DT-Altheamix



Jah..så sitter man här å kan knappt hålla ögonen öppn, igen.
Det beror säkerligen på helgens sena kvällar/nätter å jag borde väl ta mig i kragen å lägga
mej tidigt ikväll..men jag skulle verkligen behöva sätta mej vid pysselbordet en sväng.
Å med "en sväng" så vet ni ju hur lång tid jag menar, sisådär..2-3 timmar :P

Jag borde väl fatta mej kort men vi märker väl hur långt detta inlägg kommer att bli ;)


I helgen har vi haft besök av ett par kompisar från Jönköping.
Det har varit väldigt trevligt! Mycket snack om bröllop då de ska gifta sig i juli.
En å annan drink gick ner också :P
(Förresten, ni ciderdrickare; missa inte Xidern nyhet; Spring!! SÅ j*la god!!!!)
De åkte kl 14 idag.
kl 15 var Loke, Johan å jag bjudna på 2 års kalas å det var roligt.
Det är första riktiga kalaset Loke är bjuden på å han gav lille William en Pettson & Findus-bok "Rävjakten".
Jag ÄLSKAR Sven Nordqvist som Illustratör!
Lätt att jag skulle vilja bli barnboksillustratör å ha exakt samma stil som honom.
Ett kort till William gjorde jag givetvis också. Men jag tänkte inte visa det idag..Utan det kommer senare i veckan! =)



Istället tänkte jag visa lite kort jag gjort för Altheamix.
DTgänget för StampARTic blev sponsrade av denna generösa pysselbutik med detta paketet;



Å temat denna gången var Alla hjärtans dag.


Så här bidde mina kort;


Textstämpeln kommer från Magnolia.


Tagen med den söta texten kommer från Skogstokiga.
(texten; Alla hjärtans dag kommer från fd Poppes stämplar)


Textstämpeln kommer från hÄnglar & stÄnglar.


Biljetten med texten kommer från Skogstokiga.



Ha en fortsatt trevlig söndagkväll gott folk!!! =)

KRAMISAR Petra

Kommentarer
Postat av: Linda

Underbara kort! Fint när blommorna får breda ut sig och ta massa plats på kortet.

Hoppas du får en jättebra vecka!

Kramar, Linda

2010-02-07 @ 23:44:48
URL: http://www.kreativgegga.blogspot.com/
Postat av: Sinikka

Har redan beundrat dina kort på StampARTic bloggen. Mycket fina kort. Stil rena.

Här har det varit lugnt i helgen. Så skönt att inte behöva göra nånting.

Ha en härligt vecka

Kram Sinikka

2010-02-08 @ 07:27:13
URL: http://creativeworld-sinikka.blogspot.com/
Postat av: Elisabet

Jättefina kort! Jag gillar särskilt det andra uppifrån, väldigt snyggt när tråden snirklar sej.

2010-02-08 @ 14:45:45
Postat av: Nina

Skoja INTE vilka vackra kort! Liksom, de flesta av de där dekorationerna har jag ägt i en evighet utan att kunna skapa någonting vettigt med dem.....och bara du rör vid dem så verkar de som gjorda av guld! Tack för inspirationen, vännen!

Kram!

2010-02-08 @ 20:27:45
Postat av: Åsa/asamia

Underbara kort!

Alltid så kul att kika in hos dig och se vilka fina kort du gör.

Hoppas allt är bra,

Kram

2010-02-08 @ 20:57:03
URL: http://asamia.blogg.se/
Postat av: Jenny J

Superfina kort!!



Kram

2010-02-08 @ 21:03:04
Postat av: Lise-Lott G

Åh!!!!!!!!!!!! vad en massa ljuvliga kort du skapat. Gillar dem jättemycket.



Ha det gott!!



kram Lise-Lott

2010-02-09 @ 00:09:40
URL: http://liselottg.blogg.se/
Postat av: Linus

Väldigt fina kort! :)

2010-02-09 @ 00:23:20
URL: http://fjortizforevah.blogg.se/
Postat av: Gunilla

Hallojsan sötaste Petra!



Hoppas allt är bra med och att du känner dig lite piggare idag!!

Tycker ävan jag är tröttare än vanligt. Har fått för mig att det är för att det är så j---a kallt HEEEELA tiden. Man spänner sig så huvudet håller på att sprängas;=D!!



Men jag blir allt varmare när jag ser dina fina kort. Ljuvliga färger och dekorationer. Vilken fantasi du har. Den där stansen från Fiskar gillade jag massor.



Nu ska jag åka en sväng till stora staden och hälsa på mamma.



Sköt om dig och största kramen från mig.......

2010-02-09 @ 10:14:39
URL: http://kortnilla.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0