STORT TACK!!!!! *glad*

STORT TACK TILL ALLA ER SOM SKRIVIT Å GRATTAT!!! Herrejisses!! NI är ju för goa!! *glad*
Jag började med att försöka svara på alla inlägg...men nä..det gick inte å svara på alla..hoppas ni har förståelse
för det *blink*

MANY THANKS FOR THE CONGRATS!!!!! *happy*
I started to answer all the comments, but I coulden´t continue..Hope you understand *smile*


Jag har suttit å knåpet på ett kort, men är inte klar..
Förstår inte riktigt. Lillkillen sover mest hela tiden å jag har egentligen hur mycket tid som helst över till att pyssla.
Men ändå hinner man inte sitta med sånt nu?
Förvisso har vi fått besök varje dag sedan vi kom  hem å så har vi varit uppe på BB-hemvård å kollat läget lite.
Eftersom Loke var tidigt född så har han haft lite problem med att äta som han ska.
Han har inte fått i sej rätt mängd å somnar lätt vid bröstet.
Det har varit kämpigt för lilla mej å det har inte hjälpt när alla barnmorskor på BB säger olika..*suck*
Jag har rätt känsligt temprament nu å går något emot mej liiiite liiiite granna så gråter jag ;)
Jah..ni vet hur det är.

Nu har vi fått börja med liten mängd med mjölkersättning så han får i sej mat. Så hoppas jag på att han ska få kraft nog till att kunna få all mängd mat från mej sen *hoppas*

Eftersom jag inte har något kort att visa så får jag istället visa några foton på underverket image668

178069-671Hubben sussar sött i pappas famn *snusa på* image668


178069-673Lokes fossing och söta små fingrar

Imorgon bär det av till Vimmerby!
Hubben måste ju få träffa mormor och morfar!!!!
Men även sin lilla kusin som föddes IKVÄLL!!!!! Grattis Peter och Mari!!!!! En söt Avelina bidde det!!!
Ska bli så roligt å få träffa henne!!

Många goa kramar till er alla!!
Jag är så glad att ni finns å förgyller min vardag!!!

//Petra

Kommentarer
Postat av: Kicki

Ååååh vilken sötis han är!!!
Gonatt!
Kram Kicki

2008-04-18 @ 00:18:15
URL: http://kickis.blogg.se
Postat av: HelenaK

Han är så söt så att jag smälter! Stort grattis till dig och Johan!
massa kramar

Postat av: Maria Götet

Loke är SÅ söt!!! :) Hälsa Peter så jätte mycker från mig och Pontus och säg grattis!!!! Har ju inte träffat honom på väldigt länge!!!
Häls Johan!!Kram kram kram kram

2008-04-18 @ 05:59:19
Postat av: Kicki

En sån SÖTLOPPA!!!
;0)
Man blir lätt bebissjuk! Men, nu har jag befolkat klart!!
:0)
Snusa bebbe nu!!
Kram Kicki

2008-04-18 @ 07:03:31
URL: http://kickansblogg.blogspot.com
Postat av: Ulrica

Goa lilla killen, så söt.

2008-04-18 @ 07:08:25
URL: http://ullabella.webblogg.se
Postat av: Sinikka

Vilka söta kort. Hoppas att allt går snart som det skall med maten.
Kram Sinikka

2008-04-18 @ 07:18:29
URL: http://creativeworld-sinikka.blogspot.com/
Postat av: Cathrin

Han är ju för underbar,och väldigt vig,hi,hi,herre gud fot och hand på samma foto.Den bilden kan aldrig fås på mej.Ja tänk om de kunde säga lika dant man blir ju alldeles förvirrad av alla olika svar man kan få.Hoppas allt löser sig och du....ta det lugnt och ta er tid att bara vara familj. Många kramar cathrin

2008-04-18 @ 07:21:11
URL: http://cathrink.blogg.se
Postat av: sf

Vlken mysig liten Loke.Fint namn!
Man får lika många svar som personer man frågar (och det gäller inte bara barnmorskor :-)) Släppallt annat runt om och lägg den närmsta tiden på att lära känna din nya familjemedlemm.Traggla på med amningen och ta till dig de tips som passar dig, så ska du se att det löser sig.Kram o lycka till.

