Vimpelrad

 
När en kompis fick en liten son i somras passade jag på att sy en vimpelrad till honom.
Tänkte att jag kunde visa den här på bloggen också! :)
 
Tyg från Panduro.
Spets från en lokal sybutik.
 
Här har vi annars sjukstuga.
Loke har legat i den typiska 3-dagars febern. Han har inte varit allt för kaxig då han igår spenderade hela dagen framför tvn. Idag har han däremot mått mycket bättre!
 
Själv har jag nåt krångel med min vänstra höft (och ryggslut) :(
Jag kan liksom inte stödja mej på benet utan att det hugger till av ren smärta.
Så jag får gå runt och halta. Å hur sexigt är det på en skala? ;)
Tack å lov kan jag spela bowling, för jag stödjer mig inte på benet på det sättet när jag spelar som när jag går..men när jag ska gå av banan efter varje slag blir det mer komplicerat ;)
Har idag besökt en Naprapat. Han knäckte halva mej å jag trodde till en början att det hade blivit bättre.
Men väl hemma märkte jag att det inte blivit ett dugg bättre.
Nu ikväll har det snarare blivit sämre. Men det är väl så till en början, när man är öm.
Jag ger det en vecka så får vi se..
 
Nog med klagan! :)
Nu är det nattisdags!
 
Kram Petra

Kommentarer
Postat av: Maritha

Fyyyy stumpan....låter inte bra med din rygg...urk,jag avskyr att ha ont!! Jag har en fot som krånglat i 3 år nu/hugger snart av den!! ;)

Vimpeln är bara så himla galet söt,jag älskar vimplar....måste kanske sy mej en rad jag me!! :)

Kramen damen och hoppas din rygg skärper sej

2012-11-20 @ 11:47:41
URL: http://marithaskortochscrap.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0