Armhävningar & löst snack

Kom precis hem från en dags jobb (09-20.30) å styrketräning därefter...jag har ju jobbat hela helgen så imorron är det dax för mej å vara lite ledig!! Som ja längtat!

På gymet tog jag det rätt lugnt med träningen, körde 10 kondition därefter lite biceps & triceps.
Jag har ju varit rätt duktig på att ta bussen enda hem efter jobbet istället för å hoppa av vid gymet...*vissla*
så ja känner mej såååå otränad. Får träningsvärk bara ja gör 2 armhävningar *haha*
Ville egentligen inte träna idag heller, men måste ju...blir ju fasen förslappad annars.
Men när man väl är där så är det inte så farligt, och när man väl gått därifrån tänker man att detta ska ja aaaabsolut göra imorron åxå! NU ska ja äntligen börja med mitt NYA liv...å jah..så tar man bussen hela vägen hem dagen efter.

Förresten, på tal om min lediga dag imorron. Jag har bokat tid för klippning! Det är inte en dag för sent...jag kommer ihåg nångång under sommaren-06 gick jag i tankarna om att jag behövde klippa mej. ...nu var det väl 1 1/2 år sedan ja klippte mej sist..så nu är det på tiden!
 En ynklig toppning får det bli...mer vågar jag inte *haha*
Måste även blondera min utväxt för nu börjar det verkligen se för jävligt ut!!

Imorron blir det till å träna lite bowling åxå, det var länge sen sist känns det som.
Å på eftermiddagen/kvällen kommer mitt hem givetvis förvandlas till en kortverkstad (som alltid när jag har några minuter över)
Skulle ju vara väldigt trevligt om månadspaketet från Magnolia kunde dimpa ner i min brevlåda...men som det känns nu lär det väl inte ske..har redan väntat 2v för länge..måste nog börja inse att det är posten som slarvat bort dem *snyftar*

...Nu börjar ni säkert undra......."har hon inget vettigt å säga?"     ...ehm..nä, det verkar inte så...

Nu måste jag betala räkningarna *gråta*

Ha en trevlig afton alla där ute!
Take care now, bye bye then


Kommentarer
Postat av: Åsa/asamia

Hoppas få se några fina kort i bloggen ikväll el imorrn....och kanske ett foto på en nyklippt tjej;0)

2007-01-30 @ 08:41:48
URL: http://asamia.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0