Fin present!

 

Så var det åter igen måndag och ännu en gång har helgen swischat förbi alldeles för fort..

Men det var en väldigt trevlig helg i alla fall! :)

 

På fredagskvällen satt jag å min man uppkrupna i soffan å tittade på Paranormal activities.

Jah..vi var inte direkt kaxiga då kan jag informera..
Faktiskt en helt ok film som jag starkt kan rekommendera OM ni vill se en läskig/obehaglig rulle!

 

I lördags var det alltså dags för Mordgåtan på Brygghuset (Åbro)

De serverade en riktigt god 3 rätters måltid. Och de hade lagt upp det bra, att de körde teatern bland oss gäster. Och så hade de delat upp gåtan i 5 delar.

Så mellan varje måltid fick vi se vidare på skådespelet.

Och om vi listade ut vem mördaren var? Nä, vi gissade fel allihop  ;)

 

Igår var det Alla ´s dag och vi var å badade i Hagadal (Hultsfred) Loke tycker det är så jäkla roligt!
Själv skulle jag önska att bassängerna är MINST 10 grader varmare ..
Jag satt å frös resten av kvällen sen. Så jag parkerade mej framför brasan. Å där satt jag sen *haha*

 

Idag hittade jag ett supertrevligt paket i brevlådan från söta Dr.Nina!!

GULLE DEJ!!!

UNDERBARA stämplar från Doodle Factory!

Nu vill jag ju göra ett popup-kort omedelbums!! ;)

 

Jag hade tänkt visa lite pyssel idag..men det verkar inte kommit fram till sin mottagare

så jag får snällt vänta en dag till.

Kika in imorgonkväll igen så kan jag förhoppningsvis visa det =)

 

Stor kram på Er!!

 

//Petra

 


Kommentarer
Postat av: Sannasmamma

Åh, det ser jag framemot att se =)

Va kul att dra iväg på nåt sånt, de skulle jag också vilja.. hmm, kanske nån som fyller år snart =)

Kramen ♥

2010-02-15 @ 20:53:50
URL: http://skeppar.blogspot.com
Postat av: sofie

Nøøj hvor er de dejlige de stempler, dem ville jeg gerne ønske mig:0)

Ja i Danmark har vi haft meter høj sne og minus grader i 2 måneder nu og nu savner vi altså varmen og bare det, at kunne køre almindeligt på vejene uden at sidde fast med bilen.



God dag!

2010-02-16 @ 08:13:30
URL: http://fruhansenscrap.blogspot.com
Postat av: Eva-Lena

Kul med nya stämplar. Skall bli kul att se resultatet.

Ha en bra dag.

Kram

2010-02-16 @ 08:33:35
URL: http://www.evalena.wordpress.com
Postat av: Cathrin

Weäääää läskiga filmer är inget för mej, tacka vet jag lite puss och kram snyft, romantik.



Himla kul grej det där med teatern, jag vill oxå fast det kanske är för läskigt för mej. Var det någon som pussades, fniss?



Men ååååååååå vilket härligt stämpelpaket, ser redan framför mej vad du får ihop....eller inte för du överraskar ju hela tiden.



Puss och kram till dej Cathrin

2010-02-16 @ 09:17:54
URL: http://cathrink.blogg.se/
Postat av: Tessan

Åh fy. Man är ju inte människa på en vecka efter att ha sett Paranormla activities... Jag såg den med ett halvt öga bara för jag satt och pysslade medans min sambo såg den med en kompis. Jag ville inte se men kunde inte låta bli att kika. Kvällen efter var jag ensam och jag tyckte mig höra de dunsande stegen i trappan hela tiden....

Ååå jag väntar såååå på ditt popupkort. Du är verkligen kung på det!!!! Fast du behöver väl knappt stämplar, du kan ju måla ALLT på frihand!!! Grymt imponerad!!!!

Stor kram till dig och din familj!!

2010-02-16 @ 10:01:47
URL: http://scrappingtess.blogspot.com
Postat av: Nina

Vassego' sötaste Petra! Du är en så otroligt begåvad kortmakare och inspirationskälla och dessutom är du en så härlig tös, så det var ett rent nöje att få förära dig stämplarna! ;)



PUSS!

2010-02-16 @ 11:41:20
Postat av: Sannasmamma

Hej hopp =)

Tack, kul att du tycker om dom!! Det som är roligt är att dom egentligen är vita, men dom ser onekligen blå ut!! Bägge två..

Orkideerna har jag tagit från en blomma (plastblomma) som gick sönder ;) Det gick inte att sätta tillbaks dom, så fick dom tillbringa tid i mitt pysselrum istället ;)

Kramen!!

2010-02-16 @ 13:49:38
URL: http://skeppar.blogspot.com
Postat av: Petra

Spännande att se vad det blir av de där stämplarna !!

Du har en AWARD att hämta i min blogg !!

Kramkram Petra

2010-02-16 @ 18:51:11
URL: http://petras-place.blogspot.com/
Postat av: Carro

En mysig helg på många sätt verkar ni ha haft det. =) Själv har jag och Tyra varit isoledade på barnkliniken i Karlstad. Inte så kul men nu är vi hemma igen. På bloggen kan du läsa mer om du vill.



Vilken härlig överraskning du fick på posten! =)

Ha en fortsatt bra vecka.

KRAAAAAAAM!

2010-02-16 @ 21:16:11
URL: http://camile.blogg.se/
Postat av: Christine Schärfer

Det var verkligen en fin present du fått. Kan inte vänta tills jag få ser dina super fina pop-up kort. Jag älskar dem. Du gör så otroligt fina pop-up kort. Love them, love them. Har en fortsatt trevlig vecka.



Kram

Christine S

2010-02-17 @ 10:14:25
URL: http://stampeltokig.blogspot.com
Postat av: Jenny J

Superfina stämplar!! Är inte alls avis... :)



Kram

2010-02-17 @ 20:02:49

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0