Vårkramar och ett stort tack!!

Hej sötaste ni!


Tusen tack för gratulationerna på min födelsedag!!
Både här på bloggen, via sms, på Facebook och via snigelpost!!

Helt otroligt fina kort och altrade ting jag fick!!
Å scrapgodiset som medföljde kommer komma väl till användning!! SÅ TUSEN TACK SÖTA NI!!!!!


I tors drog jag och familjen iväg på liten minisemester.
Göteborg var vårat slutmål där vi skulle hälsa på Johans faster.
På resans gång stannade vi i både Jönköping och i Borås.
I Borås hälsade vi på min kompis som nyligen flyttat dit och dessutom fått barn!
Sen tog vi även en sväng förbi Magnolia (såklart)
Så lite shopping blev det också! :D

På torskvällen följde Johan med sin faster till hennes jobb, på Sahlgrenskas laboratorie.
Eftersom han utbildar sig till undersköterska så passade han på att göra ett litet studiebesök
å jag är mäkta avis! Jag vill också titta på celler i mikroskåp!! *småpurken* ;)

Igår var det åter dags för hemfärd men givetvis åkte vi inte raka vägen hem.
Ett stopp på Gekås i Ullared blev det såklart och vi gick där ett par timmar.
Varken mannen eller sonen gnällde en endaste gång (!!)
Å DET är en födelsedagspresent som heter duga :P
Därefter drog vi till Värnamo för att få en bit mat hos svärföräldrarna.
Mycket mätta och belåtna åkte vi slutligen hem.
Kom innanför dörren strax innan 23.

Idag har vi haft en rejäl fixardag.
Satt upp lite hyllor, tvättat och städat. Jag har även sprungit lite granna på stan.


Jag brukar ju rekommendera vissa saker å nu är det dags igen.
Denna gången; Buzzador.

Buzzador är en tjänst på nätet där man registrerar sig.
Man får erbjudande via mail på olika kampanjer. Oftast rör det sig om
tester av livsmedel men även andra föremål och tjänster.
Om man vill delta i kampanjen eller ej är frivilligt. Man tackar helt enkelt ja eller nej.
Någon vecka eller två senare får man ett stooort paket på posten innehållande testprodukterna.
Efter testperiodens slut rapporterar man in till sin egna Buzzadorsida om vad man tyckte om produkten
genom att man svarar på ett frågeformulär där man klickar
på de svarsalternativ som stämmer in på dina åsikter.



För ca en månad sedan fick jag hem massor av härliga Dove duschkrämer från Buzzador!
Jag hade velat fota dessa i en mer rättvis miljö men då jag har världens hemskaste badrum
får ni nöja er med att se dem på mitt matbord istället ;)

Det är häftigt att man kan få möjligheten till något sådant här!
Att testa produkter helt gratis och att man får tillräckligt många prover
så man kan dela med sig till sina nära och kära!



Dove visiblecare.
Det första jag tänkte när jag tog en klick av denna duschkräm var doften.
Den doftar verkligen ljuvligt! Och den har en unisexdoft. Jag har sniffat på den många gånger
för att besluta mig för om det är en doft för kvinnan el mannen. Men det går inte att välja.
Den passar verkligen båda!
Andra upptäckten var konsistensen. Den är riktigt krämig och dryg.
Den tredje och sista upptäckten var att den ger huden en silkeslen touch!
Dove själva påstår att krämen även slätar ut huden, men det vet jag inte riktigt.
Kanske gör den det? Det är dock inget jag reflekterat över.


För några dagar fick jag även en bekräftelse om att jag kommit med i "testtruppen" för
tandkrämen Sensodyne!
Jag har aldrig använt den tandkrämen så det ska bli intressant å se hur den är.
För mig är tandkrämens "lödderstatus" viktig. Så löddrar den sej inte..jah då går den fetbort!





Jag kan starkt rekommendera dig som inte redan är Buzzador till att bli det! :)

Här har du en direktlänk om du är sugen! Lycka till!!


*


Här kommer ett DTkort för Hobbyhärvan!
Vi på StampARTic fick äran att skapa kort med supersöta Tina Wenke-stämplar!



Jag gjorde ett kort som doftar vår!!
Härlig stämpel jag fick av Mia från Hobbyhärvan va? Riktigt rolig att färglägga!
Textstämpeln kommer från Skogstokiga.


Imorgon fyller min skrutt 2 år!
Loke ska få en trehjuling i present! Han blir helt till sig så fort han får syn på en cykel så
nu ska ha få sig en egen. Det kommer bli så roligt å få se hans min!!! :D


Många goa kramar på Er!!!



//Petra








Kommentarer
Postat av: Mia

Grattis på födelsedagen Loke! Önskar familjen i norr. :)

2010-04-11 @ 06:47:42
Postat av: Muffin

Vilket jättesött och jättevårigt kort! Tänk att han fyller 2, den lille skrutten - vad fort det går, va?Kommer ihåg när min Ebba fick en trehjuling. Oj, vad det trampades omkring här inne i huset (med lillasyster på flaket)! KRAM på dig!

2010-04-11 @ 08:15:20
URL: http://muffinspyssel.blogspot.com
Postat av: Gunillla

HIPP HURRA för söta LOKE idag! Kanske redan ute och testkör sin nya fina hoj!!



