Dopkort till Elvira

Hej alla söta!

Jag har ju grejer att uppdatera bloggen med men av nån underlig anledning glömmer jag liksom
bort att blogga.
 
 
Här är allt bra annars.
Inte lång tid kvar av praktiken nu, sen återstår nån vecka i Norrköping därefter är jag klar med min utbildning.
Känns lite läskigt måste jag säga. För den 23 december kan jag titelera mig som arbetslös... :/
 
 
Nu till något roligare!
Jag gjorde ett dopkort på beställning för en tid sedan.
(*hihi* Ännu en klänning till samlingen. Det har blivit ett par stycken genom åren nu) :)
Jag MÅSTE börja ta tag i att lära mig Photoshop igen! För ljuset i bilderna är allt annat än bra..
Nåväl. Ni ser iallafall vad de föreställer ;)
Färgerna stämmer inte så där jättebra men det är smällar man får ta ibland ;)
 
Blommorna är mörklila och utstansade med hjälp av dies från Magnolia.
Har sprayat dem med glimmermist.
 
 
Spets och kors från Panduro.
 
 
Ikväll gott folk blev jag KLAR med julkorten!
Alla adresser är nedskrivna och korten är nedstoppade i sina kuvert.
Det enda som saknas nu är frimärkena :)
44 kort blev det i år. Men jag har några "stommar" liggandes, ifall några till måste skapas snabbt och skickas :)
 
 
Idag är det/har det varit första advent!
adventsljusstaken/stakarna för i år. Gästades med nybakade scones och varm choklad
*lyxfrukost kl 11.15*
Å shit vilken härlig dag jag haft idag! Inte haft något speciellt på schemat utan bara VARA.
Hela helgen har varit bra förresten, då jag var i Jönköping igår å spelade match mot mitt gamla bowlinglag.
De är så himla söta å jag trivs så bra med dem :)
De kommer alltid att ligga mej nära till hjärtat <3
Igår fick de dock storstryk med 18-2.
Så mitt lag är ännu obesegrade efter 12 matcher spelade! Det känns för jäkla bra! ;)
Att jag själv fick 917 är en reeeeejääääl bonus!! *skutt*
Gooo Högland!!
 
 
Usch..börjar få ont i halsen :(
Nä, nu är det bäst att jag börjar tänka på refrängen.
Att gå upp kl 05.50 är inte min melodi direkt ;)
 
Kramis!
 

Kommentarer
Postat av: Lotta

Grattis till att du är färdig med korten...
Här har jag inte börjat tänka på dem än!

Bedårande klänning/kort.
Gillar spetsen med korset. Blev väldigt fint!
Ha en bra vecka.
Kram

2012-12-03 @ 06:09:34
URL: http://lottasvra.blogspot.com
Postat av: L8

Oj, vad duktig du är med julkorten. Själv har jag inte ens bestämt vilken sorts vikning, färg eller nåt annat. Och fotografen min till man har fortfarande inte levererat julkortet som jag beställde i januari i år (som vanligt...hahaha skomakarens barn....)
Som vanligt ett ursött dopkort. Har själv två sådana liggande men blir aldrig nöjd så de får ligga till sig ett tag till.
Hoppas du hade en riktigt mysig advent!! Själv tillbringade vi den i pulkbacken :)
Kram

2012-12-03 @ 10:34:59
URL: http://www.l8sblog.blogspot.se/
Postat av: Maritha

Åhhhhh dina små klänningskort är bara såååå fina stumpan....rätt färg el inte...kan kvitta!!! =)

Klar med alla julkort?! Ooopppsss...happ då får jag skynda på nu,för jag är då INTE klar!! =)

Kramis

2012-12-03 @ 11:22:43
URL: http://marithaskortochscrap.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0