2008-04-18 @ 07:28:20
Postat av: Dani

ÅÅÅÅÅ, nyfödd och redan fotomodell ;-) Jättefina kort.
Hoppas allt löser sig med maten, båda mina barn är matade med mjölkersättning, då det sket sig helt med bröstet. Min förste åt och åt men det fanns inte tillräckligt, ville ge flaska men de sa till mig att fortsätta. Det gjorde jag tills jag en dag bara säckade ihop på golvet. JAg fick som du en mängd olika info från barnmorskorna.
Man ska alltid lyssna på sig själv, du vet vad som är det bästa för dig och ditt barn. Man får helt enkelt prova sig fram, till slut får man kläm på det. ;-)
Många kramar till er alla tre.
Dani

2008-04-18 @ 07:32:20
URL: http://www.danijela-dani.blogspot.com
Postat av: Malin

Världens sötaste lillkille! Vilka mysiga foton du tagit och mer kommer det att bli jag lovar! - när Benjamin var nyfödd tog jag MINST en 36 bildersrulle i veckan (hade ju inte digitalkamera då 1995). Ser fram emot nya kort här på bloggen, både på underverket och på kortmakeri.

2008-04-18 @ 07:58:09
URL: http://morgonpiggmammamalin.blogspot.com/
Postat av: myamia

HAn är ju så sööööööööt! Stort grattis igen! Kram Maria

2008-04-18 @ 08:03:24
URL: http://myamia.blogg.se
Postat av: Monica

For noen fantastiske bilder,
Gratulerer så mye...
Skjønner godt at du ikke har noen nye kort, men vi er vel alle glade for å se denne skjønne gutten.

2008-04-18 @ 08:15:40
URL: http://monicaslilleverden.blogg.no/
Postat av: Mia Lehnbom

Jag bli alldeles gråtfärdig av att titta på din lilla son. Han är ju för söt!

Det där med att alla säger olika kommer du att få leva med i fortsättningen. Tyvärr. Jag fick ett besked av BVC-sköterskan och ett av Amningsmottagningen och blev ledsen och visste inte hur jag skulle göra. Känner nu i efterhand att jag skulle ha lyssnat mer på Amningsmottagningen så hade det kanske gått bra med amningen. Men det vet man ju inte säkert.. Men jag var ju så rädd att Edvin skulle tappa ännu mera i vikt så man ville ju att han skulle få i sig mat med ersättningen. Men jag har förstått nu i efterhand att det inte gör så mycket om de inte går upp till sin rätta vikt på en gång, så den kunskapen har jag till nästa barn.

Jag känner igen det där med att man är superkänslig för allt. ;-) Om det inte fungerade så blev jag arg eller ledsen eller både och. Men jag kunde samtidigt skoja om det. Kanske var det ett sätt för mig att komma över det. Inte roligt när de somnar vid bröstet. Edvin håller på så ibland han med, även nu med flaskan, och det hjälper inte att killa honom under hakan osv. Det enda som hjälper är att lägga honom åt sidan en stund så att det inte blir mysigt att ligga i famnen och mysa när man ska äta. En del barn är visst så...

Hoppas att det löser sig med maten!

Kramis, Mia

Ps. Har full förståelse att du inte kan gå in på allas bloggar och tacka. Ägna tiden till din familj isället. :)

2008-04-18 @ 08:43:32
Postat av: Karolina

Nej tiden brukar rinna iväg den första tiden så var inte orolig för att du inte hinner pyssla. Det får du göra sen.
Misströsta inte över amningen, det är en konst för sig, och kommer han igång och suga lite senare så är det ju bara bra. Kom ihåg att det är du som känner dig och ditt barn bäst och lär dig dina egna knep, jag tror att det fungerar bäst. Alla säger som sagt olika. Mina barn är uppvuxna på mjölkersättning och jag säger bara TACK för den uppfinningen, hade inte klarat av det annars.


Ha det så mysigt hos mormor och morfar.
Kramar från mig

2008-04-18 @ 08:44:19
URL: http://karolina-imittlillarum.blogspot.com
Postat av: Linda

Åh så söt han är! :) Han ser ut att trivas där. Jag är lika känslig, men det är nog bra att gråta, tror du inte? ;) Skönt att allt är bra med er! Kramar

2008-04-18 @ 08:54:17
URL: http://www.knorrigt.com
Postat av: Anna

Guu vilken going :D Jättesöt verkligen.
Mysiga kort du har fått på honom med.

Många kramar

2008-04-18 @ 08:55:01
URL: http://blubbanna.blogspot.com
Postat av: Anette

Åh gud så söt han är. Kortet på hans hand och fot var sååå fint!