Man får verkligen en riktigt härlig vårkänsla av ditt fina kort. Man blir så glad av gult och det fint färglagda motivet.



Nu ska jag ut i trädgården och göra lite nytta.

Hade precis gjort vid terassen på framsidan när grannen får för sig att spruta planket som står mellan våra tomter. GLAD man blir när hans SKIT stänker in på mitt nystädade. Hur tänker folk egentligen, attans vad arg jag är nu!!



Vi hörs och ha en mysig dag med familjen/Gunilla

2010-04-11 @ 10:42:12
URL: http://kortnilla.blogg.se/
Postat av: petraso

Gratts Loke och Petra... vet inte om mitt Sms kom fram fick något konstigt tillbaka... har kanske ett gamalt nr!

Vilken födelsedag... Gekå jag säger då det.....

ps jag har ett bloggcandy i min blogg....

2010-04-11 @ 17:58:02
Postat av: Catrin Andersson (Lillstrumpa)

Grattis grattis i efterskott! Ja, det va många bra besök du gjort, inte avundsjuk alls :) Hoppas du hitta massa roliga saker. Nyfiken... ler



Kram

2010-04-11 @ 19:28:54
URL: http://tsambika.blogg.se/
Postat av: Linda

Åh...det låter som en heltrevlig roadtrip. En sådan har jag också planer på. Påminner min kära make om det med jämna mellanrum ;)

Borås och Ullared står på listan. Kom ju på så många saker som jag missade sist, hihi.

Vad shoppade du denna gången?



Och härligt, vårigt kort!!! :) Gillar stämplarna, massor. Och din färgläggning är sååå fin!

Kramar

2010-04-11 @ 20:24:44
URL: http://citronlimespyssel.blogspot.com
Postat av: Carin

Hej Petra! Låter som ni haft en mysig minisemester! :D Det är alltid roligt att byta miljö några dagar! :) Superfint kort som alltid - färgsprakande och glatt! Jättegullig stämpel! Ha en fin måndag imorgon! Kramis! PS: Grattis i efterskott till dig och er lilla skrutt! :)

2010-04-11 @ 21:51:37
URL: http://sprallokort.blogspot.com
Postat av: Suz/Kortmaja

Stort grattis till er båda,tänk 2 år redan, vad fort tiden gått. Ullared...häftigt,jobbigt,svettigt,roligt och BILLIGT :)

Vilket kort Petra,så underbart vårigt.

Ha en bra vecka kramar Suz

2010-04-12 @ 07:14:08
URL: http://kortmaja.blogspot.com
Postat av: Maria

Hej Petra.



Stort grattis till er båda.

Tänk va tiden springer...



Nyfiken jag blev på duschcremen , får lov att sniffa på den i affären nästa gång jag handlar :)



Så vårigt kort du gjort.

Blev helt såld på den supersöta stämpeln.



Ha en fin dag.

födelsedagskramen

Maria

2010-04-12 @ 09:40:34
URL: http://www.distresseddesserts.blogspot.com
Postat av: Cina99

Oops... missade att gratta dig på din födelsedag! Sorry! Här kommer gratulationen i alla fall: GRATTIS!!! :D

2010-04-12 @ 12:33:00
URL: http://cina99.bloggplatsen.se
Postat av: Synnøve

Hipp hurra for deg! Og gratulerer med bursdagsprinsen! Min lille prinsesse er 4 år i morgen, kos med bursdagsfest for de små!

Du lager mye flott, moro å følge bloggen din!

Klem Synnøve

Postat av: Catta

Halloj Sötis!



Roligt att du tyckte om kortet! Gjorde ju nästan en kopia av ett kort du sagt att du gillade färgerna på men med en blond tjej istället, som var tänkt att va lite lik dig, hoppas du inte tar illa upp, du är så klart 1000 gånger sötare i verkligheten, ha, ha! (dessutom är jag osäker på vad du har för ögonfärg, trodde du hade blå, men på bröllopet hade du bruna, minsann! :)



Hm, kanske inte är så dumt att vara med o få sådana där varuprover! :)



Vårhälsningskortet är underbart! Vad snyggt med de "ihopsydda" rutorna, och du är som vanligt färgläggningsdrottning!



Massa Kramar!

2010-04-13 @ 12:14:02
URL: http://www.skymningslandet.net
Postat av: Nina

Grattis i efterskott!

Kortet är ju helt fantastiskt fint, härliga våriga färger och stämpeln är bedårande söt =)

Hoppas du har det bra i vårsolen.

kramar Nina

2010-04-13 @ 14:00:22
URL: http://www.ninasegen.blogspot.com
Postat av: Nina

Och du, ge Loke en stor grattiskram!!!

Från mig =)

Kram Nina

2010-04-13 @ 14:01:22
URL: http://www.ninasegen.blogspot.com
Postat av: Ciza Patricia

Grattis i efterskott till dig med då. Det missade jag helt att du fyllde år. Förlåt.

Det lät som en superhärlig helg och tripp.



Underbart kort. Det var verkligen våraktigt. :)



Kram

2010-04-15 @ 11:37:29
URL: http://pysseldags.blogg.se/
Postat av: Carina W

Hej!

Detta kort är bara underbart supersött.ME LIKE!!!

Tack,för din hälsning hos mig.Blev sååå glad!



Kram!

2010-04-18 @ 11:15:42
URL: http://carinaspysselsida.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0