blommor & lamineringsmaskin

Blommor & bin brukar det annars kunna heta, men inte hos mej! ;)

Testade min nyinköpta lamineringsmaskin igårkväll och den funkade galant! Stämplade upp lite av mina stämplar på ett papper som jag sedan laminerade, min stämpelsamling blir allt större så nu måste jag börja organisera lite här hemma så allt får plats!

178069-11

Här har vi den! Inköpt på Clas Olssons för någon helg sedan.

Idag damp det även ner ett litet paket i min brevlåda! Det var min beställning från scrapoteket som kom!!
Jag beställde en massa blommor och lite annat smått å gott där ifrån.
I torsdags gjorde jag beställningen och i söndags betalade jag in det och fick det redan idag!!
Är så impad.
MEN, ändå skickar de med en påse extra med blommor som kompensation för att det tagit sådan tid (?)
vadå tid?!!? Nåt måste blivit fel där...men jag är tacksam för en påse med extra blommor! *ler stort*

178069-13


Imorron är jag åter igen ledig!! *skuttar runt* Vad jag ska pyssla!!! Har inte pysslat på flera dagar..*abstinens* & så ska jag även träna lite bowling hade jag tänkt.

Var å lämnade mitt kort till mamma på sjukhuset föut, hon blev jätteglad för KRAM-kortet!
Men helst av allt hade jag ju velat gå in till henne å ge henne en riktig kram...

Ha en fortsatt trevlig kväll! =)
/Petra

Kommentarer
Postat av: Cino/Carina

Kikar förbi! Ser fram emot nya snygga kort från dig :-) Tänk om man kunde färglägga som dig!
Ha en fortsatt bra torsdag :-)

2007-02-08 @ 08:14:36
URL: http://carinas.webblogg.se
Postat av: Åsa/asamia

Åh vad kul med nya saker...ska bli kul att se vad det blir för fint av blommorna;0)

2007-02-08 @ 14:33:06
URL: http://asamia.blogg.se
Postat av: myamia

Nu vet jag vart jag ska beställa blommor när lönen kommer, hihi!

2007-02-17 @ 10:28:24
URL: http://myamia.blogg.se
Postat av: Melvinjenny

Really interesting site, thank my friends, have advised.

2009-02-26 @ 08:36:03
URL: http://melvinjenny.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0