Gekås, here we come!!

Hejsan svejsan alla glada julenissar!!


Först och främst: MISSA INTE MIN JULKLAPPSCANDY!!! Skutta genast in HÄR och var med Du också!!!


Åter igen är det fredag *gör fredagsdansen*
Ikväll har jag varit på julbord i Tranås med jobbet! Och har haft supertrevligt!!
Vi spelade in en "musikvideo", då vi klädde ut oss i fula hattar och glasögon och sedan mimade vi till
Earth, wind and Fire´s låt September. Det var verkligen hur kul som helst!! *haha*

Tyvärr kunde jag inte vara med in på sena natta då jag och två tjejer till ska åka till Ullared TIDIGT på imorgon bitti!!
De kom till oss ikväll medans jag var på julbordet ....jah, jag vet, jag är elak som inte var hemma när
de anlände. Men min man och son fick ta hand om dem så länge ;)
Ena tjejen har med sig sin kille och deras lilla goding, så de får göra Johan och Loke sällskap medans
vi är på shoppingresa.

Ser fram emot denna tripp väldans mycket!! :)
Hoppas vädret avskräcker varenda kotte från att ta sig dit! ....men misstänker att inte så blir fallet ;)



Ikväll tänkte jag visa ännu ett enkelt julkort, blir en del såna numera!




Stämplar: Skogstokiga. Färglagt med akvareller på tub.
Papper: Panduro och Magnolia
Julblomma: Hobbyhärvan.



Trevlig helg på Er alla så höres vi på söndag igen!!

STORA KRAMAR Petra



Kommentarer
Postat av: AnnikaS

Vilken kul grej med musikvideon, det blir ett roligt minne! Det är nog bäst att ställa in sig på att det är mycket folk på Gekås, förhoppningsvis så kan ni shoppa loss ordentligt!



Kortet är riktigt snyggt! Härliga färger och som vanligt så färglägger du så otroligt fint.

kram Annika

2010-12-04 @ 07:46:02
URL: http://annikas-kreativa-sida.blogspot.com/
Postat av: Malin

Så sött gulligt vännen! Ljuvligt!

själv är jag sjukskriven i 6 veckor och får inte använda handen på någon vecka...blir smått tokig snart!!

Åååå vad jag avundas dej som kan åka på gekås! Dit skulle jag vilja åka någon gång!! Men det är ju så attans långt! ;P hoppas att ni hittar en massa roligt där :)



Ha en härlig helg gumman!

Kram!!

2010-12-04 @ 12:05:19
URL: http://Majamelon.blogspot.com
Postat av: Maria

Lycka till i Ullared. Hehehe ;)

Du har fått armbågarna för att dom ska användas på sådana ställen att ta sej fram med !!!!

Mycket söt liten tomte, fortfarande misstänkt lik den i headern.

Fast i anra kläder. Julens favvostämpel anar jag. Så fin.

Maria

2010-12-04 @ 14:32:10
URL: http://distresseddesserts.blogspot.com/
Postat av: Christina

2010-12-04 @ 16:41:12
Postat av: Christina

superfint kort Petra!! Hoppas du fick en härlig dag i Ullared, själv har jag frossat i Magnoliabutiken idag!

2010-12-04 @ 16:43:33
URL: http://scrapkammaren.blogspot.com/
Postat av: Patricia/tiza67

Hoppas att du får en trevlig dag på Gekås!! Själv har jag aldrig varit där:O( Men någon gång i mitt liv ska jag åka dit för att se om det är så billigt och bara som det sägs:O))



Det "enkla" kortet är ju finfint!! Tycker så mycket om hur du färglägger dina motiv. Valet av färgerna är ju så juligt det kan bli!!



Kramen Patricia

2010-12-04 @ 18:12:40
URL: http://www.tiza67.blogspot.com
Postat av: Catrin (Lillstrumpa)

Enkla kort blir så fina, less is more! Hoppas du hitta mycket kul på Ullared! Själv shoppa jag loss i veckan på olika ställen, läckerheterna finns att beskåda i min blogg.



Trevlig andra advent!

2010-12-04 @ 23:47:56
URL: http://tsambika.blogg.se/
Postat av: Muffin

Vilket toksött julkort! Hoppas du hittade något bra i Ullared. Önskar dig en mysig 2:a advent, stor KRAM!

2010-12-05 @ 08:33:47
URL: http://muffinspyssel.blogspot.com
Postat av: Maidi

Du kan vara lugn,,jag kommer inte att vara i Ullared så en mindre är där i alla fall. Folktomt är det nog aldrig där.



Maidi

2010-12-05 @ 13:26:58
URL: http://www.svartairisen.blogspot.com
Postat av: Theresia

Gulligt kort som alltid!

Tur man kan surfa VIA telefonen, ligger på Martas golv o h hör hur hon andas så tungt... krupp

Jonas ligger i vår säng med magsjuka....

Så här ligger jag på madrasser o h surfar mitt i natten.

Kram Theresia

2010-12-06 @ 01:27:46
URL: http://theresias.blogg.se/
Postat av: Theresia

Hur var det i ullared glömde jag fråga?

2010-12-06 @ 01:29:04
Postat av: Anonym

Enkelt julkort....jo pyttsan!!! Dina kort är ju bara för fina och välgjorda hur du än beter dej stumpan!! Detta va ju inget undantag minsann...=) SUPER FINT!!



Hoppas ni hade en trevlig tur till Gekås och att det fanns MASSOR att shoppa(har bara sett det på tv,men nog ser det ut som man skulle kunna shoppa lite där ialaf) =)



Stora KRAMEN till dej vännen

Maritha

2010-12-06 @ 12:27:07
Postat av: Maritha

....mäh....seriöst,hur i hela h..kunde jag glömma fylla i mail,vem jag är och url/adress.....suck tror parasiten förde med sej även hjärnceller ut,vilket vore rent tragiskt då jag inte hade precis pintjockt av dom innan..!! fniss


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0