Kram

2008-04-18 @ 09:07:17
URL: http://anettej.blogg.se
Postat av: Johanna

Men han är ju så gullig eran lille knatte. Hoppas att det löser sig med matbiten snart. Han skulle ju egentligen ha vart kvar i magen i 4 veckor till.

Hoppas att ni får en trevlig helg.

// Johanna

2008-04-18 @ 09:24:31
URL: http://www.johannisgirl.blogspot.com
Postat av: Maria E

Jösses vilken söt liten kille!! Förstår att du inte har tid att göra kort.

Ibörjan är det jobbigt. Hade själv ett barn som inte fick i sig tillräckligt till en början men det ordnar sig. Förstår att du har lätt till gråt. Barnmorskorna glömmer ofta att tala om att det inte är helt lätt att amma. Det är inte hela världen om de får mjölkersättning. Ibörjan trodde jag att hela världen skulle gå under och att jag var världens sämsta som inte klarade av det men nu säger jag bara tack och lov för att det finns ersättning. Mina barn har både ammat och fått ersättning och det var toppen.

Det är tufft ibörjan men det kommer att gå bra det lovar jag.

Många kramar

Maria (mek73)

2008-04-18 @ 09:25:11
URL: http://mek73.blogg.se
Postat av: neeta

En nydelig liten gutt dere har fått, og et vakkert navn også! Gratulerer som mamma!!:))

2008-04-18 @ 09:29:26
URL: http://www.papirrommet.blogspot.com
Postat av: Christina

instämmer med mek73!! Jobbigt när det inte funkar, jobbigt när alla säger olika saker. Tänk på - en glad mamma är en bra mamma!

2008-04-18 @ 09:29:30
Postat av: LillBlomman

Hoppas att det löser sig med ätandet! Han är ju så fin eran lilla prins! Oj, så skoj med en kusin så nära i ålder! Hoppas att ni får en skön helg hos mormor och morfar och att du får bli lite bortskämd! Kramen!

2008-04-18 @ 09:41:38
URL: http://lillblommanskapar.blogspot.com
Postat av: pETRASO

Grattis Faster Petra!!!!
Ta det lugnt med ammningen stressa inte och lyssna inte på ALLA( men några) råd utan känn efter vad som passar DIG! Det är lite mekigt med små förtidigt födda och maten och DU är ingen"dålig" mamma om du ger tillägg och amningen inte funkar!
Det är Jobbigt och kladdigt innan rutinen kommer och Hormonerna svallar massa.....
Ta och vila massa..... och håll kloten varma när du är ute för suger inte loke så kan det stocka sig så se till och krama tuttarna annars blir
det AJJJj ajjjjjj *Love YOU*

2008-04-18 @ 09:43:57
Postat av: Maria Ammar

Åhhhh, så sööööt han är!!!
Hoppas du snart kommer igång med amningen! De första två veckorna kan vara lite kämpiga innan de lärt sig ta rätt tag osv... Hade själv problem denna gång, trotts att det är mitt 4:e barn ;0)

Stora kramizar

2008-04-18 @ 09:55:39
URL: http://www.mariaammar.blogg.se
Postat av: Christine Schärfer

Hej,
Först ett STORT grattis till lille söta sonen. Det är underbart med en liten bebis. Jag har haft tre bebisar och alla tre var olika. Mitt första, en son, var tålmodig. Han sög och sög och jag mattade 10 minuter höger och 10 minuter vänster. Tyvärr var jag inte välsignat med riklig med bröstmjölk. Jag blev väldigt trött av allt ammande. Men alla sa till mig att försöka och hålla ut för barnets skull. Till slut så gjorde jag som var bäst för mig och mitt barn. Det blev mjölkersättning.

Mitt andra var en liten hungrig flicka. Det ska komma mycket och snabbt annars får det vara. Hon tog ett sug, äh, det kom ju inga mjölk. Ut med bröstmjölk, hit med flaska bara. Mitt tredje var en liten sömnprincess. Hon somnad varje gång hon kom i kontakt med min bröst. Producerade mitt bröst sömnmedel istället för mjölk? Så alla tre fick mjölkersättning och de växte och mådde bra.

Lyssnar och litar på dig själv. Man kan faktiskt mer än man tro. Tar tid och mysar och ha det gott. De små växer så fort. Sköt om er!

