Ett hej ifrån Vimmerby!

Hejsan svejsan!

Nu uppdaterar jag lite snabbt..ska strax åka till Kålmården!! =D

Tänkte skrivit lite igår när vi kom "hem" hit, men mina föräldrars nät funkade
inte så nu sitter jag hos min bror.

Ville egentligen bara visa ett jättesött kort som trillade ner i min
brevlåda igår!!
Jag blev superglad!! *skutt skutt*
Tack Anna!!  Du är bäst!! *glad* tuba-snurr

178069-286

I förrgår var jag på Elisabeth Ohlson Wallin´s utställning i Jönköping.
Det var en upplevelse!

178069-285

Här har vi nattvarden (med enbart transvestiter)

178069-284

jah...va säger man? =)

....dock förstår jag att vissa tycker detta är något provocerande!

Må gott allesammans, så uppdaterar jag ikväll eller imorgon igen!
Har givetvis laddat min kamera, ska försöka ta mycket foton idag! =)

Kram Petra

Kommentarer
Postat av: gunilla/nilla

Hoppas att du har en riktigt trevlig semester. Kul att du har tid med lite bloggande också. Kolmården har jag varit på en gång när äldsta sonen var bara liten. Supermysigt! Gillade delfinariet, söta djur dom där tutande fiskarna. Hon är så snäll Anna som skickar ett så fint kort till dig, det är du verkligen värd. Ha en fortsatt trevlig semester, NJUT av varenda dag!!!
Kraaamar till dig/Gunilla

2007-08-02 @ 13:05:16
URL: http://kortnilla.blogg.se
Postat av: Therese

Hoppas ni får det härligt på Kolmården. Det är fint där:)
Kram

Postat av: petraso

Jag älskade den utställningen förstår att den fortfarande visas! Var på en av premiär visningarna ( flera år sedan)! kan faktiskt stoltsera med att jag blivit fotad av EO ( till ett repotage Rk ungdomstidning ) självklart är den provoserande! men den borde inte vara det!

2007-08-02 @ 16:49:48
URL: http://petraso.blogspot.com
Postat av: Helena

Coola bilder :) Tänk om man var så kreativ själva. Att provocera är bra tycker jag. Heja på..........kanske skulle man ta sig till utställningen o kika lite
/Helena

Postat av: Anna Göransson

Hoppas ni hade det bra på Kolmården. Jag gillar delfinariet.
Kram Kram

2007-08-03 @ 09:21:19
URL: http://annaspyssel.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0