Veckans skissutmaning v 6.

Hum...jag har fått höra att mina bilder jag laddat upp plötsligt inte går att se..*?*
Jag fattar inte om det är bloggen det är fel på, eller om det är jag som gjort något? *datadamp*

Ikväll tog jag mig an veckans utmaning på scrappiz.se.
Lina hade gjort en inspirerande skiss som jag ville testa på.

178069-5

Så här blev mitt "bidrag"

178069-6


Man vinner ingenting på veckans skissutmaning, men det är en kul idé å följa en färdig skiss. Även det är en liten nöt att knäcka! =)

Ikväll har Johan å jag sett filmen "Transamerica" Den var faktiskt sevärd! Lite småkul på sina ställen å bra skådespelar-insatser. Så har ni verkligen inget bättre å se på så kan ni se den ;)

Nu ska jag hoppa in i duschen, sen är det läggdax.

Godnatt!
/Piffi


Kommentarer
Postat av: Åsa/asamia

De här fina bilderna ser jag iallafall. Hoppas att det är blogg som har problemet, inte du.
Gillar kortet jättemycket - du är såå duktig på att få till det med färger och färgläggningen.

2007-02-06 @ 08:39:59
URL: http://asamia.blogg.se
Postat av: Mette

Nu ser jag alla dina fina bilder!
Vilka underbara kort du har gjort!
Väldigt imponerad är jag! :)

Kram
Mette

2007-02-07 @ 08:18:51
URL: http://mettka.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0