Grattiskort till Liverpoolälskande 30åring

Hej hej!!

Jag är visst inte så där hejdundrans bra på att uppdatera bloggen märker jag ;)

Här har vi fortfarande sjukstuga.
Denna gången är det Johan som ligger i influensa.
Han är inne på sin fjärde dag med feber å det är ju allt annat än kul...
Jag har knappt kunnat lämnat hemmet. Å har jag gjort det har jag varit tvungen att ha med Loke.
Så man har ju känt sej lite bunden den senaste tiden.
Innan Johan så var det ju Loke som låg i feber å då var man ju hemma då med.
Men ikväll har Johan varit lite piggare iallafall så då passade jag på att springa iväg på lite trubadurkväll i
bowlinghallen. Två cider slank visst ner också ;)
 
För ett tag sedan fick jag en beställning på ett födelsedagskort till en kompis bror som fyllde 30 igår.
De skulle ge biljetter till en Liverpoolmatch så hon ville att ett flygplan och Liverpool
var med på kortet i någon form.
Jag kom genast att tänka på det supersöta flygplanet från Doodle Factory!
Tack snälla rara Muffin för hjälpen med motivet!!!
 
David blev placerad i flygplanet från Doodle Factory.
Det var väldans roligt att göra det här kortet ;)
 
Emblemet skrev jag ut från nätet.
 
På min dagliga morgonpromenad tog jag idag dessa foton!
Denna snö börjar bli grymt tjatig nu tycker jag. Jag vill ha VÅÅÅÅR, sol och VÄRME!
Men..det är ju faktiskt väldigt vackert med denna snö. Speciellt när det kommer såna mängder.
Så jag kunde inte låta bli att fota lite..
 Gästgivarhagen
 
 Gästgivarhagen
 
 
Det var alles för idag!!
 
Dags att hoppa i sängs känner jag.
 
Kramis Petra

Kommentarer
Postat av: Linda

Coolt och annorlunda kort! Det blir garanterat uppskattat! Och härliga foton, trots att jag inte gillar snö...
Kram

2013-02-09 @ 00:34:23
URL: http://kreativgegga.blogspot.com
Postat av: Sinikka

Vilken kul flygplan och så roligt att födelsedagsbarnet får vara pilot.
Lite avis är jag nog på dessa mängder snö som har kommit ner. Det ser så fint ut, fast jag kan förstå att man vill ha vår igen.
Kram vännen

2013-02-10 @ 08:51:39
URL: http://creativeworld-sinikka.blogspot.nl/
Postat av: Maritha

Kortet är verkligen killcoolt och ditt alfabet är såååå himla fint!!! =)

Hääääärliga vinterbilder.....miiii lööööv!! ;)

Kraaaamen

2013-02-10 @ 18:14:52
URL: http://marithaskortochscrap.blogspot.com
Postat av: Anna

Grymt snyggt kort!


Vinterkramen Anna

2013-02-10 @ 19:42:07
URL: http://annastenman.blogspot.se
Postat av: Catta

Hallojs!

Tjusigt och kul kort! Blir han nog glad för!!

Roligt att kunna tipsa om något! :) De där algerna är inte så dumma! Faktum är att nu är tom Mattias sugen på att börja med alger efter att ha läst om en massa studier som alla pekar på otroliga effekter av detta sjögräs! De jag köpte sist (Algine plus) kostade 198 (inkl porto) för 2 månaders förbrukning. Nästa gång ska vi köpa ett annat märke, lifestream, finns på bodystore, de är dyrare men genomgår kontinuerligt noggranna kontroller och ska vara väldigt "rena". De kostar 399 för en stor burk som räcker i ca 3 mån (beroende på hur många tabletter man väljer att ta varje dag.
Åh, vilket underbart kök ni har fått! Riktigt snyggt! Oj, oj, oj, vad sugen jag blev på att göra om vårt nu! Det känns ju bara lite för lyxigt att bryta upp ett golv som knappt 6 år gammalt...men det är ju så snyggt med mörkt golv...och jag vill också ha vita luckor! Och så har jag just förälskat mig i ett vitrinskåp från möbegrossen...
http://www.mobelgrossen.se/VitamoblerAlezzi.htm
suck... :)

Hoppas ni får va friska o krya nu! Fy för influensa! Miranda har varit frisk i en heeel vecka efter sin influensa, nu hostar o snorar hon igen... Jag som har ledigt i morgon tagit lite sportlovssemester tisd, får väl se om vi kan hitta p något eller om det blir till att stanna hemma o vila...

Hälsa din killar med kram från oss!
Gillar inte att ni bor så långt bort! Hade varit så jäkla kul att ses, ju!
Stor kram!!!

2013-02-10 @ 23:00:31
URL: http://blogg.skymningslandet.net/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0