Sovrumsdrömmar

Just nu drömmer jag om att få piffa till vårat sovrum lite.
Vi har exempelvis ingen sängstomme nu utan sängen står på såna däringa ben och så har vi vitmålade
lastpallar som sänggavel.
Det funkar ju..men jag tycker det är lite trist på nåt vis.
Vill ha en ordentlig sängstomme...typ...NU!!!
När jag fick se en av IKEA´s nyheter blev jag KÄR!
Även om jag är mycket för sängkappor så skulle jag ändå kunna tänka mej denna skönhet i vårat sovrum;
 
 
En fin sängstomme i svart från IKEA. Enda nackdelen är att den är dyr (iallafall för å vara IKEA)
 
 
Extra sugen är jag på nya textiler! Exempelvis denna Roll up-gardin från Textilonnet.se
Tillsammans med de fina gardinerna här nedan..
 
Gardiner från Textilonnet.se
 
 
         Bäddset från Ellos och HM.
 
kudde från Juliasvitadrommar.se
Kuddar från Ellos.se
 
 
Jag tror ju tyvärr inte att vi kommer kunna köpa nån sängstomme inom den närmsta tiden.
Så istället skulle jag gärna piffa upp vår säng med denna URSNYGGA sängkappa från Ellos!!
*drömmer mej bort*
 
 
 
Nu till jul hade detta snygga bäddset piffat upp sängen lite extra;
Juligt påslakanset från Ellos (ser ni den fina sängkappan på högra bilden?!) :)

 
 
Nåt annat jag gärna skulle vilja ha i vårat sovrum är nya tapeter!
När vi flyttade in i huset var det übertråkiga 90-talstapeter som jag snabbt målade över.
Tapeter ändrar verkligen ett helt rum och ger ett mer ombonat intryck. Å just DET fattas i vårt sovrum.
Här är några av de tapeter jag fallit för :)
 
   
Tapeter av märket Boråstapeter och Pip Studio
 
   
Tapeter av märket Sandberg
 
   
Tapeter av märket Sandberg
 
Tapet av märket Sandberg
 
 
 
Jah..jag får la ta å drömma vidare antar jag.
Fast!.. hur kul hade det varit att leva utan dessa drömmar egentligen?! ;)
(...bara man får förverkliga dem nån gång! *fniss* )
 
 
 
 Nu ska jag fortsätta drömma!
 
Kram på er!!

 
 
 

Kommentarer
Postat av: Sinikka

Du är gullig du......drömmar dig bort lite. Men visst är det underbart när det finns plats för såna dagdrömmar. Och billig blir det.
Du har i alla fall redan valt ut massor med fina saker. Och en fin täcke skulle ju redan piffa upp sängen.
Tack för dina fina ord inne hos mig.......jag har ju legat stilla ett tag med min blogg, men pysslat lite ändå. Så många kort har jag fortfarande att visas. Det är ju inte så att jag har jämnt tid, lust eller ork.
Kram kram

2012-10-29 @ 21:48:25
URL: http://creativeworld-sinikka.blogspot.nl/
Postat av: SasSa

Hej Gumman♥. Hoppas allt är väl med dig. Vilket supermysigt sovrum det skulle bli! Oh så mycket najsiga saker. Blev juh urfattig i tanken. Underbar sängstomme(får nog kika in på Ikea tror jag.. ). Har som du bara ben på madrasserna. Inte ens en gavel :/. Funderat på att göra en egen men..... Ja du vet. Sånt tar tid. lol. Take care darling. Miss you!
Kram SasSa

2012-10-29 @ 21:50:17
URL: http://sawila.blogspot.com
Postat av: Anneli Mellstrand

Hej på dig ......
Det är bra med drömmar.........plötsligt händer der bara...............

Kram på dig
//anneli

2012-10-30 @ 00:52:47
Postat av: Lillmyran

Drömmar är bra att ha. Skulle inte vara fel att vara mångmiljonär så att man kunde uppfylla alla sina inredningsdrömmar. :)
Blev tokkär i kudden från Julias vita drömmar. En sån borde man ju kunna sy själv. Men hur gör man?

Kram på dig!!

2012-11-01 @ 09:41:52
URL: http://lillmyrans.blogspot.com
Postat av: Theresia

Vad vore livet utan drömmar?
Kramelikram Theresia

2012-11-02 @ 21:49:37
URL: http://theresia-c.blogspot.se
Postat av: Johanna "pojjo"

he he varje gång du lägger upp bilder på inredning så inser jag mer och mer att jag och du har EXAKT lika smak :D Gilar ALLA saker du lagt upp här.. VILL HAAA :D

2012-11-03 @ 21:36:37
URL: http://pojjos.blogg.se
Postat av: Maritha

Åhhhhhhhhhhhhhhhh så mycket fint du lagt upp,jag kan tänka mej ALLT hemma hos mej.....=)
Sängen va bara FABADABBADOOOOOOOO!!!!!! ;)

Kramen gumman

2012-11-06 @ 19:03:01
URL: http://marithaskortochscrap.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0