Kram
Christine

2008-04-18 @ 11:08:25
Postat av: Jenny/e.j.m

Vilken liten söting!
Ett stort GRATTIS till uinderverket!

//Jenny

2008-04-18 @ 11:42:09
URL: http://jennys-kreativasida.bloggagratis.se
Postat av: Heidi

Åååååh ... Grattis så mye med lille Loke. Uvanlig, men tøft navn på en utrolig nydelig guttebaby.
Dere har vært riktig så flinke synes jeg. =o)
Nå må dere kose dere masse med knøttet og huske på å ta mange bilder. Spedbarnsperioden går så utrolig fort.

Mange klemmer fra Heidi

2008-04-18 @ 11:44:46
URL: http://heidilovetoscrap.blogspot.com/
Postat av: Angelika

Men ååå han är ju bara för sööööt den lille krabaten!!
Ja hjälp detta med amning är inte lätt ta det som det kommer, det ordnar sig. Och gråta, det gör man massor i början, hihi!!
Försök att bara njuta nu och ta dagen som den kommer!
Hoppas ni får superdupertrevligt och mysigt i Vimmerby!
Kram

2008-04-18 @ 12:23:37
URL: http://angelikasscrapblogg.blogspot.com
Postat av: Hanne

Å, Petra, så nyyyydelig han er, lille Loke :) Jeg har tenåringsbarn nå, men husker godt hvordan den første tiden var, og humrer gjenkjennende til det du skriver. Selv om de sover, får man ikke gjort et dugg, for da går man jo bare og venter på at de skal våkne...? Men livet går i faser, og du får nok alltids tid til kortene igjen.

Alle råd du får fra ulike hold er sikkert godt ment, alle som en. Men lytter du til deg selv og kroppen din, går det bra. Best, faktisk.

Lykke til videre i ammetåka. Kos deg:)
God klem fra Hanne:)

2008-04-18 @ 13:21:48
URL: http://hanneskrumspring.blogspot.com
Postat av: camilla

GRATTIS!!!!
Åhh så söt han e den lille killen.
Jag känner så väl igen mej i de du skriver om att bli jättelessen så fort nåt går emot en, jag tror de har med att göra att, för de första, så känner man inte den lille krabaten så väl ännu, så man vet inte riktigt va man skall göra, så man blir lite uppjagad även om man inte känner sej uppjagad, och då blir man lätt lessen om de e nåt annat därimellan som går emot en och de inte riktigt blir och e som vanligt:)...bara en liten teori.

kram camilla

2008-04-18 @ 13:28:18
URL: http://camillarietz.blogspot.com
Postat av: Elisabet

Hej på dig. Jättefina bilder på Loke. Så sött med handen och foten. ja amningen är inte lätt men jag har haft tur båda gångerna, få se hur det blir nu. Ta hand om er och njut av tiden, tiden går fort. Kram

2008-04-18 @ 13:44:01
URL: http://www.gobiten.blogg.se
Postat av: Sofie

Han er godtnok nuser!! Og hvor er det en sød bodystocking han har med ugler på... Det er da perfekt og scrappe;0) Der er så meget ugle papir i øjeblikket.

2008-04-18 @ 14:06:13
URL: http://fruhansenscrap.blogspot.com
Postat av: Kimmie

Congratulations, Petra!!
He is SO adorable!!!
Look at all that hair!!

2008-04-18 @ 16:29:18
URL: http://kraftinkimmieskorner.blogspot.com
Postat av: zizzi

Fattar väl att du inte kan svara och snälla lägg inte tid på det!!!
Jättekul att du visar underverket här och berättar hur ni mår. Se det som en "nyblivenfamiljblogg" för tillfället!

Massa kramar

2008-04-18 @ 17:54:46
URL: http://www.cissi74.blogg.se
Postat av: Erica/Scrapkatt

Vilka fina bilder på din son Loke, det kanske blir scrappare av dig nu? :-)
Det är mycket hormoner som rusar omkring i kroppen både då man är gravid och just fått barn, det är naturligt att vara extra känslig, minns hur det var!! Det är klart att all fokus läggs på barnet, jag var inte kortmakare/scrappare då mina var nyfödda, men jag tror inte jag skulle få till ett endaste kort eller LO just då! ;-)

Ha det så bra, njut av den tid ni har nu!
Stor kram till dig! :-)

2008-04-18 @ 17:58:54
URL: http://scrapkattenskrypin.blogspot.com
Postat av: Carro

Ja det första tiden är inte lätt alla gånger. Och jag förstår att det är superjobbigt med att alla du frågar inte säger samma sak. Om du vill ha ett råd så är att lyssna på ditt hjärta och dina "mammainstinkter". Det kommer du långt med. Jag har varit med om detsamma som du när jag fick mitt första barn och jag minns att jag tyckte det var vansinnigt jobbigt och allt låste sig för mig.
Han är ju en riktig godisbit ert underverk. =) Njut så mycket ni kan för det händer så mycket på så kort tid.
Kramelikram till hela familjen!

