Fladdermöss ála Rimna

Hej hej alla sötisar där ute i vida världen!
 
Nu är min första praktikplats avklarad.
Imorgon börjar jag på en billackeringsfirma. Det kommer bli spännande men samtidigt lite
läskigt då det var länge sen jag faktiskt jobbade med bilar. Har ju lackat en massa kök
det senaste halvåret. Men hoppas på att komma in i det snabbt :)
Annars har helgen varit enormt lugn och skön! Länge sen man var hemma och inte hade
något direkt inbokat.
 
Idag är det Farsdag! Ska till mor och far i eftermiddag och käka lite smörgåstårta, det ska bli mumma! :)
GRATTIS PAPPA PÅ DIN DAG!!!!
 
Jag blev så sjukt inspirerad av Rimnas finfina fladdermöss!
Så jag och Loke passade på att göra några egna! :)
(Dessa gjorde vi innan Halloween men glömt bort att visa dem)
 

Den till vänster är Lokes. Den hänger numera och fladdrar i Lokes taklampa.
Min står i mitten och den står fortfarande kvar där, i mitt pysselrum :)
Den till höger pysslade Loke å jag ihop till Morfar.
Han fyllde år för några helger sedan å då ville Loke ge honom något fint.
 
 
Nu ska jag fortsätta med mitt pysslande!

 
KRAMISAR
 
 
 

Kommentarer
Postat av: Vera

Duktig och konstnärlig som du är så fixar du det galant! :) lycka till på billackeringen!
Kram

2012-11-11 @ 10:14:11
URL: http://vera-med-flera.blogspot.com
Postat av: Sinikka

Vad spännande att du får börjar lacka bilar igen. Det var ju meningen......:-D
Vad fina fladdermöss ni har gjort. Giller ögonen hahaha. Då ser dom lite mindre läskiga ut.
Det var verkligen kul att vinna lite fina blommor. Så nu måste jag göra en LO. Skall kolla om jag sätter snart lite bilder från Rogers Stolar på FB....han är så duktigt han med.
Kram vännen

2012-11-11 @ 19:56:12
URL: http://creativeworld-sinikka.blogspot.nl/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0