Åtminstone ett kort

Jag har verkligen sett fram emot min lediga torsdag.
Ville helst inte gå utan för dörren idag, men jag var ju tvungen å träna lite bowling + att mamma berättade att de hävt besöksförbudet på sjukhuset så efter 1 1/2 timmas träning tog jag bussen upp till Ryhov.
Väl hemma igen så blev det inte så mycket kvar utav dagen..kanske hinner jag pyssla lite till kväll.
Jag hann iallfall göra klart ett kort på förmiddagen! =)
Är dock inte nöjd...känns som jag gör samma grejer hela tiden =( 
Mina kort känns fantasilösa...vill ha mer att dekorera med, men även om jag hade haft mer att dekorera med hade jag säkert inte vågat...vill inte att korten ska se för "plottriga ut" , även fast jag egentligen vill det!

178069-14

Här är det iallafall, har använt mig av mycket brads av olika slag. Guldtråd och den stora blomman kommer egentligen från en ljusmanschett (el hur det stavas?)  en rolig idé jag fått utav Asamia/Åsa.
HÄngla-motivet är som vanligt färglagt med akvareller. Kjolen fick en otroligt otäck grön färg, man ser det inte så väl men den ska matcha den gröna färgen på bakgrundspappret.

Take care now, bye bye then


Kommentarer
Postat av: Åsa/asamia

Jag tycker att du får till det olika på alla kort,tycker inte alls att det ser ut som samma.
Jättefint även det här, med fina färger! Kul att du gillade idén med ljusmanchett, jag har börjat leta såna överallt nu;0)

2007-02-08 @ 20:15:28
URL: http://asamia.blogg.se
Postat av: Emmi

Hmm vet inte riktigt hur det fungerar med dessa kommentarer. Har du någon mail som du använder? Jag ska upp och jobba i morgon, har ingen lust efter en hel vecka i skolan. Bara å bit ihop, ja bor i norrland nu ja...
Är lite avis på din lamineringsmaskin... jag har velat köpa en jättelänge... kanske ska göra det! bla bla bla Nä nu måste jag sova. Kramar!

2007-03-03 @ 00:01:03
Postat av: Balderelina

I really enjoyed my visit. A great site

2010-12-07 @ 14:41:19
URL: http://balderelina.blog13.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0