Tack sötfisar!

Tack sötfisar för ert varma välkomnande tillbaka!!

Jag är så glad som har Er! Och det är ni som taggar mej till att fortsätta mitt bloggande!


Innan jag "försvann" gjorde jag lite kort för det norska företaget Hobbykunst, som säljer allt mellan
himmel och jord på pysselfronten.
Denna sponsring fokuserades denna gången på blommor!
Å jag fick fina blommor i lila, vitt och rött.


Ett dekorerat blockljus.
Fixade dit stämpelmotivet med hjälp av silkespapper och embossingfön :)
Inte så nöjd med denna..men äsch, det får gå ;)


Ett kort som kanske fungerar mer som kuvert, dekorerad med bl.a härliga Maja Design-papper!
Textstämpeln kommer från
Skogstokiga.



Ett juligt kort med krispiga vita detaljer!
Pappret kommer från Magnolia. Den söta juleflickan är från ett designark som jag klippt ut..tror det är av märket Papirdesign?
Kantstansen är från Fiskars, visst är den fiiiiiin!!
Textstämpeln kommer från
Skogstokiga.


Jag kanske även borde informera er alla om att jag valt att sluta som inspiratör för Skogstokiga, vilket är fruktansvärt tråkigt! Men jag känner att det inte är rättvist att jag är kvar när jag inte skapar
den mängd DTkort som jag tycker man ska göra när man är DT. Å så måste jag ta en paus från DT:andet lite.
Jag tackar för tiden som DT hos dig Petra!!! Du har varit en toppengullig DTmamma!!!


Jag har även valt att ta en paus ifrån StampARTic. Jag vet inte när jag kommer komma tillbaka..
Det får framtiden utvisa. Men jag finns där för dem och jag är inne på forumet lite då å då för att checka läget och visa lite tecken på liv ifrån mej ;)

Tänkte att ni kanske ville veta det :)

Ta hand om Er nu!!
Vet ni vad vi ska göra idag?!?!! Jo, hämta vår nya bil!!!! *wiii*

  <-----inte våran bil! Men den ser ut ungefär så här :)


Kraaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaam Petra

Kommentarer
Postat av: Lillmyran

Himla fina grejer du har skapat! Jag tycker att det är jättekul att du är tillbaka. Men kom ihåg. Känn inga måsten utan skapa bara när du känner för det.

Jag har haft noll lust att skapa och tog och städade mitt stökiga pysselrum. Å vips så var pyssellusten tillbaka och jag fick färdigt ett julkort. Nu gäller det att städa igen... :)

Kram på dig!

2011-12-15 @ 18:28:59
URL: http://lillmyrans.blogspot.com/
Postat av: Lillmyran

Fin bil förresten! :)

2011-12-15 @ 18:29:36
URL: http://lillmyrans.blogspot.com/
Postat av: Maritha

Underbara du ,med dina underbara skapelser säger jag bara!! =) Helt makalöst fina som alltid! Jag har just gjort ett kort med nästan EXAKT samma stil som ditt grattiskort,jag blev ju nästan full i skratt,jag måste ha sååååå mycket inspiration av dej att jag tillåme gör det innan du har gjort det!! ha ha ha ! Men din stil är ju så galet grym att det är svårt att låta bli att lifta det mesta du gör! DIGGAR DEJ!!;)



Skönt med ny bil! avis Jag å min gamla Saab är inte helt överrens just nu,han tycker man ska tända lampor och låta "bing bång" var 5:e jä*a meter! morrar



massor av kramar vännen

2011-12-15 @ 18:41:43
URL: http://marithaskortochscrap.blogspot.com
Postat av: christina

Skönt att se att du kommit tillbaka lite gran i varje fall. Säkert inget lätt beslut men man ska orka med "Vanliga " livet med.

Lycka till med er bil

Kram på dig

2011-12-15 @ 22:10:27
URL: http://stinaslillakrypin.blogspot.com/
Postat av: Petra

Superfina kort och vackert ljus!

