Bokmärke

Men shiiiiit va det snöar alltså!
 
Det är ju den här årstiden nu å man borde inte bli upprörd, för det är ju samma visa varje år.
Men jag tyckte det var lite tråkigt i julas när det var barmark på självaste julafton.
Till motsatsen från nu när jag absolut inte vill ha nån snö.
Jag känner mej frusen, trött och grå.
Min kropp behöver sol, SOL, SOOOOOOOOL!
 
 
Nåväl, det är ingen idé att klaga.
Vi får bara hoppas skiten försvinner inom kort och att det torkar upp snabbt så vi slipper
det förbenade slasket.
 
 
Men oj! Vad hände där egentligen? Vilken gnällspik jag blev..
Sorry för det!
Färdigklagat var det här.
 
Istället ser vi fram emot helg! Hur underbart skönt är inte det??
Trots att maken är iväg på både jobb å matchspel så ska det bli förbenat skönt med helg!
Loke å jag ska åka skridskor imorgon å på söndag vankas simskola för lillman.
Annars blir nog helgen rätt lugn.
Blir ju ett par turer till gymmet såklart, men annars inget speciellt inbokat. Skönt!
 
Två glada nyheter har jag att dela med mig av:
1. Jag har skrivit på papper för tillsvidareanställning på mitt jobb! *skutt*
2. Jag ska börja instruera i Crossfit/HIT på gymmet!! Till en början var tredje helg.
Kan inte oftare då mannen jobbar oregelbundna arbetstider å nån måste ju ta hand om lilleman.
Men jag hoppas ju såklart att jag ska kunna hålla i pass lite oftare framöver :)
 
 
Idag tänke jag bjuda på ett bokmärke i all sin enkelhet!
 
Bokmärket är av magnet.
Piffat med papper från Maja Design och en söt stämpel från Magnolia.
Har även en härlig stämpel (också från Magnolia) föreställandes en trave med böcker
men det blev på tok för plottrigt så jag fick snällt hoppa den.
Kanske blir fler bokmärken framöver, får använda den stämpeln då istället :)
 
 
Haha! Var god å läs inte texten i boken ;)
Tog bara en bok som rekvisita å bläddrade upp första bästa sida å kollade aldrig på texten.
Man skulle kunna undra va den boken handlar om egentligen ;)
Men det är en bok som heter "Brott och straff från förr i Vimmerbytrakten"
En väldigt intressant bok, iallafall för en som bor och är uppvuxen i lilla Vimseby :)
 
Nähä, det var allt för denna gång!

Må gott och trevlig helg på er!!

Kram Petra
 
 
 
 
 

Kommentarer
Postat av: Pernilla/pillan

Hej vännen!
Först o främst grattis till tv-anställningen!!
Supersött bokmärke, fyndig text oxå ;-)
Håller med om vädret, februari är en seeeg månad men nu är den snart i gång iallafall... Grå o hängig är bara förnamnet...
Kul att du ska bli instruktör! Du har verkligen blivit biten av träningen.
Ha en härlig helg, stor kram

2014-01-31 @ 18:12:32
URL: http://pillanskrypin.blogspot.com
Postat av: Linda

Här har du en till som är trött på snön och kylan...
Grattis till tillsvidareanställningen och instruktörsjobbet ( eller vad man kan kalla det?)
Supersött bokmärke, smart med magnet! Sånt borde jag försöka mig på!
Hoppas ni får en jättebra helg!
Kram, Linda

2014-01-31 @ 21:25:06
URL: http://kreativgegga.blogspot.se
Postat av: Christine Schärfer

Fast du gnällde var det roligt att läsa ändå. För humor verkar aldrig långt ifrån dig. Så gnäll du på. Man mår gott av att gnälla lite ibland. Va roligt att du träna Crossfit. Min son håller också på med det och lärde mig några "det-klara-även-du" sak att träna hemma. Grattis till fast anställning och vi hoppas alla på fina, torra, soliga dagar. Fin bokmärker. De kan man inte ha för många av och visa gärna. Jag förstår inte bokmärker med massor blommor och dekoration. De är fina. Men hur i hela friden stänger man boken? Förstår du vad jag menar? Ha det gott och må så gott. Kram

2014-02-02 @ 15:14:55
URL: http://chiscards.blogspot.se
Postat av: SasSa

Ååååh sötis! Underbart bokmärke! Tokgillar "jag somande här.." hinner knappt öppna en bok innan jag somnar. LoL. Grattis till fastanställningen o gym platsen! Djupt impad av allt jobb du gör o hur "fit" du är! WOW vilken pingla alltså :) ! O duktig är du med! Skulle behöva lite sånt..... Suck! Ha de BÄST finaste, sötast lilla du! ♥ ♥ ♥ Massa kramar! SasSa♥

2014-02-08 @ 01:26:41
URL: http://sawila.blogspot.com
Postat av: Jasmine

Grattis till vidareanställningen!

Bokmärket är ljuvligt. Jag inspireras gärna av fler. :)

Kram

2014-02-12 @ 17:36:10
URL: http://jasmineskortmakeri.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0