Blogcandy hos Maria

BLOGCANDY hos supersöta Maria!!!


KOLLA IN DENNA HELT OTROLIGA BLOGCANDY!!!!
Vem vill inte ha chansen att vinna den?!!!?!! Jag skulle vara en stolle om jag lät bli detta tillfälle!

Klicka HÄR så kommer även du till Marias blogcandy!!








Som många av er vet så är jag en Buzzador.


Denna gången har jag fått äran att testa Decubal´s-produkter!





Jag fick hem handkräm, ansiktskräm och läppbalsam för test, både till mig själv och folk i min närhet som jag kunde dela ut till.

Nu har jag testat dessa produkterna ett tag och jag tycker absolut att jag kan rekommendera dem!
Mest nöjd är jag med läppbalsamet som dessutom kan motverka extra narig och torr hud!!

Handkräm är ett viktigt inslag i mitt liv under vinterhalvåret då mina händer förvandlas till två
torrbollar som likt en orm, ömsar skinn. Jah, om inte annat så ser det ut så.
Decubal´s handkräm får godkänt utav mig. Jag måste tyvärr ha en fetare variant för att mina händer ska bli
helt och hållet nöjda. Men den fungerar under dagtid, på jobbet ex. Nattetid får det bli en fetare variant.

Ansiktskrämen mjukar upp och återfuktar som en hudkräm ska göra!
Jag har använt den på kvällarna efter att sminket tvättats bort. På morgnarna är jag oftast lite för stressad för att komma ihåg att smörja in mej ;)
Men har gjort det några gånger, och jag tycker den funkar finfint att ha som underlag till foundationet! :)



I samma veva som jag fick produkterna från Decubal så fick vi även en leverans med parmesanost Från Zeta (också via Buzzador)!!
Min sammanfattning om dessa ostar tänkte jag berätta om en annan dag :)

***

Igår tog jag å städade mitt bombnedslag till pysselrum!!!
Jag ska nämligen få pysselbesök på söndag!!
Det var überlänge sedan jag pysslade tillsammans med någon
så denna dag ser jag verkligen fram emot!
Vi ska ha julmys med glögg, julmusik och pyssla så mycket vi bara orkar! :D
Hoppas jag får några projekt klara..
Min man jobbar enbart kvällar numera då han är på en 5v lång praktik.
Så jag får inte så mycket gjort här hemma.

Men det är lite roligt, på jobbet smider jag hejdlöst många planer om vad jag kan tänkas hitta på i pysselväg när
jag kommer hem. När jag sedan beträder husets gränser...jah, då är ideérna som bortblåsta ;)



Kram Petra~Paradise




Kommentarer
Postat av: Linda

Du får skriva ner dina pysselidéer så att du kan genomföra dem när du kommer hem!

Pysselbesök lät kul. Hoppas att du får massa gjort då! =)

2010-11-18 @ 19:14:57
URL: http://www.kreativgegga.blogspot.com/
Postat av: Maritha

Min goaste lilla pysseldrottning......inte har det nånsin kännts som det sinar på idéer på din blogg inte!! Så nog får du en massa gjort....jösses vilka saker dessutom!! jag har just knåpat klart på plånboken du hade en tutorial på. Så kul,så snygg(ja din alltså) =)



Kramar om dej....Kraaaaaaam!

Maritha

2010-11-18 @ 19:22:19
URL: http://marithaskortochscrap.blogspot.com
Postat av: AnnikaS

Vad kul det lät med pysselbesök. Hoppas att ni får riktigt mysigt.



Själv håller jag på och testar en energilampa via buzzador och jag hoppas verkligen att den ska funka!

kram Annika

2010-11-18 @ 20:15:34
URL: http://annikas-kreativa-sida.blogspot.com/
Postat av: E M M A

Idol ikväll, brukar du se det?

2010-11-19 @ 18:57:25
URL: http://allbyemma.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0