Jag har blivit utmanad!

Kaad4802 & Cilla har utmanat mig att skriva sex underliga/egendomliga saker om mig själv =)

REGLER: Varje spelare börjar med att skriva sex underliga/egendomliga saker om sig själv. Bloggare som blir "tagna" ska skriva sex saker om sig själv i sin blogg och samtidigt ange reglerna för spelet. Till slut väljer bloggaren sex nya bloggare och gör en lista av deras namn. Efter det är gjort skriver han eller hon en kommentar i deras bloggar för att låta dem veta att de har blivit "tagna" och att de ska läsa ens egen blogg för mer information.

Okej, här kommer min lista;

1. Jag är otroligt morgontrött, kompenserar gärna det med att vara vaken extra länge på kvällarna/nätterna.

2. Jag är inte personen som gosar med min partner inför andra.
    Jag kan därför bli skitirriterad om ett kärleksfullt par står och grovhånglar framför näsan på mig. *grr*
    TA IN PÅ HOTELL!

3. Ni som sett mig vet att jag sminkar mig lite speciellt. Detta började jag med år 1998 efter att jag sett en video med "Garbage". Jag har målat mig så sedan dess och kan inte ändra på det.

4. Jag har alltid varit och kommer alltid förbli en pojkflicka. Mamma gjorde ett tappert försök med att ge mig en docka med vagn när jag var liten, men när jag åter igen letade upp mina bröders bilar och lego så förlorade hon hoppet ;)

5. Skräcken att föda barn någongång i mitt liv har alltid funnits hos mig sedans barnsben. Många gånger i mitt liv har jag därför velat förbli barnlös pga detta.

6. Jag har dyslexi men har aldrig haft några problem med att stava.

Till dessa personer vill jag skicka denna utmaning vidare:

Hjördis
Petraso
Carina

Therese
Camilla
Myamia


(länkningarna kan vara fel, jag har ändrat å ändrat, men blogg.se är ju rena skiten ibland å funkar ju fan inte som det ska *grrr*)


Kommentarer
Postat av: myamia

ojojoj, jag har blivit utmanad av 2 st idag, jag ska klura lite till så kommer det svar lite senare på bloggen! "TACK" för utmaningen, hihi!

2007-03-05 @ 15:58:14
URL: http://myamia.blogg.se
Postat av: petraso

Har svarat på utmaningen.....

Kul o veta mer om dig.....

Ps gallsten är värre än att föda barn Har gjort båda!


kramisar

2007-03-06 @ 09:47:49
Postat av: petraso

Har svarat på utmaningen.....

Kul o veta mer om dig.....

Ps gallsten är värre än att föda barn Har gjort båda!


kramisar

2007-03-06 @ 09:47:52
Postat av: kaad4802

Haha 1,2,4 och 5 stämmer in på mig också, kul att läsa lite mer OM dig.
kram

2007-03-07 @ 20:02:58
URL: http://kaad4802.blogspot.com/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0