Smålandslaget och schlager


Heeeeej alla mina sötnosar!!


FREDAG och himla fint väder har det varit ute idag! (förutom blåsten som jag ogillar..men så länge solen är framme så blir man så himla pigg och glad!
Att slippa ha mössa och vinterboots på sej gör att det spritter i hela mej och längtan efter den "riktiga" våren
är STOR! *dansar*


Vad ska ni hitta på i helgen?


Tidigt i morgon åker Johan och jag till Norrköping för att spela bowling.
Vi har blivit uttagna till Smålandslaget och det är tradition att Småland varje år spelar match mot Östergötland.
De senaste åren har Småland vunnit så det ska vi se till att det inte blir någon ändring på! ;)

På kvällen blir det schlager och kanske en liten cider eller tre! :)
Vem/vilka kommer ni hejja på?
Min röst lägger jag på Swingfly!! ....eller The Moniker!  *?*
Vi får se hur jag känner imorgon :)


På söndag vet vi ännu inte vad som händer. Men man brukar inte bli så sysslolösa ;)

Vi behöver köpa nya regnkläder och gummistövlar till Loke, så kanske drar vi till Linköping en sväng.

Alltid trevligt å göra ett besök på IKEA när man ändå är där! *nickar* :D


FÖRRESTEN!! Idag har jag beställt tapeten!! *wii*
Johan tyckte den var jättefin!! (tack å lov!)  Jag vet inte vad jag hade gjort om han inte hade gillat den! *haha*


Vad gällande pysselfronten har jag ingenting jag kan visa idag.
Har däremot en del klart men som tyvärr får vänta ett tag till innan det kan visas.

Har haft otroligt lätt för att pyssla de senaste dagarna!! Det har liksom bara flytit på! En himla skön känsla!
Men kanske har det att göra med att det har varit ett himla inspirerande material som jag jobbat med :)
Aaah!! nu blev ni allt lite nyfikna va?!!! ;)

 

Nähä, den här kvällen lär inte bli sen.

 

Trevlig helg gott folk!

 

KRAM Petra

 

 


Kommentarer
Postat av: Sari

Först & främst (innan jag glömmer) Lycka till med bowlingen imorgon!!

Skönt att Johan tyckte om tapeten! Den var ju bara sååå läcker!

Ja, här hemma blir det tösens försenad (pga äckel kräksjukan)10 års kalas imorgon med släkt & vänner. på söndag blir det IKEA (skuttar glatt) coh några skoaffärer.Sen blir det väl alltid nåt annat oxå, om vädret e fint, så hoppas jag att vi kan vara i parken lite oxå..=)

Visst är det skönt när man har perioden med pysslandet att det bara rullar på...=) Nej, nu måste jag hoppa i sängen...måste orka imorgon oxå! Krameli kram!

2011-03-12 @ 00:17:47
URL: http://sari-sariscards.blogspot.com
Postat av: Åsa/asamia

Hoppas du får en fin helg. Själv ska jag scrappa hela dan idag med mina scrapvänner som bor här i stan.

Kram ♥

2011-03-12 @ 07:38:45
URL: http://asamia.blogg.se/
Postat av: lovisa

fin design:)

2011-03-12 @ 08:23:54
URL: http://lavitadilovisa.blogg.se/
Postat av: kajsa

Hej!



Var med och tävla på skrh.blogg.se om att bli dagens blogg! :)



aAllt Du behöver göra är att kommentera inlägget " dagensblogg" för att vara med och tävla :)

Lycka till



// skrh.blogg.se

2011-03-12 @ 08:48:10
URL: http://skrh.blogg.se/
Postat av: Anneli

Hoppas du får en underbar helg.

Lycka till med bowlingen idag!!

Har du sett att pysselträffen är fram flyttad till 9-10 april. http://calmarescrapohobby.com/

Vore så roligt om du kom med!



Kraaaaaaaam Anneli

2011-03-12 @ 11:55:48
URL: http://anneliscrapkort.blogspot.com/
Postat av: Maritha

Hoppas bowlingen gick/går bra gumman!!

Och LITE NYFIKEN......eh,hello....jag är sjukt nyfiken nu ju....åhhh jag som kanppt kan vänta alls,nåja jag får väl ägna helgen åt att öva mej på att vänta!! ;o)



Kramen till dej

2011-03-12 @ 15:43:00
URL: http://marithaskortochscrap.blogspot.com
Postat av: Cathrin

Halloj där!! Hoppas det håller i sej så ni vinner i bowlingen......men som de proffs ni är så kommer de nog bli skrajja bara de ser er.



Ett glas vin eller tre (minst) blir det här och kanske slår jag ner den bakre delen i soffan framför tv:n och kollar lite melodifestival....oj har visst börjat nu.



Vi vill se......vi vill se......vi vill se vad du pysslat med...kollar ut genom fönstret så ser du mej gå omkring därute med stora skylltar och demonstrerar....VILL SE NU.



Kram Cathrin

2011-03-12 @ 20:08:57
URL: http://cathrink.blogg.se/
Postat av: Emma

Hej Jag undrar var hittar man alla skisser på fågelhus och barnvagnar bla.

Nu gör jätte härliga alster jag är ofta inne på din sida och kollar Tjing Emma

2011-03-13 @ 08:38:23
Postat av: mya

Nu kom jag äntligen ihåg att du frågade om salvan för ansiktet. Jag har ju glömt av att svara. Förlåt :(

Basiron 10% heter den och den går att köpa receptfritt. Jag började på 5%, vilket nog är rätt bra att börja med.

:)

kram

2011-03-13 @ 22:51:33
URL: http://www.mrsmamamya.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0