Välkommen till världen Ello

Hej svejs alla glada!!
 
Hur går det i julestöket? Får ni någon julkänsla? Här lyser snön med sin frånvaro. Inte för att jag är megaledsen över det. Men den får gärna komma runt lucia och sedan försvinna nyårsdagen! haha!!
 
I år har jag gjort en sk aktivitetskalender som julkalender åt Loke.
Vi gör en aktivitet varje dag fram till jul. Behöver inte vara så himla märkvärdiga aktiviteter.
Allt från att pimpa ett pepparkakshus, spela sällskapsspel till å gå på bio och åka till simhallen :)
Idag står julkortstillverkning på schemat :)
(mina började jag med för över en månad sedan, det krävs annars hade dom inte hunnit bli klara i tid)
Men Loke vill gärna ge bort några han också :)
 
 
Idag tänkte jag visa en liten tag jag gjort till en söt liten Ello som föddes en månad innan Mio.
Tagen och en liten present hamnade slutligen i Finland, där Ello och hans föräldrar bor :)
 
 
Tagen är ca 15cm lång .
 
 
Nu ska jag ner till badrummet å skruva ner ett fult gammalt badrumsskåp å sätta upp en ny!
Hej hopp!

Kram Petra
 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0