Textstickor

Hallå där sötnosar!
 
Dessa gjorde jag nog för över ett år sedan men tror inte jag visat dem här på bloggen.
Jag har skurit remsor av vit kartong som jag sedan stämplat med bokstavsstämplar.
Superenkelt, men jag tycker de är väldans charmiga :)
 
 
 
Jag vet inte riktigt vad man ska ha dem till men hittar man rätt plats i hemmet kan de kanske
bli ett trevligt blickfång :)
Jag tror att bokstavsstämplarna är av märket Inkadinkado.
 
Igår beställde jag förresten ett porträttobjektiv till min systemkamera!
Köpte även en Close up-lins, tänkte jag kunde testa linsen först innan jag ger mig på
ett asdyrt macroobjektiv ;)
Överst på min önskelista står just nu ett Photoshop! Tråkigt att de ska vara så hiskerligt dyra bara.. :(
Men men..drömma går ju ;)
 
Nä, nu ska jag och sambon mumsa muffins! Jag flyttar ju snart ifrån henne så vi har
kvalitétstid ihop varje dag denna veckan *hihi*
 
Ta hand om er!!

KRAM Petra
 
 

Kommentarer
Postat av: Maiden

Håller med - tokläckra!! :-)

2012-09-27 @ 13:59:22
URL: http://maidens.nu

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0