Konfirmationskort - Ett Trykk

Dags att uppdatera bloggen igen! *skutt*
 
Denna gången tänkte jag visa ett s.k Plånbokskort som jag gjort till en Konfirmand.
Kortet är publicerat i den norska pysseltidningen Ett Trykk, tidigare i år.
 
 
 
 
 
 Det finns ingen direkt mall till kortet utan jag har tänkt ut form och storlek, det är roligast så tycker jag :)
Jag har torrembossat pappret för att det ska se ut som läderimitation :)
 
 
 Snart är det juuuuul!!!
Julkänslorna börjar sakta smyga sej på mej men de riktiga känslorna brukar komma när den första snön lägger sej :)
Än har jag inte inhandlat så mycket julklappar, utan det får bli i December.
Däremot har jag börjat med julkorten å detta året råkade jag ta mej lite vatten över huvudet så det blir inte så hejdlöst många kort i år..får se om jag gör några enklare varianter också..el om jag helt enkelt ska köpa  julkort!! Gaaah! Såååå mot mina principer..blä! nä, det kommer tusan inte ske!! 
Hemska tanke! Att jag ens yttrade mej om det...*skäms ögonen ur mej*
 
Nähä, nu ska jag bege mej ner till källaren å måla lite på några kommande projekt :P
 
Kram kram!
 

Kommentarer
Postat av: Linda

Jättefint kort!
Här lutar det åt köpta julkort i år, har inte gjort ett enda hittills... Men det blir väl jul ändå.
Kramar!

2014-11-18 @ 22:07:23
URL: http://kreativgegga.blogspot.se
Postat av: Catta

Hallojs!!!
Vet inte näääär jag var på bloggrunda senast!
Men vad roligt att se att du uppdaterar här!
Jättekul att se dina fina alster och höra lite vad ni gör!
Superfint plånbokskort!Får lite ont i magen när jag tänker på hur svårt det måtte ha varit att sy det där på maskin, huuu! ;)

Ha, ha, jag tror inte det är någon som klandrar dig om du köper julkort! De flesta av mina bekanta varken gör eller köper kort! På sin höjd får man ett mass-sms eller mass-email! Ha, ha!
Här blir det definitivt köpta kort iår :)

Ha det gott vännen! Nu skall jag titta vidare här i din blogg!! Stor Kram!

2014-12-07 @ 22:04:10
URL: http://www.skymningslandet.net
Postat av: Maritha

Guuuuuuu så snyggt!!!! :)

Kram kram


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0