Min man han kan! :D

Hej hej!

Nu var det åter igen ett tag sedan jag uppdaterade bloggen.
Förra veckan fick jag jobba en hel del så då hann jag ju inte med så mycket annat.
Denna vecka har jag än så länge bara fått en dag att jobba å det blir imorgon. Skönt att jag ändå får
jobba någon/några dagar i veckan. På så vis känner jag mej ju inte så där hejdlöst arbetslös ;)
 
Nu har jag betalat in avgiften för Habo scrapträff!!
What?!! Ska JAG på scrapträff!?! Det var i höstas 2011 sist, å jag ha knappt gjort ett kort sedan dess..
Så det kan bli väääldigt spännande ;)
Men framför allt ska det bli KUL!! Träffa mina goa tjejer igen!!! Jag saknar dem såååå!!! *skutt*
 
 
Igår kom min man hem från jobbet och överraskade mig! :)
Han jobbar på ett behandlingshem och där har de silversmide som klienterna får pyssla med.
Johan passar ibland på att pyssla lite han med och sötnöten har suttit å gjort ett jättefint armband åt mig!
 
De jobbar med silvertråd. Han har alltså tillverkat varje liten ögla/ring själv och sedan satt ihop dem
i ett visst mönster. Visst är han duktig!! ;)
TACK ÄLSKLING!!!
 
 
Nähä, bäst att jag går å lägger mej.
Måste lästa lite ur Femtio nyanser.. #2 innan jag släcker för natten
 
 
 
kram och godnatt!!
 

Kommentarer
Postat av: Linda

Vilket underbart armband! Och extra fint med tanke på att det är helt handgjort. Imponerande!
Kul med scrapträff! Hoppas du får gjort lite i alla fall, risken är ju att man mest sitter och tjötar... ;)
Kram

2013-02-26 @ 23:07:55
URL: http://kreativgegga.blogspot.com
Postat av: christine schärfer

Åååå vad söt din man är. Hälsa honom att han är jätte duktig. Vilken tid han har lagd ner. Åååå vad romantisk. Ni är så söta. Önskar er all lycka och välgång.

Kramisar Christine S
PS Det känns lite fånigt. Men jag blev alldeles glad i hjärtat att läsa ditt inlägg. Amore, man kan aldrig få för mycket av.:)

2013-02-27 @ 10:39:51
URL: http://chisdreamcorner.blogspot.se
Postat av: Sinikka

Du han kan verkligen. Vilken fin present. Det verkar så om han har i alla fall tålamod för fin pyssel.
Jag är impad!!!!
Kram Sinikka

2013-02-27 @ 19:45:39
URL: http://creativeworld-sinikka.blogspot.nl/
Postat av: Vera

WOW! Jaa, din man han kan- Skitsnyggt armband!! :)
Kram

2013-03-02 @ 12:09:38
URL: http://vera-med-flera.blogspot.com
Postat av: Anna

vilket vackert armband!

Har de någon hemsida Habo scrapträff? Bor 10 min från Habo ju.

Vårkramen Anna

2013-03-07 @ 21:57:07
URL: http://annastenman.blogspot.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0