Knivställ, Före & Efter

Hej svejs!

Ikväll tänkte jag vara en duktig flicka å gå å lägga mej tidigt!
Så jag ska bara uppdatera bloggen lite snabbt sen blir det hopp i säng! :D
 
Nu är nästan alla grejer flyttade.
Sjuuuuuuttsingen va skit man har!
Har insett att Lokes sovrum är mindre än mitt pysselrum + att den saknar en stor "gå in-garderob"
där jag stuvade in AAAAALLT "skräp" som bara gick.. (japp, alla stämplar, alla handgjorda alster,
pärmar, böcker, kartonger med handgjorda kort från folk från världens alla hörn mm mm mm)
Ni ska se mitt pysselrum nu...
*puuh* Giv mig kraft!
Jag kan säga att jag håller på att bli tokig!!! :/

Min plan är dock att den där gå in-garderoben ska fräschas upp med lite färg och fler hyllor
 + nån byrå så kan Lokes kläder få flytta ner dit istället. har jag plötsligt en garderob bredvid mitt nya pysselrum för några av mina pysselsaker iallafall!
Funderar på att sno min mans klädgarderob också! *muhahahaha*
Viktigare att mina pysselsaker har någonstans att vara istället för att hans gamla trasor ska behöva ta plats i en värdefull garderob! ;P
 
Idag tänkte jag visa ett omgjort knivblock.
Helst vill jag inte ha någon knivställ ståendes framme alls, men pga platsbrist i lådorna så får de snällt stå framme.
 
Innan och efterfoto;
  
Blev lite felplacering av texten..så jag målade dit en ful swirl. Inte så värst snyggt, men så fick det bli ;)
 
 

Nä, nu ska jag hoppa i säng å spela lite Candy crush innan det dags att sova.
Såååå himla trött på bana 165. Varit fast där i över en månads tid nu, å lär nog aldrig klara den..
Nåväl.
Känns som dagens i-landproblem..eller hur? ;)


Kram och godnatt!!
 
 
 
 

Kommentarer
Postat av: Heidi Rognaldsen

WOW Petra, så utrolig fin den ble. Det er så kjekt å se at gamle ting kan bli kjempefine igjen. Tusen takk for flott inspirasjon - jeg bare elsker å besøke bloggen din :)
Har ikke så mye tid til blogging om dagene, siste innspurt på studiene nå. Tenk om 2 mnd er jeg ferdig med 4 år på høgskolen og kan kalle meg for en pedagog "lykke".
Ha en fin onsdag min venn

klemmer fra Heidi

2013-03-13 @ 06:07:05
URL: http://heidi-kortoggodt.blogspot.com
Postat av: Sinikka

Mycket finare än en vanlig knivställ. Det blev ju bra med texten och swirlen med. Det kommer tar flera år innan jag kommer till banan 165 :-(
Kram Sinikka

2013-03-13 @ 19:12:28
URL: http://creativeworld-sinikka.blogspot.nl/
Postat av: Maritha

Inte så snyggt??? Men du!! Allt du gör blir ju snygg knasjänta!! =) Ursnyggt ställ till knivarna!

Kramen

2013-03-13 @ 19:18:25
URL: http://marithaskortochscrap.blogspot.com
Postat av: Anneli

Ojjj så mycket fint du har gjort sedan jag var sist.. ljusstakarna blev kanon snygga, det måste jag testa . lika så knivstället.. Vilken liten söt ny familjemedlem ni har skaffat så gossig!!!
Kortet inunder så läckert.. gillar massor.

Kraaaaaaaaaaaam Anneli

2013-03-17 @ 18:53:02
URL: http://anneliscrapkort.blogspot.se/
Postat av: Mia

Det blev jättefint ju!
Hmmm bana 165!!!! Jag sitter sen 1v fast på ynka 23... Blir galen :(..... Äldsta dottern sitter oxå fast på 23:an så vi är inne i en bojkotta C.C ;) ( synd att det inte går bara hihihi)
Ha d fint!
Kram
Mia

2013-03-23 @ 09:39:40
Postat av: Anonym

Jag ÄLSKAR ditt knivställ! Det blev sååå himla snyggt! Har du skrivit texten på frihand???

2017-06-28 @ 19:18:41
Postat av: Petra~Paradise

Hej Anonym :D

Nej, texten är stämplad med bokstavsstämplar :)

Med vänlig hälsning, Petra

2017-07-23 @ 10:02:58

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0