2008-04-18 @ 18:01:23
URL: http://camile.blogg.se
Postat av: SasSa

Grattis än en gång vännen! Sååå söt han är och sicket härligt namn han fått. Han verkar trivas gott i pappas famn.
Jag hade också problem med ammningen i början. Å lyssna på barnmorskor... var rena skiten. Ta det i din takt. Det funkade för mig till slut med hjälp av ammningsnapp. Tackar de högre makterna för den produkten. Sen sa en jobbarkompis till mig om mjölkersättning...en glad mamma är en bra mamma;). Hon hade bara problem så hon gick över till mjölkersättningen.

Det var så roligt att göra ett(två) kort till dig:). Så varsågod;).

Sköt om dig väl o pussa lillkillen;-)
KRam SasSa

2008-04-18 @ 18:03:54
URL: http://www.sawila.blogspot.com/
Postat av: Jezzza

Jätte söt han är ... åh blir sååå avis villmed ha en llite til...min första föddes med förtidigt och hade samma problem med amningen som du han somnde med . så jag fick med ge ersättning... men det löser sig.

2008-04-18 @ 18:17:58
URL: http://www.jezzzaskreativasida.blogspot.com
Postat av: Cina99

Sicken liten goding!! Det blir en höjdhoppare eller dansör tror jag :D

Och jag instämmer med alla ovan! En av mina "småsnäckor" föddes en månad för tidigt och hennes mamma hade också problem med amningen och fick övergå till ersättning. Det funkade alldeles utmärkt (och det är nu snart 14 år sen! :)

2008-04-18 @ 19:06:35
Postat av: SusanneSj

Det borde vara förbjudet att vara såååå söt.
Kram på dig och ta hand om er

2008-04-18 @ 20:21:47
URL: http://susannesj.blogg.se
Postat av: Turid Mari

Ååååh!! så herlig han e!! Håpe at du kose dæ masse!!
Stor klem fra Turid.

2008-04-18 @ 20:45:39
URL: http://turidmari.blogspot.com
Postat av: Maria O

Åh nej ersättnig!!! låt liten ligga vid bröstet, det ger mer än bara mat !! kanske han behöver det mer just nu, killa under hakan så suger han lite, ja jag vet alla barn är olika ....gör som du vill så blir allt bra.

2008-04-18 @ 23:03:22
URL: http://www.mariasvra.blogspot.com
Postat av: Lisa Nilsson

Så härligt han ligger i Johans famn, ser ut som om han låg så i magen... En sån underbart vacker liten sötis... När jag fick mitt första barn, blev jag också alldeles förskräckt när amningen började, det gjorde så ont varje gång - det hade ingen sagt!! Hoppas att ni snart kommer på den bästa lösningen för er!!! Bamsekram från Lisa

2008-04-18 @ 23:27:21
URL: http://lisamattias.blogg.se
Postat av: Nina

Grattis vännen till det välskapta lilla underverket! Så söt han är!!
Å tack för att du så öppenhjärtligt och humoristiskt delar med dig av ditt liv. Du är en godis som man inte kan äta sig mätt på.

*KRAM*

2008-04-18 @ 23:45:58
URL: http://krumelurkonst.blogspot.com
Postat av: Malin

Å vad vacker han är! Så fina drag. Kan meddela att det där med känsligt temprament gick inte över för mej. Jag kan grina åt vadsom helst, bli förbannad (på Daniel, stackarn) ganska ofta fast det inte är hans fel...
Det kan vara lite jobbigt från början när alla säger olika saker men om några veckor så känner du lilla Loke så väl, att du vet precis hur du ska göra med allt=)
Det är härligt men de små! Som du säger så sover dom ju oftast och det är svårt att slita blicken från dom, Jag kunde bara sitta och mysa och titta på hela dagarna med Max

2008-04-19 @ 00:07:42
URL: http://majamelon.blogg.se
Postat av: Malin

Å det var det värsta att sista meningarna inte kom med i förra kommentaren!! Vart tog dom vägen??

