God fortsättning!

Hej svejs!

Här kommer lite foton från julaftonen 2010.



Årets julgran :)


Årets julklappar, inslagna i vitt, guld och naturfärgat papper :)


Johan, Jag, Loke och Lokes kusin "Mini" (Matilda)


Mina kärlekar! Loke har just öppnat julaftonmorgonens julklapp i våran säng.
(Johan ser lite trött ut) ;)

Hur har ni haft det i jul?
Vi hade en toppenbra dag, lugn och skön!

När vi stod å gjorde i ordning oss för att gå på kvällen såg jag från vårat sovrumsfönster

brinnande facklor.

Ja ropar på Johan och Loke att komma. Vi blir såklart nyfikna så där blir vi ståendes.. i fönstret, som tre fån

å bara stirrar.
Vi ser en tomte som knackar på hos grannen.
Facklorna prydde en gammal släde som drogs utav en stoooor häst.

Efter en stund sätter sig tomten slutligen bredvid sin hjälpreda i släden och "kör" vidare mot vårat hus

och förbi.

Familjen Fån står upptryckta mot sovrumsfönstret och hoppas ivrigt att tomten och hans hjälpreda ska se dem,

vilket de gör och börjar vinka glatt!
Vi vinkar febrilt tillbaka och när de försvann ur synhåll blev jag sjukt sentimental å började nästa gråta ;)
*haha*
Detta var den klart bästa upplevelsen den dagen!

Tänk vad härliga människor det finns där ute, som gör en sån här grej.
Så vill jag ha det VARJE jul!

 

*


För tillfället har jag lite knapert med tid att blogga. Har ett gäng grejer på gång och måste
spendera all min lediga tid i pysselrummet.

SYND att jag inte tog ut semester under mellandagarna.. *surar*
Hade verkligen behövt det.


För någon vecka sedan slog min räknare över till 300.000 bloggbesökare!!! JIHAAAA!!!!
Sjukt häftigt att ha haft så många besökare!! NI ÄR BÄST!!!!
Hade det inte varit för ER, mina tappra vänner, så hade jag lagt ner bloggen för länge sen!


Jag har lovat att lotta ut en Bloggcandy och den kommer! Men håller på att vänta in lite grejer som jag beställt.
Som det ser ut nu så får vi vänta till mitten av Januari.
Hoppas ni har tålamod att vänta? :)
.."Den som väntar på något gott, väntar aldrig för länge" heter det ju ;)


Nu är det nattisdags.

 

 

KRAMAR Petra

 


Kommentarer
Postat av: Ciza Patricia

Grattis till så många besökare! Vi är inte tappra. Vi tycker det är jättekul att besöka dig och se på allt fint du lägger upp.



Vilka härliga bilder du lagt upp.

Och så underbart mysigt med tomten och släden. :)



Julkramar

2010-12-28 @ 00:32:24
URL: http://blog.pysseldags.com
Postat av: Lotta

Vilka fina paket som låg under det vackra granen.

Och vad kul att du har så många besökare - inte för att det är så svårt att förstå, här finns ju så mycket inspiration och man blir glad av dina inlägg...



Förstår att ni blev barnsligt roade av att se tomten kommande i släde - vilken grej - vad kan toppa en sådan grej?!



Ha fortsatta sköna dagar.

Kram Lotta

2010-12-28 @ 00:50:08
URL: http://lottasvra.blogspot.com/
Postat av: Cath.

Så fina bilder och vilka vackra paket. Jag gillar er gran också, vi har en kungsgran men det känns lite mer Disney än svenskt faktiskt... men jag inbillar mig att den barrar mindre... Vad häftigt med tomten, jag hade nog blivit exakt likadan... Förstår att det var en härlig upplevelse för sonen också!

Din blogg är ett riktigt nöje att läsa och dina vackra alster en ständig inspiration.

Kram på dig och riktigt god fortsättning!

2010-12-28 @ 07:13:13
URL: http://cathspyssel.blogspot.com
Postat av: Anna

Det måste ju vara du som är bäst som får hit alla läsare ju! Kan ju bara tala för mig själv men jag tycker att din blogg är suverän och full av inspiration! Så det är inte konstigt att många kikar in här!

God fortsättning och hoppas det ändå är ok att jobba i dagarna!

2010-12-28 @ 07:46:27
URL: http://www.smid.zoomin.se
Postat av: Karin

Jises va många besökare :D

Men det är ju jätte häftigt!



Ser fram emot candyn :D



Ha det bra och Gott Nytt ÅR!

2010-12-28 @ 08:33:08
URL: http://scrappkarin.blogg.se/
Postat av: Louise

Vad roligt att du haft så många besökare, gumman! Det är du verkligen värd, du skapar magi och gör helt underbara alster! :D

Ser fram mot lite candy ;)

Men du! Så söt Loke var i sin Nisse kostym :D

Kram! och god fortsättning och gott nytt år :)

2010-12-28 @ 10:02:44
URL: http://louisesscrapperie.blogspot.com
Postat av: AnnikaS

Jag har haft en härlig jul! Nu så är jag långledig och njuter av lugnet.



Din gran och dina julklappar var riktigt snygga!

kram Annika

2010-12-28 @ 10:37:16
URL: http://annikas-kreativa-sida.blogspot.com/
Postat av: Muffin

Fin gran och fina klappar! Vår gran har gått helt i vitt, silver och guld de senaste åren - det är fint tycker jag.

300 000 - WOW! Häftigt men inte konstigt, klart att man vill kika in här och spana in allt fint du gör.

Stor KRAM på dig!

