Serveringsbricka som bröllopsgåva

 Med huset fullt av ungar sitter jag framför datorn och uppdaterar bloggen.
Loke bjöd in sina kusiner på Halloweenparty så nu dansas det för fullt där nere i det sk "lekrummet".
Skönt att ha ett tvåvåningshus så man kan leva lite avskilt från detta oväsen ;)
 
 
När jag står vid min kap på jobbet slänger jag otroligt mycket virke..
Jag blir alltid så ledsen att det är så mycket som går till spillo. 
Många smider 1000 planer om nätterna sägs det, men jag smider mina planer på jobbet istället! HAHA!
Min hjärna går på högvarv ;)
Så då å då får lite spillvirke följa med mej hem.
Ikväll tänkte jag visa bröllopspresenten jag gav mina föräldrar som varit gifta i 43 år :)
 
Brickan har jag gjort utav spillvirke från jobbet som jag snickrat ihop.
Olivkransen och texten har jag målat med pensel.
Texten är på latin och betyder: Kärlek är att vara galna tillsammans :)
Handtagen kommer från IKEA.
 
 
Just det ja! Jag har ju inte visat inbjudningskorten jag gjorde till Lokes halloweenfest!
Det får jag visa nästa gång :)
 
Kram Petra
 
 
 
 
 
 

Kommentarer
Postat av: christine schärfer

Ååå Petra, du är smart, kreativ, smart och kreativ. Jag gillar det du visar. Hälsa dina föräldrar och gratta från mig. (Trots att de inte känner mig!) Men va fantastisk att vara gifta i över 40 år!!! Om två år kan min man och jag fira 30 år som gifta. Inte har det varit lätt alla år. Men det var värt att kämpa för. Önskar dina föräldrar många lyckliga år till. Samma sak önskar jag dig och din man. Ha det gott. Kram

2014-11-04 @ 16:30:10
URL: http://chiscards.blogspot.se
Postat av: Petra/Trollet

Åh vad fint du gjort, vilken personlig present!!!!!

2014-11-07 @ 07:52:17
URL: http://trolletspyssel.blogg.se
Postat av: ANNA

Schysst!

Å duuu... Det kan bli gungor av nästan samma "trämodell", personliga sådana med namn, favoritfärg osv.

2014-11-09 @ 00:33:44
URL: http://www.wonderings.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0