En tag till garaget &..

..EN AWARD!!

Söta Annika är så sjukt gullig!!
Hon har skickat en fin award till mej!! MEEEJ!!?
Annika, tjejen som sätter färgerna rött, svart och vitt på kartan!
Hennes skapelser visar hon på sin blogg där hon även berättar om sitt liv och sin vardag!
En blogg jag besöker dagligen.
Jag är stolt och glad över att har Annika som vän! Att fått lära känna denna tjej via denna hobby!
Tänk vad vi har mycket att tacka vår hobby för tjejer!!




Tanken bakom denna award är att berätta 3 saker om sig själv samt skicka
awarden vidare till 3 andra bloggare.

Annikas ursöta ord om mig fick mig att växa minst 20cm!;
"En underbar person och kortmakare som jag haft förmånen att få lära känna personligen.
Hon är härligt kreativ, påhittig och gör de mest fantastiska alster. Dessutom färglägger som en gud!"
Tack snälla rara Annika för dina superdupergulliga ord! Jag blir alldeles rörd.

Det är då INTE lätt att välja ut enbart 3 personer..
Men dessa väljer jag denna gången;

* Tesa/Therese - Tjejens huvud kryllar av idéer!! Alltså, vart får hon allt ifrån?! Inte nog med det!
Hon delar även med sig av alla hennes fina skapelser och påhitt genom att publicera härliga tutorials på
hennes andra blogg; Tesa Prickiformar. En tjej som inspirerar mej till tusen!! BESÖK HENNE, GENAST!! :D

* Anna - En pysselvän jag fått äran att träffa IRL! (Så tråkigt att vi bor så långt ifrån varandra bara..)
Anna känner jag mej avslappnad tillsammans med! Hon är en sån härlig och sprudlande tjej!
Hon får till de mest fantasiska skapelser! Hennes sätt att handskas med akvarellerna är en klass för sej!
Och man kan liksom inte få nog av alla kort och lo´s hon spottar ur sig! Många kramar till dej Anna &
tack för att du är min vän.

* Dr Nina - Doktor Nina jobbar typ 50-70 timmar i veckan, men ändå hinner hon (på något vis?)
med att skapa de fantasiska skapelser som hon faktiskt gör!
Fenomenala färgkombon och färgläggningar gör hennes kort så levande att man tror de ska börja leva och springa iväg eller varför inte ge henne en kram!? Det hade då jag gjort om jag vore ett kort skapat av
Nina i egen hög person! Attans va kaxig jag hade varit! Snygg som bara den liksom  ;)


Mina 3 sidor om mig själv:
(med risk för att upprepa punkter från tidigare, liknande awards)

* Jag har nog gått å blivit beroende av choklad. Äter tusan choklad VARJE dag!..*får dåligt samvete....lite*

* Dagdrömmer dagligen om att få renovera huset. Har säkert ritat samma ritningar 100tals gånger på hur köket, badrummet, toaletten & tvättstugan ska se ut......någon gång i framtiden..

* Urdålig på att plocka undan kläder. Hela sovrummet är belamrat med kläder känns det som..
Kan det kanske bero på att vi har kassa garderober där man knappt får plats med något?
Nja, visst kan det vara så, men det är inte en tillräcklig ursäkt för mitt beteende! ;)



Min pappa är VÄRLDENS BÄSTA PAPPA!
Jag säger bara till honom vad jag vill ha, så gör han det åt mig!
..eller jah, nästan allt iallafall ;)
För ett ganska bra tag sedan så ville jag att han skulle göra en tag i trä åt mig.
Dagen efter kom han med en färdig tag i den storleken jag hade önskat!

NU är den äntligen klar för det ändamål jag ville ha den :)






Det är fullt schå med pysslet här hemma!
Ni får hållas till tåls ett par dagar till eftersom jag inte får visa det riktigt än.



TUSEN TACK SÖTASTE NI för alla goa ord och kommentarer ni lämnar här inne hos mej!
Ni ska veta att det verkligen värmer min pyssliga själ!!




Många snöiga kramar till Er alla!!

//Petra


Kommentarer
Postat av: Christina

Snygg tag kul när de förstå vad det är man vill ha

TAck för att vi får ta del av dit pyssel och övriga livet

Kram

2011-01-07 @ 01:24:40
URL: http://stinaslillakrypin.blogspot.com/
Postat av: AnnikaS

Du är värd den här awarden många gånger om för du ÄR fantastisk! Tack själv för alla fina ord om mig.



Vilken gullig pappa du har, tagen är jätteläcker och jag blev galet nyfiken på vad den ska användas till.

kram Annika

2011-01-07 @ 09:31:21
URL: http://annikas-kreativa-sida.blogspot.com/
Postat av: Louise

Snygg! Skall bli sååå spännande att se vad du hittar på för ngt! :D

Kram!

2011-01-07 @ 09:54:49
URL: http://louisesscrapperie.blogspot.com
Postat av: Gunilla

Vilken bra idé med tagen. Nu ska jag allt se till att min yngste får jobba på ngr tags. Är man snickare så är man, eller hur?



