Staffli/tårtkort till en 17åring

Förra året fick jag en beställning på ett grattiskort till en söt tjej som skulle fylla 17 år.
I samma veva skulle jag göra ett grattiskort till Ett Trykk så givetvis slog jag ihop dessa två momenten :)
Det blev ett sk. Tårtkort.
Dom är så himla roliga att göra!
 
 
 
 
 
Inuti kortet ville beställaren ha ett litet fack där han kunde placera ett presentkort, det facket kan 
man antyda lite granna i det nedersta fotot.
 
 
 
Idag klev jag in i Dagen D.
Dagen då den lilla bebben skulle tittat ut, men icke.
Eftersom Loke föddes 4v tidigt har jag liksom gått å väntat i fyra LÅÅÅÅÅÅNGA veckor på att nåt ska ske.
För ärligt, min kropp har betett sej som det varit dags mer el mindre varje dag i fyra veckor..
Men nä.
Så fel man kan ha! haha!!
Å över tiden verkar det ju också gå....stor suck!
 
nä...jag är inte bitter.
 
 
Längtar efter bebbe nu!!!! KOM UT!!!
 
 
//otålig är bara förnamnet.
 
 
 
 

Kommentarer
Postat av: Gunilla

Hellojsan Petra!

Dina kort är dom ljuvligaste! Alltid såååå fina detaljer och snygga upplägg!

Har tänkt på dig MASSOR och undrat hur det gått med "lilla maggen"! Så det var kul med en uppdatering.

STORT LYCKA till så håller jag tummarna att bebisen snart vill titta ut.

Stor kram till dig vännen från mig//Gunilla

2015-09-02 @ 09:09:59
URL: http://kortnilla.blogspot.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0