2010-12-28 @ 10:57:05
URL: http://muffinspyssel.blogspot.com
Postat av: Pernilla/Pillan

Riktigt läckra paket!! Tänkte varje år att jag också ska försöka hålla det enhetligt men så vill jag använda upp tomtepapper som finns redan hemma och lite andra söta papper som jag inte kan motstå! ;-) Kram

2010-12-28 @ 11:32:10
URL: http://pillanskrypin.blogspot.com
Postat av: Maritha

Men älskade lilla gumman......hur fina va inte dom där paketen??? Jag tror jag svimmar!!! Du är ju bara för bäst du! =)

Så härligt med en släde och tomte på julafton,jag log som ett fån när jag läste det,skulle ha varit lika gråtfärdig som dej av synen....underbart!! =)

JAAAA jag längtar redan till din candy,det ska bli spännande att se,men jag känner mej redan som en vinnare för att jag får dina fina kommentarer på min blogg,det är högsta vinsten det med!! ;o)



beställde lite stämplar iallafall,ska bli spännande att testa dessa....hi hi



Kram kram min vän

2010-12-28 @ 12:32:33
URL: http://marithaskortochscrap.blogspot.com
Postat av: Karin/essmo

Åååh vilka vackra paket under granen! Låter som en helt magisk julafton så vill jag oxå ha det varje jul... :-) Önskar er gott slut på detta året , många goa kramar !

2010-12-28 @ 13:12:14
URL: http://essmos.blogspot.com/
Postat av: Vera

GRATTIS till antalet besökare! En imponerande siffra- men så är du ju oxå både duktig skribent och pysslare! :)

Kortet på familjen + lillkusinen var jättefint!



Ha en skön vecka- trots arbete- och stressa inte ihjäl dig!

KRAM

2010-12-28 @ 16:27:05
URL: http://vera-med-flera.blogspot.com
Postat av: Carro/camile

Vilka fina paket! Den tiden har inte jag att göra så fina inslagningar.



Här var det en lugn julafton med sjukt barn, som fortfarande är sjuk. För en timme sen hade hon 40,7 i feber. Rekord! Men på 20 minuter fick vi ner den till 39,8. Inte illa jobbat.



Härliga bilder. Ja jag skulle oxå blivit sentimental om jag sett tomten så där. Precis som när man var liten.



Tänk om vi hade lite närmare till varann då kunde vi pyssla ihop. Så kul vi skulle ha det! Jag måste städa i min pysselvrå. hmmm.... Inte lätt med ett sjukt barn och 3 friska barn och en maken som jobbar. Men jag har ju hela lovet på mig! ;-)



Ha det bäst vännen!

Kram!

2010-12-28 @ 19:27:52
URL: http://camile.blogg.se/
Postat av: Catrin (Lillstrumpa)

Granen var ljuvlig, paketet bara sååå fina! Sen hela tomtehistorien var ju magisk!



Det finns så mycket inspiration i din blogg, både kortmässigt och inredningsmässigt! Ser fram emot din blogcandy!

2010-12-28 @ 21:36:08
URL: http://tsambika.blogg.se/
Postat av: Tesa/Therese

Sickna fina paket:) Och granen var ju för grann! Lilltomten var ju för söt i sin tomtedräkt. Önskar jag hade fått sett Tomten med sin släde....snacka om att få julstämning. Grattis till besöksantalet, men jag är ju inte direkt förvånad;) Du är en grym pysslare. Ha en god fortsättning till dig och familjen.

Kram Tesa

2010-12-28 @ 22:27:56
URL: http://tesapysslar.blogg.se/
Postat av: Mia

Grattis till 300000 besökare! Imponerande siffra!

Jättefina foton har du också lagt upp. Jag kan inte tänka så klart just nu för jag sitter här med värkar. Blir nog en bebis idag tror jag... =D

Kram!!

2010-12-29 @ 04:56:39
Postat av: Mia

Grattis till 300000 besökare! Imponerande siffra!

Jättefina foton har du också lagt upp. Jag kan inte tänka så klart just nu för jag sitter här med värkar. Blir nog en bebis idag tror jag... =D

Kram!!

2010-12-29 @ 04:57:10
Postat av: L8

Vilken härlig grej med tomten!

Underbara julklappar :) Naturfärgat papper "is da shit" !!!! Jag använder det året om. Perfekt med det guldiga och vita så här till jul och de fina etiketterna. Grattis till det otroligt fina antalet besökare - är dock inte förvånad med tanke på allt fint du gör!!

Massor av kramisar

2010-12-29 @ 09:03:44
URL: http://l8sblog.blogspot.com
Postat av: Linda - Pysselbus

Wow!! Vilken Kalle Anka-jul med tomten och släden... synd att de inte stannade hos er också... ;-) Och vilken läcker gran - sjukt snyggt med det där tjocka glittret!



Med önskan om en god fortsättning och minst lika många besökare till!!



Kram

Linda

2010-12-29 @ 09:07:49
URL: http://pysselbus.blogspot.com
Postat av: Malin/majamelon

Men hu så mysigt med tomte, släde och hela fadderullan!! =D NÄr jag var liten så körde alltid luciatåget förbi ute på vägen. Det var 200 meter långt med lucia längst fram (i släden) och resten fick gå. Men det var helt fantastiskt att få se varje lucia =) Något jag fortfarande saknar...

300 000 besökare!!! Det är ju galet mycket =D Grattis!



Nä nu ska handen få vila lite ;P



Ha ett riktigt GOTT NYTT ÅR vännen!!!!!!



Kram!!!

2010-12-29 @ 13:00:31
URL: http://majamelon.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0