Trevlig helg vännen♥/Gunilla

2011-01-07 @ 12:03:33
URL: http://kortnilla.blogg.se/
Postat av: Tesa/Therese

Men du, vad snäll du är:) Tack söta goa för awarden och de orden. Värmde som tusan! dansar

Och vilken cool tag. Riktigt snygg.



Ha en skön helg!

Kram Tesa

2011-01-07 @ 13:52:16
URL: http://tesapysslar.blogg.se/
Postat av: Karin/essmo

Håller med; man träffar sååå många roliga å härliga folk genom denna underbara hobby! Skoj å läsa lite personliga saker om dig oxå :) Supersnygg tag! Å smart där har vi ju en nyckel som gärna vill försvinna, det kommer den knappast göra nu. Om inte nån snor den för att tagen är så snygg då hi hi hi.. Kram på dig!

2011-01-07 @ 16:31:06
URL: http://essmos.blogspot.com/
Postat av: Maritha

Den lilla tagen är ju bara för snygg minsann,vilken rar liten pappa du har,men så har han ju ett ybergylligt pysseläss till dotter me.....Du är ju bara underbart påhittig vännen!

Grattis till awarden,den har du ju förtjänat tusen ggr om....=)



Kram kram

2011-01-07 @ 19:22:40
URL: http://marithaskortochscrap.blogspot.com
Postat av: Sinikka

Hejsan vännen, vilken fin tag du har gjort och vilken snäll papa du har då.

Kul att titta lite på bloggar du har nämnt i detta inlägg.

Kram Sinikka

2011-01-07 @ 20:29:35
URL: http://creativeworld-sinikka.blogspot.com/
Postat av: Lena

Åhh den tagen är ju hur fin som helst!! Pappor är bra det kan jag hålla med om!! Har också världens bästa!!



Grattis till awarden!! Den är du värd tusen ggr om!!



Kram på dig!!

Lena

2011-01-08 @ 13:11:32
URL: http://lenascrappar.blogspot.com
Postat av: Anonym

Underbar garagetag! suckar drömmande

2011-01-08 @ 13:37:17
Postat av: Malin/majamelon

Vilken snygg tag! Du är så påhittig! =D

go fortsättning förresten!! ;P jag har nog glömt att skriva det! Ser fram emot dina pysselprojekt!



Ha en riktigt härlig lördag vännen!

Kram

Malin

2011-01-08 @ 16:19:14
URL: http://majamelon.blogspot.com
Postat av: Muffin

Vilken fin tag, heja pappa och heja dig - du förtjänar hur många awarder som helst!!

KRAAAM!

2011-01-08 @ 16:27:46
URL: http://muffinspyssel.blogspot.com
Postat av: LillBlomman

Wow vilken snygg nyckelring! Känns som den pssar hemma hos dig! Kramar!

2011-01-08 @ 19:32:45
URL: http://lillblommanskapar.blogspot.com
Postat av: L8

Goaste du!!! TACK för alla dina underbara kommentarer själv :) Jag behövde verkligen dem nu när jag kom hem efter en veckas skidsemester. Du kommer inte tro mig när jag berättar om allt vi varit med om. Kortversion: Vattenläcka i huset 1 tim innan vi skulle åker, strömavbrott i huset under tiden vi är iväg, kräksjuka på lilltjejen, skoterfärd med stora tjejen och full planering för hemfärd då de trodde benet var brutet, glädjetjut på sjukhuset när benet var helt, själv däcka i magsjuka, faktiskt åka skidor, och slutligen däckade mannen i kräksjuka 2 mil innan vi kom hem och nu är han helt borta. Inget vatten så vi kan tvätta... Tur man är positiv ;) hihihi

Så dina ord var guld värda!!!

Stor kramis får se när jag hinner pyssla nästa gång... haha

2011-01-08 @ 22:19:12
URL: http://l8sblog.blogspot.com
Postat av: Carro/camile

Grattis till awarden! Håller med motiveringen. Den är du verkligen värd! =)



Vilken fin tag! Härlig!



Jag ska fortsätta städa i källaren. Det liknade kriget när jag börjar och inte har det blivit bättre..... Men det vänder väl nån gång....

Kramelikram gumman!

2011-01-08 @ 22:27:38
URL: http://camile.blogg.se/
Postat av: Åsa/asamia

Älskar din nyckelbricka!!!

2011-01-09 @ 10:38:18
URL: http://asamia.blogg.se/
Postat av: Linda

Men wow vilken fiiiiin garagebricka!!!



Kramar

2011-01-09 @ 16:25:52
URL: http://www.colorfullife.se
Postat av: ERICA

Men så läcker tag!! vad är det för typsnitt, stämplat? urläckert med trä, då går den ju att använda också!



Kan skriva under på dina två första av tre "egenskaper".. här är det fler som dagdrömmer med en chokladbit i munnen.. haha.. ;-)



Ha en bra vecka! Kram, Erica

2011-01-09 @ 20:23:17
URL: http://scrapkattenskrypin.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0