Dekorerade äggkartonger och en liten hemlis!!

När Loke och hans kusin Avelina fyllde 7år i April, dekorerade jag varsin äggkartong till dem som jag sedan fyllde med kinderägg.
Både gott och uppskattat!  
 
 
 
Avelinas 7årspresent.
Papper från Piondesign.
Blommor från Magnolia. 
 
     
 
 
Lokes äggkartong.
Med papper från bl.a Papirdesign.
Lila rosor från Magnolia. 
 
 
 Annars går livet framåt här.
Jag är ju världssämst på att uppdatera bloggen.
Många gånger tänker jag på den, men så finns inte orken. Man sitter inte vid datorn så som man satt förr.
Nu har man mobilen till hands å jag har inte fått in finessen att blogga direkt från den tyvärr.
Kanske något som jag borde försöka mej på?...Men så fotograferar jag ju många av mina alster med min systemkamera å då är det ju via datorn man måste gå.
jah, vi får se vad som händer i framtiden ;)
 
Något jag inte berättat här på bloggen är att jag väntar bäbis!
Här var jag runt v 30
 
Loke ska äntligen få sig ett litet syskon å nu är all fokus på det lilla livet i min mage.
Tänk vad inrutad man kan bli...
BOA, BOA, BOA...det är typ det enda som existerar i skallen just nu! haha! Vad behöver införskaffas??
Vi har faktiskt det mesta kvar sedan Loke var liten.
Men en del grejer behöver ju en uppdatering, då Loke numera är 7 år. 
Det mesta funkar; kläder, vagn, spjälsäng etc.
Det jag köpt nytt är en ny, snyggare och fräschare skötväska, nytt påslakanset till spjälsängen och ett babyskydd till bilen. Förr kunde man ju hyra babyskydd men det kan man tydligen inte längre.
Bara att betala å se glad ut alltså ;)
 
Även denna graviditet har inte varit någon dans på rosor. Min kropp är inte ämnad att bära barn.
Redan i v17 blev jag halvtidssjukskriven å varit det fram till förrförra veckan då jag gick hem för graviditetspenning.
Nu har man istället mängder med sammandragningar hela jäkla tiden men allt såg bra ut  på senaste kollen så jag kör på med min gymträning efter 6v uppehåll ungefär, å just gymträningen funkar helt ok.
Att ut å gå är däremot rena pinan för mej..Jag tar mej knappt framåt känns det som ibland.
 
Nä nu ska jag sluta blarra om graviditeten.

Längtar efter det lilla livet gör jag dock ofantligt mycket!!!  
 
 
Kram och hej!!!

 
 
 
 
 
 
 

Kommentarer
Postat av: Anonym

Åhh, så roligt! Grattis!!!

2015-07-12 @ 00:32:09
Postat av: christine schärfer

Jätte stor grattis!! Vad roligt. Önskar dig/er all lycka till. Ska fortsätta att titta in här.

Kramisar

2015-07-14 @ 15:34:59
URL: http://chiscards.blogspot.se
Postat av: Christina

Stort grattis till ert väntande Mirakel. så kul för er. Spännande !!!
Kram Christina

2015-07-19 @ 02:14:23
Postat av: Catrin (Lillstrumpa)

Grattis!!! Åh, vad roligt! Det var evigheter sen jag tittade in, jätterolig nyhet!

2015-07-24 @ 23:19:11
URL: http://tsambika.blogg.se
Postat av: Elin

Men så roligt! STORT grattis!!!

2015-08-27 @ 10:51:57
URL: http://blandatpyssel.blogspot.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0