Slut i rutan

Så var helgen slut..
Varför kommer det sig att den alltid går så hiskerligt fort?
Misstänker att någon styr mitt liv med fjärrkontroll och snabbspolar sig i genom mina helger ;)


Mammas älskling!

Igår var jag och F-laget iväg till Jönköping och spelade 2 matcher. Gick upp 06.20 och kom hem kl 17 igen.
Gott att inte behöva vara borta hela dan för en gångs skull.
Utan kvällen kunde spenderas hos mina föräldrar med lite gott i glaset och melodifestivalen i bakgrunden tillsammans med bror m familj.
Å i matcherna gick bra!
Den första mot Arena BC blev det oavgjort och mot June vann vi med 15-5! Göttsnack!!

A-laget gästades av Göteborgslaget Pergamon F. VBK vann med 14-6 och gjorde väldigt bra ifrån sej!!
HEJJA VBK och Hejja min man som spelade riktigt bra! :)

Idag gjorde Loke sin bio-debut tillsammans med kusin Avelina!
"Var inte rädd Långa Farbrorn" hette filmen och innehöll en rad Spöket Labanfilmer.
De satt som två ljus genom hela filmen. Sötnosar!

Resten av kvällen spenderades hos min bror där jag mest myst i soffan med min svägerska.


NU ska jag lägga mej.
Passar på att önska alla en ny, kreativ och spännande vecka!!! :)



Puss & Kram Petra



Kommentarer
Postat av: Mia

Grattis till helgens vinster och den oavgjorda matchen!

Jag o E var och såg Mora Träsk igår. Föreställningen var 40-45 minuter lång och E satt still i 35 min, typiskt min son. Men sen kom han igång de sista minuterna och var helt lyrisk när han kom hem. De kommer till Vimmerby nu i mars om ni vill gå. :)

Sen tänkte jag ta med E på bio nu till helgen. Såg också att Långa farbron gick här samt Alfonsfilmen. Får se vad de erbjuder i helgen. Jag hoppas på Alfonsfilmen för då kommer han, förhoppningsvis, sitta still. :)



KRAM!!

2011-02-28 @ 07:49:25
Postat av: Vera

Men härliga bowlingresultat- grattis till er båda :)



Hos oss går tiden extremt sakta, även helgerna! Känner att jag VILL spola fram tiden en vecka (eller i värsta fall två) så jag får "göra bort" gruvmomentet och träffa liten som tar upp hela jag! Det verkar inte som att denna krabat vill ut, oavsett vad jag tar mig för!



Nu har jag fått mina chokladstenar och plagiatet från din urläckra påse är klar ;) Så jäkla coola dom är dessa stenar! Tusen tack för ideén och inspirationen!!



KRAM

2011-02-28 @ 09:18:28
URL: http://vera-med-flera.blogspot.com
Postat av: Petra

Ja, fy vad helgerna går fort. Vi har ägnat helgen åt att jaga soffa. Som är både skön, snygg och har ett bra pris.

Din son är ju bara för söt!

Skogstokiga Bamsekramar

Petra

2011-02-28 @ 09:47:43
URL: http://skogstokiga.blogspot.com/
Postat av: Louise

Grattis till vinsten!

Den filmen har jag och Signe också varit och kollat på :) Sååååå mysigt!

Bio är bäst!

Kram

2011-02-28 @ 11:18:39
URL: http://louisesscrapperie.blogspot.com
Postat av: Maritha

Härligt med bra resultat! Grattis till det stumpan!



Så mysigt det lät med bio,det va längesen jag fick gå på bio med mina barn,det är sånt dom inte vill ha mamma me på längre....buhu...=)

Så passa på att mysa medans dom är små nog att vilja det,det går rasande fort och rätt som det är så är man bara jobbig och sååååå pinsam!! hi hi



Kramen till dej raringen

2011-02-28 @ 21:51:30
URL: http://marithaskortochscrap.blogspot.com
Postat av: Eivor/Ejja

Hej vännen,

Härligt att höra att Er helg varit bra, mysigt med gott i glaset och fint sällskap på lördag.

Kul att matchen gick bra!

Tusen tack för dina fina ord hos mig, de värmer! Ser att du scrappat, jag hoppas att lusten kommit tillbaka, att DU verkligen känner för att pyssla.

Underbart att höra att Loke gjort bio premiär, spännande! Han börjar verkligen också blir en stor kille, fint foto på honom.



Önskar Er en bra vecka och om det är någon tröst så har vi hög fart här upp i norr oxå ler. Det är helt galet hur tiden bra springer iväg!!!



KRAM från mig,

Ejja

2011-02-28 @ 22:51:15
URL: http://eivor.blogg.se/
Postat av: Lilla pyssel Inger

Hej på dig Petra vännen:)

Det låter som om helgen har varit bra och GRATTIS till vinsten så himla kul:)

Underbar bidd på din son forstår mycket väl att han är mamma´s älskling:)

Vad glad jag blir att du gillade "den typiska Paradis asken" jag vet att jag har varit en riktig "slösa" med mycket spets och pärlor men kunde inte låta bli ha ha ha:)

Jag lovar dig det kommer flera tävlingar i framtiden lovar att meddela dig då så att du kan hänga på tidligt blink blink:)

Önskar dig en riktig toppen dag och vecka och ha det bäst:)

P.S jag gillar dig du är en skön tjej:)

Massor med kramar från lilla vännen Inger:)





2011-03-01 @ 04:40:15
URL: http://scrappingmedinger.blogg.se/
Postat av: Jennie

Nu vet ju inte jag nån fysiskaffär som har sakerna nära du bor men jag köpte mina på Balders Hage. Ser att de inte är så farliga i frakt heller med tanke på att det är ganska skrymmande ;)



Vilket fint foto på sötkillen.



Grattis till vinsten.



Kram Jennie

2011-03-01 @ 14:39:58
URL: http://deleelsias.blogspot.com/
Postat av: Jennie

Men var har alla mina kommentarer tagit vägen.

Skrivit på flera inlägg och ser nu att det är bara den sista som syns :S



Gör ett till försök :)



Jag köpte mina saker på Balders Hage, de har ju webshop med och helt ok frakt med tanke på att de är ganska skrymmande.



Fin foto på sötkillen.



Grattis till vinsten.



Kram Jennie

2011-03-01 @ 14:49:29
Postat av: heidi

For en skjønning du har petra ♥♥♥



Klem klem

2011-03-01 @ 15:54:45
URL: http://heidi-kortoggodt.blogspot.comhh
Postat av: LillBlomman

Låter som en bra helg:)Tänkte gå och se den filmen med Viggo. Han äääälskar Laban! Kramar!

2011-03-01 @ 19:35:39
Postat av: Muffin

Sötplutt!!

2011-03-02 @ 18:21:17
URL: http://muffinspyssel.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0