Den juliga vimpelraden i köket

Hejsan alla glada!
 
Hur har ni det så här en vecka innan julafton?! :)
Själv är jag klar med alla julklapparna och julpyntandet. Skulle gärna vilja ha en gran också, men i år känner jag att jag inte riktigt har orken till att styra med en gran. Så jag hoppar nog det. (men man ska ju aldrig säga aldrig)
Jag som annars bara MÅSTE ha en riktig gran varje jul ;)
 
Just nu är jag i Norrköping igen. Det börjar närma sig slutet. Bara två dagar kvar..*pust*
Idag har jag fått äran att lacka en...hör och häpna..En GOLFKLUBBA(!)
Kunden ville ha den illgrön ;)
Jag tyckte den kunde bli lite coolare än så, så jag blandade först ihop en något mörkare metallicfärgad grön färg
som jag först lackade den i. Sen tog jag den ljusgröna färgen och lackade den så att färgerna "fejdar" samman lite längre upp på skaftet :)
Hoppas på att den blir snygg! Tyckte den såg häftig ut idag. Ska ta å fotografera den imorgon så får jag visa den här vid ett senare tillfälle :)
 
Idag tänkte jag visa ännu några vimplar. Jag har nog fått pippi på vimplar tror jag! ;)
Denna gången bidde det en vimpelrad i "tygform" istället för i papper.
Jag sydde den för att ha den uppsatt enbart under juletid, så det blir en viss känsla över den.
Å jag måste säga att jag är väldans nöjd!! ;)
 
Såå..här kommer lite bilder!
 
Tygerna från Panduro
 
 
 
 
 
Det var allt för denna gången!! :)
Sist men inte minst så måste jag ju tala om att JAAAAAAG  vann den däringa dundrans fina pepparkaksformen som Anna lottade ut inne på sin blogg! :D
Behöver jag säga att jag är glaaaaaad!?!??!?!
 
 
Dags att skutta in i duschen, sen blir det att soooova för hela slanten!
 
Kramis på er!!!! <3
 
 

Kommentarer
Postat av: Anneli Mellstrand

Hej svejs

Vilken supercharmig vimpelrad du har gjort kanon fin.......
Grattis till vinsten du har tur du................

Vill önska dig och din familj God Jul och Gott Nytt År hoppas du får någon önskeklapp.......

Kramar
//anneli

2012-12-18 @ 03:05:12
Postat av: Eivor/Ejja

Hej vännen!!
Såååå fin vimpel och sååååå fint Ni har i köket!!! Verkligen vackert, du är så pysslig.
En gran är ett måste för mig med. Tyvärr så kör vi med "fejk" , mannen är allergisk mot allt levande/doftande...känns det som...

KRAM kära du!
//Eivor-Ejja

2012-12-18 @ 10:38:51
URL: http://eivor.blogg.se
Postat av: Heidi

Ååååå min venn så utrolig nydelig den vimpelrekken ble <3 Du er jo så flink. Og FOR et koselig hus dere har - jeg bare elsker alt det hvite! Håper du koser deg nå fram mot jul og snart får slappet orntlig av

Hjerteklemmer fra
Heidi

2012-12-18 @ 13:07:34
URL: http://heidi-kortoggodt.blogspot.com
Postat av: Muffin

Jättefina vimplar i ert jättefina kök, vimpel-Maja där! Vimplar kan man aldrig få för mycket av, vet inte vad det är men man blir glad av dem på något vis.
Grattis till vinsten och God Jul om vi inte hörs igen innan det är dags. :) Stor kram! <3

2012-12-19 @ 21:53:02
URL: http://muffinspyssel.blogspot.com
Postat av: Lena

Wow läckert!! Såå tjusigt det blev...jag är ju oxo lite svag för just vimplar men har aldrig gjort några i tyg, måste nog prova ngn gång!!

Kram på dig!!

//Lena

2012-12-20 @ 14:14:36
URL: http://lenascrappar.blogspot.com
Postat av: Louise

Önskar dig en riktigt God Jul och ett Gott Nytt År.
Många Kramar Louise

2012-12-22 @ 14:14:27
URL: http://louiseudden.blogspot.co
Postat av: Anneli

Så härligt med vimplarna i köket ... Du har fått det så fint i köket.

Önskar dig en God Jul o Gott Nytt scrapår!!!!
Ha en skön julhelg!!!!
Kram Anneli

2012-12-22 @ 14:48:54
URL: http://anneliscrapkort.blogspot.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0