Tack för dina söta ord. Ja, du vet nog vid det här laget att jag älskar dina alster. Och som DT har du varit enormt uppskattad av mig även om du som du säger inte varit särskillt produktiv. Men du är varmt välkommen tillbaka när du vill tjejen!!!

Ha det jättebäst

Skogstokiga bamsekramar

Petra

2011-12-16 @ 07:54:18
URL: http://skogstokiga.blogspot.com/
Postat av: Tesa

Underbart att se att du är tillbaka vännen. Jättefina kort du skapat. As always. Bäst att lyssna på kroppen och göra det som känns bäst för tillfället. Grattis till nya bilen!!!! Ser ut lite som våran, men det är svårt att se. Är det en Qashqai?



Ta hand om dig!



Gosekramar

2011-12-16 @ 23:44:25
URL: http://tesapysslar.blogg.se/
Postat av: Margareta

åh så roligt att du är "på banan" igen! Vackra och inspirerande alster du visat oss idag!!!

Ta det nu lugnt, gumman, och ha en härlig sista adentsvecka - och lycka till med nya bilen!!

Kram!!!

2011-12-17 @ 06:27:13
URL: http://mormormargareta.blogg.se/
Postat av: Jenny J

Duktig du är!! Själv saknar jag inspiration för tillfället. Hoppas den kommer tillbaka snart.



Läcker kärra! Den måste ju insprera dig...;)

Kram

2011-12-17 @ 15:47:57
Postat av: Anneli

Skönt att se ett livstecken ifrån dig!

Vet inte vad som hänt, har allt varit hemskt orolig för dig/er, och mina tankar har varit hos dig/er...

Såååå fina grejer du har skapat!! Du ger så mycket inspiration med det du visar.......



Kraaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaam Anneli

2011-12-17 @ 20:26:15
URL: http://anneliscrapkort.blogspot.com/
Postat av: Åsa/asamia

Å vilka fina saker du pysslat med. Kul att få se!

Visst har min blogg blivit fin, det är min dotter och en kompis som lekt lite och fått till det så fint....själv är jag usel på sånt.

Kram

2011-12-17 @ 21:26:28
URL: http://asamia.blogg.se/
Postat av: Catta/eldhexan

Åh, vad härligt att få titta på lite vackra Petra-alster!Underbart julkort och supersött kuvert! Mitt favoritpapper där med plommonen, mmmm! Ljuset är så fint, det kan du absolut va nöjd med!!!



Grattis till bilen! Visst är det en härligt lyxig känsla att få köra omkring med en bra bil! =) Låter kanske ytligt, men efter att själv ha haft bilar av varierande standard så ÄR det gött med en "riktig" !



Du gör helt rätt i att ta en paus när du behöver det nu. DT:a kan du göra senare när du har tid o lust igen! =)



Kramar i mängder!

2011-12-18 @ 00:19:28
URL: http://blogg.skymningslandet.net/
Postat av: Anna

Härligt att du är tillbaka! Men var nu rädd om dig och gör bara vad som känns bra för dig!



Lycka till med nya bilen!

2011-12-18 @ 08:48:21
URL: http://smid.blogg.se/smidsfashion
Postat av: Tesa

Kul! Jag är skitnöjd med vår Q. Har haft den ett år nu. Fick den strax innan jul -10. Hoppas ni blir lika nöjda med den som vi är:)



Kram Tesa

2011-12-19 @ 08:40:09
URL: http://tesapysslar.blogg.se/
Postat av: L8

Välkommen tillbaka!! Har äntligen hunnit med en bloggrunda och såg att det börjat hända saker på din blogg igen :) Hoppas du kan hitta tillbaka till lite av den julkänslan du hade tidigare och jag önskar dig och de dina en riktigt God Jul!!!

2011-12-22 @ 07:26:26
URL: http://l8sblog.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0