*wrooooom*

*gäsp*
Att man kan vara så slapp en lördagkväll? Det är nästan förbjudet
känns det som..men inget man riktigt kan rå för när man jobbar helgen..

Johan å jag har hyrt en film å köpt en massa godis som vi ska
unna oss lite senare =)
Jag borde pyssla, men ärligt talat så orkar jag inte =(
Är helt matt i kropp och huvudet..

Efter jobbet så övningskörde jag med Johan!! *wiiiii*
det var länge sedan sist å äntligen fick jag köra våran bil! HÄrligt!
*hihi* Känner mej som världens fjortis *generad* 178069-222

Jag har tyvärr inget eget pyssel å visa. Jag sitter ju med mitt bidrag till scrappiz
vår & sommartävling
 den tid jag är ledig.
Vill kämpa på nu innan DTstämplarna kommer så jag kan ägna min tid åt dem sen!

MEEEEN!!
Jag kan visa 2 dundersöta kort jag fått från 2 dundersöta pysslare!! *glaaad*

Gunilla/Nilla har gjort detta gulliga kort i visitkortsstorlek! TACK VÄNNEN!!
*kramar om*

178069-332

Detta kortet fick jag i min brevlåda i förrgår tillsammans med ett av alfabeten
jag beställde!! TACK Jenny/Slenny!! Blev jätteglad!!! *skutt*
Ett kort i 10x10 storlek! =)

178069-331

Ni vet verkligen hur ni ska göra mej glad tjejer!!

Och en sak till!!! TACK FÖR ALLA GRATULATIONER!! =)
Jag blir lika glatt överraskad för varje gång ni lämnar en
kommentar hos mej!!
Kan inte riktigt förstå att det är så många som besöker min lilla sida! +
Och att ni lämnar såna goa kommentarer hos mej!!
Ni ska veta att det värmer i min (höstvindsbitna) själ!!happydancesmile

MÅ gott!!!
*kram*


Kommentarer
Postat av: gunilla/nilla

Hallo där tjejen! Har inte varit ute på sååå himla länge MEN nu ska jag ut med väninnan, KUL, inte i morgon kansken men men. Jag förstår verkligen att så många tittar in här. Du gör kanonfina saker och är en underbar person. Hoppas du får en trevlig lördagskväll och LYCKA TILL med scrappiz sista tävling.
Sköt om dig/Gunilla

2007-09-01 @ 21:00:06
Postat av: SusanneSj

Hej Lilla Du!
Jag väntar med spänning på att få se dina fina skapelser, alltid lika kul.
En liten undran, dina underbara smileys, vart finns dom?
Ha en fortsatt trevlig kväll!
Många kramar till dig från mig
PS Hoppas kunna komma med lite datum till dig under nästa vecka ; D

2007-09-01 @ 21:20:58
URL: http://susannesj.blogg.se/
Postat av: Lisa Nilsson (LisaMattias)

Hej! Jag förstår helt och fullt varför du har så många besökare, tillhör ju din fanclub... *ler*
Du hittar alltid på så fina saker, din färgläggning är ju beyond humanity, du är trevlig och söt, och skriver alltid så snälla saker i bloggen, så man nästan blir generad... TACK! Alla fina kommentarer gör ju så att pysselsuget kommer, och jag har gjort en massa kort i helgen, måste bara scanna in dem också...
Ha det så gott så länge!
Kram från Lisa

2007-09-01 @ 23:18:22
URL: http://lisamattias.blogg.se
Postat av: Vikkan

Det är kanske för att du är du....! Snäll, söt, talangfull! Med en fantasi som inte sätter gränser!
Vi gillar dig helt enkelt! *ler*
Kramar i massvis

2007-09-02 @ 01:35:41
URL: http://vikkan76.blogg.se
Postat av: elisabeth

hei hei petra
ja at du har mange besøkende er nå ikke så rart da... du er jo bare så utrolig dyktig, og jeg tror alle får utrlig mye inspirasjon ved å besøke deg her. det gjør i alle fall jeg;) *smiler*
Det er herlig å bare slappe av en dag også.. jeg lagte litt på fredag men i går var det en skikkelig opprydning her i huset. herlig det også, men ikke så gøy hi hi
ha en super søndag
klem fra elisabeth

2007-09-02 @ 11:08:50
URL: http://elisabeths-kortoglitt.blogspot.com
Postat av: Lotta/ MrsH

Ta du
det lite lugnt innan alla nya DT-kort kör
igång! Vädret passar ju om inte annat till film och mys....
Kram,
Lotta/ MrsH
ps.kör lugnt!

