Fynd!

Tjollahopp!!

Idag är det äntligen FREDAG!!!! Wihuuuuuu!!!
Ååh va jag ÄLSKAR fredagar!! Visst, man är trött i huvudet efter en veckas arbete. Men det är så skönt
att veta att man inte behöver gå upp tidigt för jobb dagen efter, fast..vi som håller på med idrott vet ju att man oftast måste gå upp lika tidigt om inte tidigare under lördagarna ändå många gånger ;)
Men det kan vara lite charmigt tycker jag :)


Jag har fyndat!!
En möbelbutik här i stan ska slå igen så just nu är det 70% rea på allt.
Jag hittade en söt kandelaber! Jag har länge letat efter en sådan men de ska ju alltid vara så hiskerligt dyra.
Denna är dessutom i en perfekt storlek då den är något mindre :)

Jag ville dock inte ha den i mässing som den var när jag köpte den utan jag passade på att spraymåla den vit.
Blev väldans nöjd över resultatet måste jag säga :)

Innan- och efterbild:
  



Titta på detta söta fynd då!!!?!
För en 10a blev den miiiiiiin!! Bara MIIIIN!!


Ett lokomotiv som sett sina bättre dagar. Just LOVE it!!



Trevlig helg gott folk!!! <3



MÅNGA KRAMAR Petra


Kommentarer
Postat av: Heidi

Hei min venn ♥

Ja fredager er verdens beste dag - elsker den dagen :)

Og hvor fin lysestaken ble. Mye finere hvit enn messing. Jeg er utrolig glad i hvite ting. Og toget var jo bare kjempeskjønt ♥



Ha en strålende fredag og en strålende helg



Klem klem

2011-09-16 @ 19:10:09
URL: http://heidi-kortoggodt.blogspot.com
Postat av: Maritha

Meeen åhhh......så himla fin din kandelaber blev(inte det minsta förvånad dock) ,du är ju bara för cool du....gör om och får till allt så fint! =)

Underbart litet lok till Loke! ;)



Massor av goa kramar kommer din väg nu...

2011-09-16 @ 21:29:51
URL: http://marithaskortochscrap.blogspot.com
Postat av: Anneli Mellstrand

Wow , vilka kap, fram för allt loket hur charmigt som helst .........



Ljusstaken blev mycket finare i vitt .......



Skönt med helg

Pysselkramar



//anneli

2011-09-16 @ 22:53:48
URL: http://annelimellstrand.blogspot.com
Postat av: Johanna "pojjo

Den blev toppen fin :D du är som jag.. är det fel färg.. måla över hihi.

Tack för du är söt och håller koll på blommorna åt mig ;D

ja är lika förkyld än men ska försöka ta mig i väg på mässan i morgon ändå...



Trevlig helg :D

2011-09-16 @ 23:09:50
URL: http://pojjos.blogg.se/
Postat av: Lena

Heeej vännen!!

Vilka fynd du gjort!!! Båda var ju grymma!! Älskar kandelabrar men din vita var nog det snyggaste jag sett!!



Ja det där med tidiga morgnar har vi fått lära oss..imorse ringde klockan 06.15..hua...men bara man kommer upp så går det ju! Vi har spelat fotboll hela dagen, eller vi..Elisia rättare sagt !!



Ha nu en härlig lördagkväll!!



Kraaam på dig!!



Lena

2011-09-17 @ 17:59:42
URL: http://lenascrappar.blogspot.com
Postat av: Annelie

Å jag älskar att fynda!! :D Å 70% är ju nästan gratis, vilket fynd!

Och så läcker den blev i vitt sen - jägarns att jag var så snabb att slänga min gamla fula i våras...

Ha en fortsatt skön helg!

Kram Annelie

2011-09-17 @ 20:34:09
URL: http://annelieskort.blogspot.com/
Postat av: Catta/eldhexan

Tjena vännen!

Tack för en superdupertrevlig helg! Det var så kul at ha er här! Och det var riktigt roligt och inspirerande att sitta på träffen o pyssla med dig!



Hoppas ni hade en bra söndag med allt ni skulle hinna med! =)



Det var en snygg kandelaber du fått tag i! Läcker den blev i vitt!



Men vad kul att du visar upp loket!Jag kan nästan svära på att jag har en leksaksbil från samma tillverkare: samma färg och samma hjul! Den fick min mamma av morfar när hon fyllde 3, 1942. Så troligtvis har du rätt i att den har några år på nacken! =)



Stooor kram! Catta

2011-09-18 @ 15:00:01
URL: http://cattasskymningsland.blogspot.com/
Postat av: Lilla Pyssel Ingerl

Hej på dig Sötnos:)



Du är jo en klippa på att göra fynd och göra om dom vilket öga du har för det:) kandelabern blev super snygg du har lyckats till hundra procent med den:)



MYCKET ANNAT SNYGGT hade jag också tur att få njuta av i dag:) Du har verkligen inte legat på latsidan inte sedan sist jag hälsade på:)



Nu var det länge sen men har inte glömt bort dig har tänkt på dig ska du veta!!!



Jag fick en rejäl förkylning med mycket värk i hela kroppen och feber som inte riktigt ville släppa tagit! När jag var okej till att påbörja mina behandlingar på Smärtis så blev jag helt ihjäl. Kan inte komma i håg när jag har varit så himla trött, slut och ork lös. Här även känt mig deppig och ledsen. Tyvärr så går livet upp och ned i bland och det är bara att ta det som det kommer och ta en dag i tagit sen så brukar det reda ut sig till slut !



Men nu känns allt mycket bättre så det är bara att ta nya tag igen skam den som ger sig eller hur!!!



Önskar dig en jättetrevlig söndag och ha det bäst:)



Massa med STORA och värma kramar från din lilla vän Inger ♥:)



2011-09-18 @ 18:22:35
URL: http://scrappingmedinger.blogg.se/
Postat av: Muffin

Men vad du är duktig på att fynda! Grymt snyggt med vit kandelaber, hade nog aldrig kommit på att spraymåla en sådan.

Ha det gott sötis, stor KRAAAAAM!

2011-09-18 @ 18:33:38
URL: http://muffinspyssel.blogspot.com
Postat av: Carro/camile

Ja fredagar är himla bra dagar! Synd att de tar slut så fort. =P Detsamma med lördag och söndag.



Roligt med fynd! =)



När får vi se dig här på bloggen i dina vantar och mössa?? ;)



Ha en bra vecka!

Kramisar!

2011-09-18 @ 22:01:26
URL: http://camile.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0