotta

Kommenterade kalaskorten hos Skogstokig - de är ju bara helt underbara. Så snygga!



Förstår precis hur du har det med tiden. Ska själ på träff i kväll och upptäckte när jag packade att jag har 7-8 projekt på gång som inte är slutförda...

Har förhoppninga på att något ska bli klart ikväll!



ha en fortsatt bra vecka och lycka till med ditt projekt.

Kram

2010-04-14 @ 10:13:11
URL: http://lottasvra.blogspot.com/
Postat av: Anonym

Hej! Vad kul att jag har hittat till just din blogg. Besök gärna min.

2010-04-14 @ 15:00:12
URL: http://tvminnen.blogg.se/
Postat av: sari

åååh så stor Loke blivit!!! Underbara inbjudningskort du har gjort!! Ta det lungt med ditt STORA projekt... bara du inte bränner ut dig själv, vi läsare finns ju kvar här!! S =) Krameli kram Och ett stort grattis till Loke i efterskott!

2010-04-14 @ 16:09:47
URL: http://sari-sariscards.blogspot.com
Postat av: Catta

Tack så mycket igen för alla komplimanger! Du är för snäll!



Oj, hade inte hört det om Stämpelboden. När jag var där sist (är ju lite av en stammis...) hade de rea för att de skulle kunna ta in nya prylar, så det lät ju inte alls som det var någon stängning på gång! Får gå dit o snoka nästa gång jag är i Alingsås. :)



Kalas kan ta på krafterna även för en själv, så jag förstår att han va nöjd men trött, lille Loke:)



Vilka härliga och jättefina inbjudningskort! Man blir riktigt sugen på en så´n där muffin!



Vad spännande, nu är jag allt bra nyfiken på vad det är för projekt du håller på med! Men stressa inte med att läsa o kommentera hos andra när du har mycket att göra! Tror du har en trogen skara som kikar in här titt som tätt ändå, det är alldeles för mycket fint att titta på här för att låta bli!



Ha det fint, vännen! Stooor kram!

2010-04-14 @ 18:33:49
URL: http://www.skymningslandet.net
Postat av: LillBlomman

Inte ska du ha dåligt samvete! vet ingen som är så duktig på att surfa runt som får så många kommentarer som dig! Vad spännand det låter! Kramar!

2010-04-14 @ 18:39:22
Postat av: Linda

Så stor Loke har blivit! Hoppas han hade ett riktigt bra kalas!

2010-04-14 @ 20:11:24
URL: http://www.kreativgegga.blogspot.com/
Postat av: Erica

Älskar inbjudningskorten!! så klockrena!



Och GRATTIS till lille Loke, förstår att det var en stor dag för honom!



Kram, Erica

2010-04-15 @ 07:54:15
URL: http://scrapkattenskrypin.blogspot.com
Postat av: Ciza Patricia

Stora killen! Grattis i efterskott.



Jättehärliga inbjudningskort.

Och du ska inte ha dåligt samvete hela tiden! Du måste prioritera och ingen kräver att du måste springa runt till alla andras bloggar samt kommentera.

Jag hoppas projektet blir bra. :)



Kram

2010-04-15 @ 11:34:30
URL: http://pysseldags.blogg.se/
Postat av: Christina

oj så fina kalasinbjudningar!!! Superfina!

2010-04-15 @ 13:35:22
Postat av: Tessan

Ibland innehåller livet lite mer upplevelser än man har tid till. Egentligen ett angenämt problem eftersom tristess inte är det roligaste som finns =) =)

Super duper fina inbjudningar och myysigt med kalas.

Pussa lillprinen!

Kram Tessan

2010-04-15 @ 21:44:29
URL: http://scrappingtess.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0