Födelsedagsbarnet!

Igår, måndag, fyllde min underbara son 3 år!
Jag tog ut en semesterdag för att få umgås med min älskade familj.
Vi passade på att göra ett besök på Gekås i Ullared.
Där blev det mest inhandel av kläder, leksaker till lilleman och massa annat skoj!

Shit va mycket fint de har där nu!
Hade jag varit där själv hade jag blivit MYCKET fattigare kan jag lova ;)

 

På morgonen väckte vi Loke med paket och skönsång.
Av Lokes kompis Edvin fick han bl.a döhäftiga tatueringar(gnuggisar)!
Och det var det första vi fick göra efter paketöppnandet; "Tatuera" honom ;)
(Edvin har Loke förövrigt aldrig träffat då han bor i Gävle, men det får det bli ändring på! Eller hur Mia!!?) :)












Loke fick även en fin målarbok från fam. Lehnbom och av oss fick han tuschpennor.
Perfekt!
Här nedan passar han på att inta frukosten innan färgläggningen fortsätter.
Visst ser han cool ut, min lilla nakenfis ;)



Idag besökte Johan och Loke mig på jobbet en liten sväng.

Loke ÄLSKAR mina överstrykningspennor så de ligger risigt till när han hälsar på mej ;)

Idag fick jag två söta gubbar av honom (eller jah..fick å fick...Jag snodde dem!) ;)

Den ena föreställer Johan :P

 

Den till vänster är inte helt rumsren...jah, jag vet inte om ni kanske ser men

en hint är att kolla mellan benen.. ;)

 

Den andra gubben föreställer Johan. Han har fått fint grönt hår, gröna öron, ett gult öga och EN hand.

Han har dessutom skrivit sitt namn nere till höger på pappret... ;)

 

 

Vad roligt att så många vill vara med på min Blogcandy!!!
Och för er som inte tagit chansen ännu, gör det HÄR vettja!!! :D


Kramisar!!






Kommentarer
Postat av: Johanna "pojjo"

HIPP HIPP HURRA i efterskott då :D vilken underbar liten (stor) kille du har.. :D

2011-04-12 @ 23:35:51
URL: http://pojjos.blogg.se/
Postat av: Carro/camile

Jag vill oxå till Ullared! Blir ju nyfiken när du skriver att de har en massa fint där nu. =) Ja ja vi ska dit i sommar......Den som väntar på nåt gott.



Wow! VIlken kille med tatueringar! Coolt! Ja då är man stor när man har sånna. Ja det går fort med de små liven.....



Underbart härliga teckningar du "lånade". =) Ja alla detaljer ska ju vara med. Så är det bara. 'fniss' =) Kommer ihåg sonens första teckning på dagis. En snögubbe som hette Barbro, precis som en av dagisfröknarna. =) Ska väl tillägga att han hatade att rita så han gjorde den efter lång tid på dagis.



Ha det gott vännen!

Kramelikram!

2011-04-13 @ 00:44:56
URL: http://camile.blogg.se/
Postat av: Lilla Pyssel Ingerl

Grattis Grattis till Loke i efterskott:)



Å vad jag blir avis att du har varit till Ullared jag vill också åka dit:) Har faktiskt aldrig varit där och jag tror att jag skulle löpa amok med min kära plånbok där ha ha ha:)

Men den som önskar sig och längtar hon kanske får åka någon dag hmmmmm:)



Ha det bäst Sötnos och önskar dig en riktig trevlig och underbar dag:)

Kramar från Lilla vännen Inger:)

2011-04-13 @ 05:14:26
URL: http://scrappingmedinger.blogg.se/
Postat av: Maritha

Ha ha ha......vilken söt liten nakenfis!! Och teckningarna är bara såååååå underbara!! Fast jag har jobbat på förskolor i 22 år ,så bara älskar jag alla dessa huvudfotingar,dom är ju bara så galet sköna.....=)



Kram kram

2011-04-13 @ 11:54:25
URL: http://marithaskortochscrap.blogspot.com
Postat av: LillBlomman

Men Pyret! Vad stor han blivit!!! Kan inte fatta att även Viggo snart är tre? Fast efter sommaren. LIte till får han allt vara min bebis! Kram!

