Digster Premium

Prova musiktjänsten Digster Premium gratis i 6 månader!




Som många av er vet är jag en Buzzador!
Denna gången har jag fått äran att testa musiktjänsten Digister Premium!

Nu har även du möjligheten att få testa tjänsten kostnadsfritt i 6 månader!
Det enda du behöver göra är att registrera dig på Digster.se och ange koden: buzzador.
När tiden går ut går det automatiskt över till Digster free.
Du får gärna dela med dig av länken till andra, ju fler desto bättre!


Digster ger dig mer än 150 uppdaterade spellistor för olika tillfällen och smaker till Spotify, iTunes och WiMP. Tjänsten drivs av världens största musikbolag Universal Music.


Om du vill testa så gör du så här:

1. Surfa till digster.se och klicka på ”Skapa musikprofil”
2. Välj hur du vill logga in. Om du använder Facebook för att registrera dig kan du bara logga in med Facebook. Har du inte Facebook så skapar du en profil med användarnamn och lösenord.
3. Klicka på ”Registrera dig”. Skriv in Buzzadorkoden: buzzador
4. Ange dina musikpreferenser i dina inställningar så att Digsters 20 musikredaktörer kan föreslå spellistor för olika tillfällen. Allt för att du ska slippa leta.


Själv är jag ju av det skrot och korn som har en aningen udda musiksmak, så för mig funkade denna tjänsten
inte helt lyckat tyvärr. (Men jag misstänkte detta redan innan jag registrerade mig som intresserad för att testa
denna tjänst.)

Dock är jag är helt säker på att många av Er kommer bli supernöjda med vad Digster har att erbjuda! :)


Hopp å hej!

//Petra

Kommentarer
Postat av: Åsa/asamia

Hoppas allt är bra med dig, och att du får en fin helg.

Kram ♥

2011-10-21 @ 20:13:59
URL: http://asamia.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0