DT-Taitopuoti Paperinauha

I måndagskväll fick vi celebert besök av goa pysseltjejen Camile/Carro, hennes make och söta minstingen, Tyra!
Vi höll nog inte tyst en sekund på de 6 timmarna som de var hos oss ;)
Jätteroligt att träffa er!!
Och det kommer ju bli snart igen när vi kommer till er i augusti! Det ser vi redan fram emot!! :D


Här i Vimmerby är det annars bra.
Jag har börjat jobba igen.
Hade ju semester förra veckan men nu längtar jag till mina resterande 3 veckor i augusti!!


Loke har legat i hög feber månkvällen och tisdagen. Idag är han däremot feberfri. Skönt!
Tror faktiskt att det var solsting som orsakade det hela.


StampARTic blev för ett litet tag sedan sponsrade av finska företaget Paperinauha med
lite olika stämplar och papper.

Här kommer mina kort jag gjorde med mitt DT-paket;



Jätteläckra papper av märket Cosmo Cricket. Dessa papper gjorde att skaparlusten var hög ;)
Texten är en ursöt Rub-on av märket Melissa Frances-Vintage Transfers.
Allt material finns hos Paperinauha



Urgullig stämpel av märket Art Impressions (Ai) föreställande dansande höns.
Texterna är Rub-ons av märket Melissa Frances.
Papper: Cosmo Cricket.
Allt material finns hos
Paperinauha



Papper: Cosmo Cricket.
Stämpel; "Congrats!": Inkadinkado.
Allt material finns hos
Paperinauha



Ursöt delfinstämpel och texten "congrats!" är ett litet kit och är av märket Inkadinkado.
"you´re only as old as you feel" är en Rub-on av märket Melissa Frances-Vintage Transfers.
Papper: Cosmo Cricket.
Allt material finns hos
Paperinauha


Lägg märke till att jag inte chalkat kanterna en endaste gång!!!
"Helt ooooootroligt" som Arne hade sagt.


HÄR kan ni se resten av DTgängets inspirationskort.



Jag har alldeles för mycket pysselprojekt framför mig nu..å alldeles för lite tid.. :/
SUCK!!


Må gott i sommarvärmen!

KRAM Petra


Kommentarer
Postat av: Louise

Wow! Du har verkligen varit produktiv den senaste tiden. :) Jag är så konfunderad, du får ALLTID till det så fint och stilrent samtidigt som dina projekt håller hög kvalité genomgående! :D

Blir så glad av att kika in här! Du är en stor källa till inspiration :)



Skönt att höra att Loke känner sig bättre nu :)



Kram!

2010-07-07 @ 18:08:24
URL: http://louise-pinkscrap.blogspot.com
Postat av: Pysselbus

Kan du inte göra fula kort!?!?! Ett sånt som man inte blir riktigt nöjd med...? Skulle vara kul att se ett sådant hos dig... Fast det är klart - det skulle i alla fall hålla toppklass....



Japp, här är det gryningspatrullen som är uppe. Min lilla kille har fått för sig att 5 är en lämplig tid att kliva upp.... suck Kan inte påstå att jag håller med...



Skönt att du har mer semester att se framemot, hoppas vädret håller i sig! Skönt att Loke mår bättre så håller vi tummarna för att det inte blir så galet varmt framöver.



Ha det gott!

Kram

Linda

2010-07-07 @ 19:20:56
URL: http://pysselbus.blogspot.com
Postat av: Inga Larsson

Håller med föregående...vilka fantastiska kort.

Det här med hönorna var bra "måste-ha-grej"..Gick in på den finska shopen...förstod noll av det. Var får jag tag på stämpeln???

Kram//Inga

2010-07-07 @ 20:03:55
URL: http://Gittanspysselsida.blogspot.com
Postat av: Inga Larsson

2010-07-07 @ 21:26:32
URL: http://Gittanspysselsida.blogspot.com
Postat av: Carro

Nä vi var inte tyst en sekund! =) Hur roligt och trevlig som helst!!!!! =D Längtar till augusti när ni kommer hit. Ska bli så kul! Tack för en mycket trevlig och rolig kväll.



Korten är ju ljuvliga! Måste få vara med när du gör dina underbara skapelser nångång.



Skönt att Loke är frisk igen. Stackarn i måndagskväll. Det var så himla synd om honom.



Nu är vi hemma i Värmland igen. Vi ska tbx söder ut om 1½vecka igen. Blir nog kvar några dagar då oxå.



Ha det bäst!!!!

Kramisar i massor!

Carro

2010-07-08 @ 00:44:27
URL: http://camile.blogg.se/
Postat av: Muffin

Åh, vilka superhärliga kort! Så himla färgglada och fina papper som du har kombinerat kanonfint. Congrats-kortet är suveränt, jag älskar sådana där rena enkla kort men jag gör dem aldrig själv av någon anledning - dumt. :) Hoppas du har en härlig sommar även om det dröjer ett tag till du får semester igen. Själv jobbar jag nästa vecka också, sedan väntar 4 hela veckors semester - mums! Stor KRAM till dig!

2010-07-08 @ 07:25:23
URL: http://muffinspyssel.blogspot.com
Postat av: Nenne

Grymt snyggt! Jag har alla de där papprena men kom mig inte för att använda dem så mycket som jag trodde - du gav mig inspiration igen!!!



Kram!

2010-07-08 @ 09:52:34
URL: http://www.creativenenne.blogspot.com
Postat av: Nina

UNDERBARA, rackarns snygga kort!!! Har själv de där mönsterpapperna, men trots för att jag tycker att de är jättefina och trots att jag brukar skapa färgstarkt så får jag liksom inte till det.... nu fick jag dock lust att prova igen! Tack för inspirationen, raring! <3

2010-07-08 @ 23:06:24
Postat av: Petra

Så härliga och sommriga kort. Jordgubbs/smultronpappret var superläckert. Me like!

Ha det så jättebäst i sommarvärmen

Massor av soliga och Skogstokiga kramar

från mig

2010-07-09 @ 08:23:18
URL: http://skogstokiga.blogspot.com/
Postat av: Gunilla

Sitter här och försöker få till ett konfirmationskort! Det är sååååå kvavt så att hjärnan smält och ALLA idéer runnit ut. Du tror väl inte heller jag är ut i god tid. Nope det ska vara klart i morgon, himmel o plättar hur ska detta gå.



Njuter av dina fina kort en stund ist. Var du får ALLA dina härliga idéer ifrån står skrivet i stjärnorna. Ingen härdsmäla här inte, hahah!! Du är bara bäst!! Den där stämpeln med dom glada hönsen är bara helt galet kul. Undrar just om den finns i ngn Svensk webshop?



Måste återgå till min uppgift, som för tillfället verkar HELT omöjligt, suck och stön och så lite pust.



Sköt om dig vännen och ha en trevlig helg.

Kram♥♥//Gunilla

2010-07-09 @ 09:26:36
URL: http://kortnilla.blogg.se/
Postat av: ed hardy

Jag är så konfunderad, du får ALLTID till det så fint och stilrent samtidigt som dina projekt håller hög kvalité genomgående!Du är en stor källa till inspiration :)

2010-07-13 @ 09:27:08
URL: http://www.edhardyclothing4cheap.com/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0