Layout - Finaste minnen

Hej hej!!!
 
Skönt med söndag!!!! En söndag utan några som helsta planer och måsten.
Tyvärr fick Loke feber igårkväll. Han hade varit väldigt hostig hela dagen igår sa Johan.
Så idag har vi en extra mysig dag med en liten sjukling här hemma.
Själv var jag i Avesta och i Eskilstuna med mitt bowlinglag HELA dan igår. En sjuuuukt lång dag med på tok för lite sömn (3 sammanhängande timmar på en soffa och 1 timme på bussen mellan Nässjö och Avesta)
Så själv presterade jag inget vidare nämnvärt..
Men vi VAAAAANN!!
Sjukt jäkla gut!!!
Så med full pott (2 + 2poäng) med oss i bagaget hem anlände vi i Nässjö runt 22-tiden på kvällen.
Jag skulle stannat över hos en kompis till söndan men jag pallade verkligen inte ligga på en soffa en natt till.
Sömnbristen tog ut sin rätt å jag ville bara HEM! Hem till min familj å HEM till MIN säng!
Så Johan och Loke kom å hämtade mej i Nässjö vilket var skönt!
Extra skönt idag måste jag säg. Att slippa knata ner till Nässjöbyn för att ta tåget/bussen hem å släpa på kloten i kylan å snön.
 
 
Idag tänkte jag visa en layout (!)
Jag försöker allt papperspyssla lite här hemma iallafall :)

Fler layouter skulle jag vilja göra men har ingen vettig skrivare som kan skriva ut bra foton.
Har iallafall önskat mej en ny skrivare i födelsedagspresent så jag hoppas jag kanske kan få en när min
födelsedag börjar närma sig :)
 
Men jag har ju lite gamla foton liggandes så jag får passa på att använda dem så länge :)
 
 
"Finaste minnen - 080808"
 
 
 
  
 
 
 
 
 
 
Kram Petra
 
 

Kommentarer
Postat av: Pernilla/pillan

Hej vännen! Låter som du hade en härlig lördag! Underbart med upplyftande dagar i tråkiga januari!
Åh så fin LO!!! verkligen vacker, roligt att få se lite papperspyssel fr dig igen. Stor kram P

2013-01-27 @ 18:23:28
URL: http://pillanskrypin.blogspot.com
Postat av: Cathrin

GRATTIS.....vad kul att ni vann. Fantastiskt fin LO.....älskar svartvita foton och att du sen sätter lite färg runt i kring blir ju liksom grädden på moset. Hoppas Loke piggar på sig snart igen. Kramen på dej Cathrin

2013-01-27 @ 20:29:23
URL: http://norrgardens.blogspot.se
Postat av: Catta

Hejsan tjejen! Grattis till helgens framgångar!
Vilken vacker LO du skapat! Och sannerligen är det härliga minnen, det var en fantastisk dag som jag är lycklig över att vi fick dela med er! =)

Har varit kass på att blogga och titta på andras bloggar det sista halvåret, men nu när jag tittade in hos dig ser jag ju vad jag missat! Så mycket fint du gör, Petra! Kul läsning o tack för inspiration!
Är köket klart nu? Har jag missat det med??

(O förlåt söta Petra att jag glömde svara på ditt sista sms...:( )
Ha det gott o hälsa de dina! Kramisar!!!

2013-01-28 @ 21:20:48
URL: http://blogg.skymningslandet.net/
Postat av: Sinikka

Vad kul att ni vann trots lite sömn.
Kanon fin LO. Jag vill så gärna göra en LO men tycker att varje foto jag äger inte duger. Nej, måste verkligen ta tag i det nån dag.
Kram Kram

2013-01-31 @ 08:38:33
URL: http://creativeworld-sinikka.blogspot.nl/
Postat av: Maritha

Det är ju bara såååå fint sååå jag döööööör!! Helt underbart så du får till det jämt!! =) WOOOOW!!! LÖÖÖV IT!

Härliga bilder på riddaren/riddarna me...;)

Kraaaaaam

2013-02-02 @ 16:21:22
URL: http://marithaskortochscrap.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0