2011-04-13 @ 17:46:09
Postat av: Cathrin

Men my good är han redan 3 den lille godingen.....eller coolingen kanske man ska säga nu ....tatuerad och allt.

Kommer Johan och Loke från Mars????? (gröna gubbar) Vad fint han målar......men vad de har mellan benen verkar lite skumt......ALDRIG sett något liknande......gapflabb.

Ha det gott vännen, kram Cathrin

2011-04-13 @ 19:44:15
URL: http://norrgardens.blogspot.com
Postat av: Muffin

Nämen - stora killen! Vilken tuffing med tatuering och allt, han ser allt mäkta nöjd och stolt ut! :D Tänk att han är tre år, tiden går fort du! Stort grattis till sötgurkan, hoppas han haft en härlig födelsedag! Kramar till er!

2011-04-13 @ 20:10:01
URL: http://muffinspyssel.blogspot.com
Postat av: Eivor / Ejja

Ni har verkligen en snygg liten fisler!! Så stor han har blivit!

Underbara bilder och jag gissar han hade en bra dag.



Stor kram till dig vännen,

Eivor/Ejja

2011-04-14 @ 08:30:49
URL: http://eivor.blogg.se/
Postat av: Mia

Men sötnosen då! Så himla tuff i sin tatuering. Kul att det blev succé. :)



Å vilka fina teckningar. Han kan då verkligen rita. Måste brås på sin mamma. :)



Kram till er alla!!

(ska försöka få iväg ett mail snaaaaart)

2011-04-14 @ 10:01:23
Postat av: mya

Nämen! Har du fyllt 30? Stort grattis. Snart är det min tur. Haha :) JAg har inte direkt någon 30-års kris men jag är lite nervös över att min födelsedag inte kommer att uppmärksammas ;) Jag tror att bäbis kommer att stå i fokus :) Å vi kommer kanske inte orka med ngt kalas heller för den delen. Jaja det återstår att se. 30 blir jag oavsett.

kramkram

2011-04-14 @ 10:33:10
URL: http://www.mrsmamamya.blogspot.com
Postat av: mya

å just det... Stort grattis till 3-åringen oxå såklart! :)

2011-04-14 @ 10:33:43
URL: http://www.mrsmamamya.blogspot.com
Postat av: Anneli

Grattis Grattis till Loke i efterskott:)

Så häftig tatueringar!!!



Vilken bloggcady, har skrivit lite förra inlägget :-))



Kraaaaaaaaaaaaaa Anneli

2011-04-14 @ 16:18:45
URL: http://anneliscrapkort.blogspot.com/
Postat av: Kamilla

Naaaw vilken söt nakenfis du har!!!

Och vilka underbara teckningar du fick :D



Kraaamiz

2011-04-14 @ 21:57:01
URL: http://kamillasscrapping.blogspot.com
Postat av: Catta/ eldhexan

Grattis, grattis till Loke som blivit så stor!!!

He, he, kommer ihåg att Vincent gillade såna där häftiga tatueringar också, han var helt nerkladdad ibland!



Tycker Loke har bra koll på anatomin:) Jättesöta gubbar! Skulle du haft som stämplar ju! =)



Kraaam o ha en riktigt mysig helg med de dina!



2011-04-14 @ 22:32:43
URL: http://cattasskymningsland/blogspot.com
Postat av: Malin/majamelon

Men storkillen!! hu så söööt han är! =D

på söndag fyller Max 4 så då blir det fira här oxå =9 Håller på att skriva ett mail till dig nu men jag får nog fortsätta med det imorrn för nu vaknade lillmonstret här och jag kom nyss hem från jobbet ;P



Krampåre!!!

2011-04-14 @ 23:12:16
URL: http://majamelon.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0