Jaja iallafall så skrev jag typ ta det lugnt och myyyys! Strunta i pyssel och bloggen ett tag (det kan vara nog så svårt=) och bara njuuuut.

KRAM!

2008-04-19 @ 00:20:33
URL: http://majamelon.blogg.se
Postat av: Jorunn

Hei Petra!!
Ååå så nydelig det lille nurket er...sukk...
Får nesten lyst på et tredje barn her jeg sitter...

Håper han snart tar til seg mat. Man blir så bekymret når de ikke spiser skikkelig.

Kos deg med lille Loke!!

Ps; kommer noe i posten til deg i løpet av uken som kommer! ;o)

2008-04-19 @ 11:46:43
URL: http://jorunnskrede.blogspot.com
Postat av: AnnikaS

Med en sån liten söting kan jag förstå att du inte har tid att pyssla! Kan vara svårt att ta ögonen ifrån honom.
Vad härligt att ni är hemma och mår bra. Hoppas att jag kan få se lillkillen snart!
kram Annika

2008-04-19 @ 11:49:29
URL: http://annikas-kreativa-sida.blogspot.com
Postat av: Sara-Louise N. Tirbäcken

Hej! Va på stan idag o såg er, jag satt i bilen och det var inte läge att stanna. Kul att ni har fått er lille bebis, o Peter och Mari också. Vilket kalas det blir nästa år till 1 årsdagarna. De är så fina kort du har på honom. Hoppas allt gick bra, hälsa Johan från mig och Nisse. Ha det bra, och njut så mycket du kan. Det har jag gjort i sex år nu, Simon fyller på onsdag. Kram Sara

Kolla min blogg, när du har tid.

2008-04-19 @ 12:51:02
URL: http://vimmsan.blogg.se
Postat av: Donna

Many congratulations on the birth of your little boy he is so adorable - and all that hair!!!

Best wishes x

2008-04-19 @ 22:13:23
URL: http://lazy-trout.blogspot.com
Postat av: Helen Englund

Åhhhh vilken liten sötnos !!!
Önskar er lycka till med det lilla livet..
Kramen Helen

2008-04-19 @ 22:51:23
Postat av: Kortmanitove

Jeg er vel litt sent ute, men visste ikke før nå! Gratulere så mye med den lille gutten!!
Tove

2008-04-20 @ 00:20:47
URL: http://kortmanitove.blogspot.com
Postat av: heidi

HAn er jo bare så utroli vakker den lille gutten din!

klem fra Heidi

2008-04-20 @ 08:16:50
URL: http://heidi-kortoggodt.blogspot.com
Postat av: Helena

Vilket underverk han är lilla Loke.....söt som socker.
Det löser sig nog med maten ska du se.
Mitt första barn vägrade ta bröstet och det var jobbigt men som tur är så finns det ju tillägg.
Ha en skön söndag vännen!
Kram

2008-04-20 @ 09:17:27
URL: http://www.vildaella.blogg.se
Postat av: Camilla

ÅÅÅÅÅÅååå han er helt nydelig!! Gratulerer så mye med Loke!:) Tenk at det var han som lå i magen din...:) Mange gratulasjoner og klemmer fra Camilla

2008-04-20 @ 09:24:43
URL: http://cstoen.blogspot.com
Postat av: Therese

Åh han är sååå gudomligt söt.
Tack för den lilla pratstunden på msn igår *kramar*
Ha en underbar söndag!
Kramar om

2008-04-20 @ 10:31:41
URL: http://thereselittlecorner.com/blogg
Postat av: Jojjo

Varför blir man alltid sugen när man ser såna där små sötingar???

2008-04-20 @ 16:47:19
URL: http://kortmakeri.blogg.se/
Postat av: cattis

Åhhh!!! Stort GRATTIS!! Vilket litet underverk och sååå söt!! =)
Ha det bara så mysigt som man kan ha det nu!

2008-04-21 @ 08:28:07
URL: http://kathis.blogg.se/
Postat av: Mette

Grattis till ert lilla underverk! Han är helt guddomlig!
Skickar en stor kram till er alla!

Mette

2008-04-21 @ 21:48:20
URL: http://mettka.blogg.se
Postat av: Lena

Wow, ett stort grattis! Supersöt! Lycka till med allt.

2008-04-27 @ 19:20:12
URL: http://latto.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0