Julklappsförslag 2012

Jag kan ju iallafall få hoppas och tro att tomten sitter å surfar runt bland bloggarna så här månaden innan jul,
allt för att inte missa önskelistan för julen 2012!...
Tyvärr är jag rädd att han missar min blogg...som vanligt :/
Kanske lika bra å köpa en julklapp till mig själv, som jag alltid får göra ;)
 
 
 
Då min skrivare börjat kasta in handduken börjar jag listan med en..
HP Envy 110 E-AIO wifi. Skrivare från Dustinhome
 
Jag behöver ju lägga min kamera m tillbehör i en..
Kameraväska Manfrotto, från NetonNet.
 
 
Superfin kandelaber från Grandsville. Faktiskt riktigt bra pris för att vara en golvkandelaber! (399kr)
 
 
Nikon SB-700. För mej räcker denna blixt mer än väl! Det finns nyare (dyrare) varianter men jag blir glad
om jag hade denna i mina ägor! NetonNet
 
Superfin kudde från My white country house.
 
Dundrans fin kudde till jul. Hemtex.
 
Ljuskoppar/vasar från My white country house.
Grejen är att det går bra med vilka ljuskoppar som helst egentligen.
Bara de är i fattigmansilver och något större i storleken (på fot är alltså inget måste)
Jag vill kunna plantera en växt i den ena och ha värmeljus i den andra :)
(Hemtex har en jättefin variant av ljuskopp i fattigmansilver. En rund modell i större storlek som jag så gärna skulle vilja ha, men fann ingen bild på den på nätet..89kr/st)
 
 
    
 
Sockerkaksformar från Balders hage.
 
Bäddset "Old garden" från Åhléns.
 
 
 
Söta högtalare till min bärbara dator. JBL Spyro 2.1. Dustinhome.
 
 
 
Min lista kan göras hur lång som helst egentligen..men detta är lite av allt som jag önskar.
 
 
 Med min rygg/ben är det mycket bättre!
I fredags lossnade låsningen helt, vilket var en otrolig lättnad!
Så nu kan jag gå obehindrat utan att halta mig fram.
Tyvärr tackade jag nej till helgens matchspel redan i onsdags pga smärtorna jag hade,
så jag kände mig grundlurad av min egna kropp när den blev återställd i fredags..*grr*
Ville ju inget hellre än å spela :(
Jag fick istället ta en ofrivillig vila denna helgen å hejja fram 3 nya fina poäng mot Norrköping och Nyköping.
Nästa helg har vi vår sista match mot mitt gamla härliga lag, GoIF FRAM innan
det är dags för ett skönt juluppehåll!
Å matchen i Jönköping ska jag då tusan inte missa!! :)
 
 
Kram Petra
 
 
 
 
 
 
 
 

Kommentarer
Postat av: ANNA

Så himla fina saker du önskar dej av tomten, hoppas han vet att du varit snäll hela året då ;)

Hur går det med julpysslandet då? Du brukar ju vara så himla kreativ.

2012-11-26 @ 23:13:58
URL: http://wonderings.blogg.se/
Postat av: Maritha

Åhhhh du är då så smart du......oddsen ökar ju för att tomten ska se din lista om du lägger ut den iallafall...=) Jag kan oxå göra en list,den kommer bli ODRÄGLIGT lång och det slutar väl som vanligt med att man får börja beta av listan SJÄLV!!!! (så så Maritha andas lugnt nu,inte va på det humöret...)
;)

Tusen kramar till godingen

2012-11-28 @ 13:17:52
URL: http://marithaskortochscrap.blogspot.com
Postat av: ANNA

En hel del himla fina önskningar.

Var gärna med i min tävling i bloggen. http://wonderings.blogg.se/2012/december/forsta-advents-tavling.html

Ha en superfin Första Advent.

2012-12-02 @ 01:33:09
URL: http://wonderings.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0