Grattis efter skiss

Nähä!
Om man skulle sparka igång denna bloggen igen kanske? *haha*
Har ju lite pyssel att visa och först ut är detta kortet som jag fick till uppdrag utav Norska kortmakartidningen
Ett Trykk att göra utefter en skiss.
Jag har varit inspiratör/gäst-DT där i ett år nu och när den perioden tog slut fick jag frågan om jag ville
fortsätta ytterligare ett år. Å GIVETVIS vill jag det! Ett perfekt inspiratörsjobb för lilla mej som inte hinner
pyssla nåra hejdlösa mängder längre :)
 
Alla papper kommer från Maja Design. Har använt mig av 5 olika mönstrade ark därifrån.
Stämpelmotivet kommer från Skogstokiga. Blommorna har jag klippt ut från själva bakelsen.
Färglagt motiven med akvareller på tub.
Grädden på bakelsen är gjord med sån där "snöpenna" som fluffas upp med hjälp av en värmepistol.
Det ger sån härlig effekt tycker jag :)
Även textstämpeln kommer från Skogstokiga. 
 
 
 
 
 Ikväll har jag varit hos min mor och far å firat deras bröllopsdag (några dagar för tidigt.)
Jag kommer inte hinna gratta dem på torsdag då jag måste fixa en massa inför helgens HALLOWEENFEST
som Loke ska hålla för sina kusiner :)
Idag fyller även pappa år så det blev lite extra firande.
Vad jag gav dem i bröllopsdags-gåva/födelsedagspresent kommer jag visa här snart!! :)
 
MÅ gott!!!!
Kram Petra
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 

Kommentarer
Postat av: Petra/Trollet

Så mycket fint du gjort,!!!!!

2014-10-30 @ 08:16:08
URL: http://trolletspyssel.blogg.se
Postat av: Linda

Så himla snyggt, blommorna ser ju verkliga ut!
Hoppas du får en bra helg!
Kramar

2014-10-31 @ 16:33:33
URL: http://kreativgegga.blogspot.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0