2007-09-02 @ 11:11:09
URL: http://lottamrsh.blogg.se
Postat av: Marie

skoj att jag hittade till din blog, här fanns det mycket fint!

2007-09-02 @ 13:48:51
URL: http://www.mariesgalleri.blogspot.com
Postat av: Lisa (Skruttan)

Hej, hej!
Jag håller helt och fullt med LisaMattias, det är inte alls konstigt att du har en välbesökt blogg eftersom du är otroligt duktig och en stor inspirationskälla för många! Håller tummarna för att det går bra med din övningskörning så att du snart kan komma till götet och hälsa på! Det finns alltid plats för en pysselvän här och tar du med mannen går det att ordna hotellrum till bra pris....Kommer du ner till mässan nu i September?
Kramis/Lisa

2007-09-02 @ 17:32:03
URL: http://skruttan.webblogg.se
Postat av: Agneta/busan73

Du gör så fina saker så det är svårt att INTE titta in här lite då och då. Du är superduktig!!!

2007-09-02 @ 23:19:09
Postat av: Therese

Din sida är en av mina favoriter och du gör helt underbara kort!
Kolla min blogg för att se min lilla hyllning till dig. Du får kolla under bloggarkiv, augusti så ser du vad jag menar:)
Kramar om

Postat av: Malin Karmteg

Härligt med mys, godis o film! Kram på dig! Malin

2007-09-03 @ 08:11:26
URL: http://malinkarmtegs.blogspot.com
Postat av: Ewonne

Tack för din söta kommentar i min blogg vill jag börja med att säga! Jag vart superglad över den :o))
Sedan att du har en välbesökt blogg är ju bara allt för enkelt att förstå! Du gör ju de allra finaste korten och man kan ju bara hoppas att man en dag kommer upp till din nivå! Men jag är inne och inspireras så gott som dagligen!
Ha det gott!
Kram Ewonne

2007-09-03 @ 10:04:55
URL: http://ewonnes.blogspot.com
Postat av: Inger Marie

Heii Petra!!
Gratulerer som vinner på pyssel.net :)
Og så utrolig flotte kort du har fått.
Alltid gøy å få kort i posten :)
Gleder meg til det kommer flere kort fra deg, det er alltid så mye inspirasjon og hente her i bloggen din :)
Ha en super flott dag Petra!!
Ble utrolig glad for hilsene i bloggen min :) Tusen takk!!
Klem fra Inger Marie

Postat av: Helena

Hej hej vännen!
Jadu,det är inte lätt att hinna med alla gånger.Och film och godis får man alltid unna sig tycker jag.Ska bli spännande att se vad du hittar på i scrappiz sista deltävling,jag har inte hittat något än som jag vill göra.
Ha en fin vecka,
kram!

2007-09-03 @ 15:52:43
URL: http://pixelitpyssel.blogspot.com
Postat av: Maria Ammar

Grattis till vinsten! Kortet var ju bara hur fint som helst, ur snyggt!!!
Skoj med kort i lådan, inte helt fel ;)
Håller helt klart med de andra, din färgläggning är helt otrolig!
Kramizar

2007-09-03 @ 17:10:14
URL: http://mariaammar.blogg.se
Postat av: SannaF

Klart att vi är många som kikar in här hos dig! Du gör alltid så fantastiskt fina saker!!!
KRAM

2007-09-03 @ 21:16:11
URL: http://sannaf.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0